چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟


منبع: تیپ زا

5

1402/3/31

17:29


چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟ چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟ مد تماماً در مورد خود  اکسسوری نقش اساسی در تقویت استایل خلاقانه ما دارند. ترکیب مناسب اکسسوری می‌تواند چند قطعه اساسی را به مجموعه‌ای خیره‌کننده تبدیل کند که سرها را برمی‌گرداند. یک تی شرت سفید و شلوار جین وقتی ست می […]

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟ مد تماماً در مورد خود  اکسسوری نقش اساسی در تقویت استایل خلاقانه ما دارند. ترکیب مناسب اکسسوری می‌تواند چند قطعه اساسی را به مجموعه‌ای خیره‌کننده تبدیل کند که سرها را برمی‌گرداند.

یک تی شرت سفید و شلوار جین وقتی ست می کنید خیلی بیشتر می شود کفش ها وعینک آفتابی. سارافون می‌تواند با کفش پاشنه‌دار مناسب و کیف به لباس رسمی تبدیل شود. در این وبلاگ، ما به شما کمک می کنیم تا در دنیای تطبیق اکسسوری حرکت کنید تا لباس های خود را به سطح بعدی ببرید.

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

چرا تطبیق اکسسوری بسیار مهم است؟

تطبیق اکسسوری شما سریعترین راه برای ست است پیچیدگی و هماهنگی با لباس شما هماهنگی شماکیف پول،کفش،عینک آفتابی،کلاه،جواهر سازی،کمربندها، و روسری ظاهری منسجم و صیقلی ایجاد می کند که هدفمند به نظر می رسد.

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

اکسسوری خنثی بی انتها و همه کاره هستند

اکسسوری خنثی بدون مشکل هستند.خنثی هابدون زحمت با اکثر لباس ها ست کنید، تقریبا برای هر موقعیتی ایده آل است.

اکسسوری در سایه های کلاسیک مانند سیاه، سفید، بژ و خاکستری یک بوم تمیز را ارائه می دهد که به لباس شما اجازه می دهد تمام حرف زدن را انجام دهد.

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

اکسسوری خنثی همسان

یکی از بهترین راه‌ها برای غوطه‌ور شدن در دنیای اکسسوری همسان، انتخاب یک خنثی و پایبندی به آن است. به عنوان مثال، ممکن است اکسسوری چرمی تمام مشکی یا قهوه ای را خریداری کنید.

این کانسپت کمد کپسولی باعث می شود بدون نگرانی در مورد تطبیق، اکسسوری آن را آسان کنید. شما فقط چند تکه از کمد خود را بردارید، و آنها فوراً مطابقت دارند!

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

اکسسوری خنثی 

اگر تمام لباس‌های خنثی را بپوشید اکسسوری‌های خنثی کاملاً ظاهر شما را جذاب می‌کنند. و اگر به رنگ‌ها و الگوهای بیشتری تمایل داشته باشید، رنگ‌های خنثی به طور موثری تعادل بیشتری ایجاد می‌کنندنگاه حداکثری.

اکسسوری خنثی 

رنگ ها استایل شخصی شما را بیان می کنند

برای کسانی که جنبه جسورانه و سرگرم کننده مد را می پذیرند، بازی با رنگ ها یک امر ضروری است. تطبیق اکسسوری‌هایتان بر اساس رنگ باعث می‌شود لباس‌تان یکدست و هدفمند به نظر برسد.

ساده ترین راه برای هماهنگ کردن اکسسوری ها، پوشیدن دو یا چند اکسسوری همرنگ است. اما این بدان معنا نیست که همه اکسسوری شما باید مطابقت داشته باشند. دو مورد از این سه اکسسوری یک رنگ هستند اما پالت خنک ثابت، زیبایی را ایجاد می کنداثر مسدود کننده رنگ.

چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

اگر در تئوری رنگ‌های خود پیشرفته‌تر هستید، ممکن است بخواهید رنگ‌های مکمل یا مشابه را برای ظاهری شیک ست کنید.

مسدود کردن رنگ جسورانه است اما لباس های بصری قابل توجهی ایجاد می کند که سرها را برمی انگیزد. این زمانی با موفقیت انجام می شود که شما یک لباس رنگ اکسسوری خود را با رنگ های لباس ست کنید.

اکسسوری با لباس بافتنی 

تطبیق همه چیز در مورد هماهنگی رنگ نیست بافت ها ترکیبات چشم نوازی ایجاد می کنند که حرکت و جذابیت زیادی به لباس ست می کند.

اکسسوری با لباس بافتنی 

اکسسوری بافت تابستانی

هنگام تطبیق بافت ها می توانید در همان خانواده رنگ بمانید یا رنگ های خنثی یا سایه ها را با هم ترکیب کنید از آنجایی که بافت ها ثابت می مانند می توانید بیشتر با رنگ و استایل بازی کنید.

اکسسوری بافت تابستانی

تطبیق اکسسوری با بافت

اما «تطابق» به این معنا نیست که همه اکسسوری شما باید یک بافت باشند. به عنوان مثال، ست کردن اکسسوری های چرمی و روسری موی ابریشمی، بافت و عمق را به ظاهری ساده می بخشد.

برای جلب توجه به اکسسوری خود از یک مدل استفاده کنید

اکسسوری ها فقط نباید اکسسوری لباس باشند. گاهی اوقات، اکسسوری شما کارهای سنگین را انجام می دهند و نمایش را می دزدند!

هنگام استفاده از یک اکسسوری ، بقیه لباس خود را نسبتاً ساده نگه دارید این به اکسسوری اجازه می دهد تا به روشی تمیز و جذاب شوند.

برای جلب توجه به اکسسوری خود از یک مدل استفاده کنید

این چیزهای کوچک هستند که تأثیر زیادی می گذارند

تطبیق رنگ‌ها، بافت‌ها راهی آسان و در عین حال موثر برای افزایش زیبایی و پیچیدگی کلی شماست. اکسسوری  بهترین راه برای بیان فردیت، خلاقیت و حس استایل شما با ایجاد مجموعه های خیره کننده است که به همان اندازه شما منحصر به فرد هستند!

بنابراین شیک پوش درونی خود را در آغوش بگیرید، با استایل های مختلف بازی کنید و شروع به خرید اکسسوری در بوتیک فعلی که با روح شما صحبت می کند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو