محله بشیکتاش و گردش خیابان های زیبای آن

محله بشیکتاش و گردش خیابان های زیبای آن


منبع: آرگا

3

1402/3/31

12:56


محله بشیکتاش از زیبایی های زیادی برخوردار است. این محله ویژگی گردشگری زیادی دارد و با وجود بازارهای محلی خود مکان مناسبی برای تفریح است.

محله بشیکتاش یکی از زیباترین محله های تفریحی در استانبول بوده که شما شاهد زیبایی های آن خواهید بود. این محله نه تنها تاریخی است بلکه دارای دیدنی های بی شمار دیگری برای علاقه مندان می باشد.

محله بشیکتاش

معرفی محله بشیکتاش:

این محله که یکی از قدیمی ترین محله های استانبول بوده مکان ویژه ای برای سکونت است. این ناحیه دارای امکانات بسیار زیادی بوده و ویژه گردشگرانی می باشد که می خواهند از امکانات قایق رانی و کشتی رانی نهایت استفاده را داشته باشند.

قدمت این ناحیه بسیار بالا بوده و زیبایی های زیادی برای علاقه مندان خواهد داشت. شما علاقه مندان در سفر به استانبول از این محله دیدن می کنید.

تفریحات بشیکتاش

دیدنی های محله:

این محله از ویژگی های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برخوردار است. اگر می خواهید سراغ گشت و گذار از بخش های مختلف این محله بروید حتما بروید حتما باید سری به موزه و کاخ های تاریخی آن نیز بزنید. این محله یکی از مهم ترین مکان توریستی است که جاذبه های زیادی برای خود دارد.

کاخ دولما باغچه، قصر چیرگان، کاخ ییلدیز و … از مهم ترین دیدنی های اطراف این محله بوده که شما می توانید، شاهد زیبایی هایی از آن باشید. این جاذبه ها طرفداران و گردشگران زیادی دارند. به شما مسافران عزیز پیشنهاد می کنیم تا از این نواحی دیدن کنید.

جاذبه بشیکتاش

این ناحیه دارای بازارهای محلی مختلفی هم می باشد. در این بازارها می توانید، انواعی از اجناس را خریداری کرده و چرخی در آن بزنید. قیمت های عرضه شده در این بازار بسیار مناسب هستند. شما به راحتی می توانید در این بازار سوغاتی ها را خریداری کنید.

گاهی کنسرت های کوچک محلی که در محله بشیکتاش برگزار می شوند هم بسیار محبوب هستند. هیجان بازدید از این محله بسیار زیاد بوده و ویژگی های گردشگری بسیار زیادی دارد. امروزه این محله را یکی از دیدنی های ترکیه می دانند. همانطور که می دانید، ساحل وان ترکیه نیز از زیبایی های این ناحیه است.

چشم انداز بشیکتاش

شما می توانید در این نزدیکی ها یک هتل هم رزرو کرده و به راحتی در آن اسکان داشته باشید. هتل های این محله نیز امکانات مناسبی برای شما عرضه می کنند که راحتی شما را در طی سفر به همراه دارند.

زمان مناسب برای سفر:

همانطور که می دانید، ترکیه یکی از کشورهای همسایه بوده و آب و هوایی نزدیک به ایران و کمی سردتر دارد. شما می توانید برای سفر خود فصل بهار را انتخاب کنید. این محله با توجه به دیدنی های خود می تواند، مقصد مناسبی برای شما عزیزان باشد. طبیعت بکر و دیدنی در این ناحیه از یک سو و از سوی دیگر جاذبه های تفریحی متنوع موجب شده تا تجربه ای خاص از این ناحیه داشته باشید.

منطقه تاریخی بشیکتاش

سفر به استانبول در فصل های مختلفی از سال می توانید، تجربه ای متنوع و خاص باشد که شما عزیزان می توانید، بهار را برای سفرهای خود انتخاب کنید. تنوع و شگفتی در جاذبه های این ناحیه بسیار بالا هستند و هر ساله گردشگران زیادی از نواحی مختلف دنیا جذب می کند. شما می توانید با استفاده از تورهای گردشگری به این منطقه بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو