دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۵ پنجم با لینک مستیم قسمت 5

منبع: شبونه

3

1402/3/31

12:28


قسمت 5 سریال قهوه ترک منتشر شد سریال اجتماعی و عاشقانه که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و علاقمندان زیادی را به دست اورده است این سریال بازیگران شناخته شده و محبوب سینما را در خود دارد از جمله حامد بهداد و امیر جعفری که به جذابیت داستان افزوده اند شما میتوانید در این …

قسمت 5 سریال قهوه ترک منتشر شد سریال اجتماعی و عاشقانه که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و علاقمندان زیادی را به دست اورده است این سریال بازیگران شناخته شده و محبوب سینما را در خود دارد از جمله حامد بهداد و امیر جعفری که به جذابیت داستان افزوده اند شما میتوانید در این صفحه قسمت 5 سریال قهوه ترک را دانلود و تماشا کنید.

دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۵ پنجم با لینک مستیم قسمت 5

سریال قهوه ترک قسمت ۵

 

دانلود قسمت 5 قهوه تلخ با لینک مستقیم

سریال قهوه ترک ساخته علیرضا امینی بوده و موضوع پلیسی – جنایی دارد تهیه‌کنندگی قهوه ترک توسط محمد شایسته صورت گرفته است آقای علیرضا امینیدر کارنامه خود برای تلویزیون سریال «تعطیلات رویایی» را دارد.

داستان قسمت پنجم

این سریال ماجرایی پلیسی و معمایی دارد؛ تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…

سریال قهوه ترک هر هفته روزی های چهارشنبه ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

همچنین ببینید:

این سریال تازه‌ترین محصول فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته می باشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو