موضوع سریال قهوه ترک چیست؟ مروری بر داستان فیلم

منبع: مینویسم

3

1402/4/6

15:42


خلاصه داستان سریال جذاب و هیجان انگیز قهوه ترک را اینجا بخوانید. ترانه دختری ماجراجو و سرکش است که از هیچ اتفاقی ابایی ندارد و بدون فکر در دل خطر می رود.

موضوع سریال قهوه ترک چیست؟ مروری بر داستان فیلم

قهوه ترک یک سریال جدید است که به تازگی از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد. موضوع این سریال درام، خانوادگی و کمی ماجراجویانه می باشد. قهوه ترک داستان زندگی دو خواهر به نام طنین و ترانه را نشان می دهد. کارگردان این سریال علیرضا امینی و نویسنده آن محمدرضایی راد است. سریال قهوه ترک از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. از جمله بازیگرانی که در فیلم قهوه ترک نقش آفرینی کرده اند: حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده می باشند که با بازی درخشان خود این سریال را برای بیننده جذاب تر کرده اند. اگر به تازگی قصد دارید به تماشای این سریال بنشینید بهتر است کمی درباره موضوع سریال قهوه ترک بدانید، پس با ما همراه باشید.

داستان سریال قهوه ترک

قهوه ترک داستان زندگی دو خواهر دوقلو به نام ترانه و طنین است که از نظر شخصیت و رفتار در دو نقطه مخالف قرار دارند. ترانه دختری سرکش و عجول است و همیشه دنبال یک زندگی رویایی و پر از چالش می باشد. ترانه پرستار بیمارستان است و به دلیل اشتباهی که انجام می دهد موجب مرگ یکی از بیماران می شود. او در یک گروه موسیقی خیابانی است و ساز می زند، برعکس خواهرش طنین یک دختر عاقل و منطقی است و برای هر تصمیمی که می خواهد در زندگی بگیرد به خوبی فکر می کند او معلم است.

داستان قهوه ترک از آن جایی شروع می شود که ترانه در شبکه مجازی با پسری به نام پرهام آشنا میشود و او به کلی زندگی ترانه را تغییر می دهد. ترانه همیشه دوست داشت خواننده شود و ساز بزند، نوازندگی رویای همیشگی او بوده و به دنبال زندگی آزاد و متفاوت بود. تا اینکه پرهام به او پیشنهاد می دهد که با هم از کشور فرار کنند و به ترکیه بروند و در آنجا باهم ازدواج کنند. قبل از این ماجرا ترانه به دلیل اشتباهی که انجام داد از کارش اخراج می شود و چون ممنوع الخروج بود مجبور میشود به صورت زمینی و غیرقانونی به ترکیه برود.

پرهام (با بازی مجتبی پیرزاده) بعد از اینکه ترانه به ترکیه می آید برای او در یک هتل اتاق رزرو می کند ولی خودش را به ترانه نشان نمی دهد. ترانه چند روز منتظر پرهام می ماند ولی از پرهام خبری نیست، ظاهرا پرهام به بیماری ام اس مبتلا می باشد و ترانه خودش را قانع می کند که شاید برایش اتفاقی افتاده که پیام های او را جواب نمی دهد. خواهرش طنین در ایران نگران ترانه است و هیچ خبری از او ندارد، خودش هم به دلیل خارج شدن غیر قانونی از مرز نه راه بازگشت دارد و نه میتواند در ترکیه بماند. در همین حال حامد بهداد مانند فرشته نجات به سراغ ترانه می آید و در کشتی به صورت اتفاقی با ترانه آشنا میشود او را به هتلی که برای دوستش است می برد.

ترانه به دنبال شخصی می گردد تا او را از ترکیه خارج کنند و به آلمان بفرستد، امیر جعفری که نقش قاچاقچی آدم را بازی می کند به او پیشنهاد می دهد به سوریه و یا عراق برود. حامد بهداد با این کار او مخالفت می کند و به او می گوید که این کار خیلی خطرناک است و ریسکش بالا است. اما تمام داستان سریال در همین جا به یکباره تغییر می کند و صفحه ای جدید در زندگی ترانه باز می شود که او را با چالش های جدیدی روبه رو میکند.

سریال قهوه ترک چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود؟

سریال قهوه ترک در 20 قسمت ساخته شده است و هر هفته چهارشنبه ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلم نت پخش می شود. هر قسمت فیلم قهوه ترک حدودا 50 دقیقه می باشد. موضوع سریال قهوه ترک هم مانند برخی از فیلم ها و سریال ها کمی پیچیده و عجیب به نظر می رسد و نمیتوان قسمت بعدی آن را حدس زد و همین موضوع سبب می شود تا مخاطب هر قسمت را دنبال کند و برایش جذاب باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو