علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

5

1402/4/1

09:00


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، علیرضا اصغری و فوت علیرضا اصغری و بیماری علیرضا اصغری و بیوگرافی علیرضا اصغری و اخبار علیرضا اصغری و حواشی علیرضا اصغری و علیرضا اصغری کیست و علیرضا اصغری کجاست و چه خبر از علیرضا اصغری و علیرضا اصغری اهل کجاست و علیرضا اصغری در بیمارستان و علت مرگ علیرضا اصغری و درگذشت علیرضا اصغری در نم نمک.

علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز درگذشت + بیوگرافی

علیرضا اصغری ، نوازنده تار و آهنگساز درگذشت

علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز موسیقی ایرانی بعد از مدت ها مبارزه با بیماری در 46 سالگی دار فانی را وداع گفت.

علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز درگذشت + بیوگرافی

علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز درگذشت + بیوگرافی

شهرام صارمی نوازنده کمانچه و آهنگساز طی گفت وگویی خبر درگذشت علیرضا اصغری را تأیید کرد.

علیرضا اصغری متولد سال 1356 طی سال های فعالیت هنری اش در حوزه های نوازندگی تار ، سه تار ، آهنگسازی و تدریس حضور مستمری داشت. او از سال 1373 کار با ساز سه تار را شروع کرد و از سال 1376 تا 1378 به فراگیری مبانی موسیقی و نواختن تار و سه تار پرداخت.

مرحوم اصغری از سال 79 تا 82 در محضر اساتیدی چون هوشنگ ظریف ، عطا جنگوک ، بهروز همتی و حسین علیزاده به فراگیری موسیقی پرداخت و از سال 84 و بازگشت مرحوم محمدرضا لطفی به ایران طی چهار سال نزد این هنرمند تجزیه و تحلیل ردیف موسیقی ایران فرا آموخت. او همچنین فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی در مقطع کارشناسی نوازندگی ایرانی بود.

سرپرستی و آهنگسازی و تشکیل گروه «پرنیان» ، همکاری با مجید درخشانی و گروه موسیقی «خورشید» ، حضور در اجرای کنسرت «سواران دشت امید» به هنرمندی حسین علیزاده ، اجرا در کاخ ورسای و ساختمان یونسکو در شهر پاریس فرانسه ، تشکیل و سرپرستی و آهنگسازی گروه «رخشان» ، برگزاری کنسرت «باغ بی برگی» ، تشکیل گروه های موسیقی هنرجویان و اجراهای متعدد در فرهنگسرای نیاوران به صورت دوره ای و حضور در چندین پروژه موسیقایی از جمله فعالیت های علیرضا اصغری در عرصه موسیقی بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو