مردی همسر و دو فرزند خردسالش را به قتل رساند

منبع: نم نمک

3

1402/3/30

20:29


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری مردی که همسر و دو فرزند سه و شش ساله اش را به قتل رسانده بود ، خبر داد.

مردی همسر و دو فرزند خردسالش را به قتل رساند

دستگیری مردی که همسر و دو فرزند خردسالش را کُشت

به گزارش نم نمک ، سرهنگ علی سواری پور در تشریح جزئیات این خبر گفت : ساعت 13:30 ظهر روز 28 خرداد ماه ، خانواده شهروندی طی تماس با وی و عدم پاسخگویی اش نگران شده و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع دادند. در همین راستا نیز ماموران انتظامی به محل اعزام و متوجه شدند زنی حدودا 27 ساله به همراه دو پسر سه و شش ساله اش در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر 6 ماهه ای هم در محل ، زنده پیدا شد.

مردی همسر و دو فرزند خردسالش را به قتل رساند

مردی همسر و دو فرزند خردسالش را به قتل رساند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود : بلافاصله برابر دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت و سه تیم از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از ساعت شش صبح همان روز از منزل اعلامی ، صدای درگیری خانوادگی به گوش رسیده اما پس از حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در منزل حاکم شده و پدر خانواده به صورت هراسان از منزل خارج شده است.

سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت : جست وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت ، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس ، وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده ، گفت : این فرد در جریان بازجویی هایی انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و علت این جنایت را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده ، گفت : تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن دیگر ابعاد این جنایت در حال انجام است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو