دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۳ سوم با لینک مستیم قسمت 3

منبع: شبونه

4

1402/3/17

17:54


قسمت ۳ سوم سریال قهوه ترک منتشر شد در این صفحه کیفیت های مختلف سریال قهوه ترک را اماده کرده ایم تا شما بتوانید خریداری و یا دانلود کنید. سریال قهوه ترکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که به قسمت سوم خود رسیده است در این سریال بازیگران نامداری حضور دارند که می‌توان به …

قسمت ۳ سوم سریال قهوه ترک منتشر شد در این صفحه کیفیت های مختلف سریال قهوه ترک را اماده کرده ایم تا شما بتوانید خریداری و یا دانلود کنید.

دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۳ سوم با لینک مستیم قسمت 3

سریال قهوه ترکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که به قسمت سوم خود رسیده است در این سریال بازیگران نامداری حضور دارند که می‌توان به سارا رسول زاده و امیر جعفری و شاهرخ فروتن نیا اشاره کرد.

دانلود قسمت 3 سریال قهوه ترک

درباره سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی میباشد کارگردانی که در کارنامه‌اش فیلم ها و سریال های زیادی دارد سریال سقوط آزاد و راه رفتن روی خطوط و میلیاردر تلخون از کارهایی بوده که او در قالب سریال تولید کرده است.

حالا با سریال قهوه تلخ در شبکه نمایش خانگی اولین تجربه حرفه‌ای خود را چسب کرده از آب با جمعی از بازیگران شناخته شده کشورمان در این زمینه گام برداشته است.

فیلمنامه « قهوه ترک» را محمد رضایی راد براساس طرح مشترکی از خودش و نغمه ثمینی به نگارش درآورده است. ثمینی پیش از این در شبکه خانگی فیلمنامه سریال موفق «شهرزاد» را با همکاری حسن فتحی نوشته بود.

داستان سریال درباره دختر جوانی به نام ترانه بوده که پرستار می باشد و به صورت خیابانی نوازندگی می کند او تصمیم میگیرد به ترکیه مهاجرت کند و خانواده اش را در ایران رها می کند و با دوست پسرش پرهام راهی ترکیه می شود که اتفاقاتی برایش رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی فیلم‌نت، سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته از چهارشنبه، ۳ خرداد ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو