بهترین مراکز تخصصی اوزون تراپی مو در تهران

منبع: زیبامون

4

1402/4/1

12:02


در ادامه این بخش از زیبامون اطلاعات دقیقی در رابطه با اوزون تراپی مو کسب کنید و با بهترین مراکز اوزون تراپی مو در تهران آشنا شوید

بهترین مراکز تخصصی اوزون تراپی مو در تهران

اوزون (O3) مولکولی است که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده که به شکل مایع یا جامد بسیار ناپایدار و قابل انفجار است. در واقع اوزون، لایه ای از گاز است که بیشتر با جو زمین ارتباط دارد و بدون آن، زندگی وجود نخواهد داشت. با این حال، اوزون فقط به اتمسفر فوقانی محدود نمی شود و می توان آن را در سطح زمین نیز یافت.

به طور کلی، این ادعا وجود دارد که اوزون، این اکسیژن سوپرشارژ شده، ممکن است به عنوان یک گاز، به طور بالقوه دارای ویژگی های درمانی باشد و اوزون تراپی مو یکی از درمان هایی است که ممکن است شما نیز چیزهایی را در رابطه با آن شنیده باشید. 

در واقع، اوزون تراپی مو، به دلیل اثربخشی آن در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش مو، نازک شدن مو و آسیب به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است. این مشکلات مو عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری ها، عفونت ها، صفات ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می شوند. به دلیل این مشکلات به طور کلی، پوست سر دچار کم آبی یا عفونت شده و منجر به ضعیف شدن و آسیب بیشتر فولیکول های مو می شود.

در اوزون تراپی، زمانی که این گاز در تماس با ریشه تارهای مود قرار می گیر، باعث جوانسازی و همچنین تقویت فولیکول های مو می شود تا پوست سر و همچنین مو را تقویت و تغذیه کند. این درمان فواید بسیاری دارد که یکی از آنها بهبود گردش خون و از بین بردن هرگونه عفونت میکروبی موجود در پوست سر یا مو است.

اوزون تراپی برای مو نه تنها مشکلات شکستگی، نازک شدن یا ریزش مو را درمان می کند، بلکه در درمان سایر مشکلات گسترده تر مانند پسوریازیس، درماتیت سبورئیک، طاسی و همچنین آلوپسی نیز مفید است.

در ادامه این بخش از زیبامون با ما همراه بمانید تا هم اطلاعات بیشتری در رابطه با اوزون تراپی مو کسب کنید و هم بهترین و تخصصی ترین مراکز اوزون تراپی مو در تهران را بشناسید تا بتوانید این خدمات درمانی را با بهترین کیفیت و زیر نظر پزشکان و پرسنل متخصص در این زمینه دریافت نمایید.

 

اوزون پزشکی چیست؟

اوزون پزشکی، یک گاز طبیعی بی رنگ است که از سه مولکول اکسیژن ساخته شده و به عنوان یک ضدعفونی کننده 100 ساله است که نه تنها باکتری ها و ویروس های مضر مختلف را هدف قرار می دهد بلکه از شنیدن منوی غنی از پیشنهادات درمانی آن شگفت زده خواهید شد. در واقع، اوزون پزشکی نه تنها یک مسکن است، بلکه یک تقویت کننده سیستم ایمنی نیز می باشد.

در دهه 1960، زمانی که دانشمندان آلمانی اولین قدم بزرگ را برای پیشنهاد استفاده از اوزون در روش های مختلف پزشکی برداشتند، اوزون پزشکی وارد دنیای گسترده پزشکی شد.

 

چرا اوزون تراپی مو موثر است؟

اوزون تراپی به عنوان یک درمان جایگزین، موهای پیوند شده و فولیکول های مو را تقویت می کند. این درمان بر تشکیل ورید در ناحیه کاشت مو در عرض 48 ساعت پس از تزریق در پوست سر تأثیر می گذارد. وریدهای تشکیل شده فولیکول های مو پیوند شده را تغذیه می کنند و میزان بقای آنها را افزایش می دهند و از این طریق، باعث افزایش تراکم موها می شود و رشد موها بعد از اوزون تراپی مو، به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

هنگامی که اوزون با ریشه موها تماس پیدا می کند، فولیکول های مو را جوان و تقویت می کند و همچنین باعث تغذیه مو می شود. همچنین این درمان نه تنها گردش خون را بهبود می بخشد، بلکه هرگونه عفونت میکروبی موجود در پوست سر و مو را نیز از بین می برد.

اوزون تراپی وضعیت پوست سر را بهبود می بخشد، مشکلات شوره سر را درمان می کند، به تغذیه موهای جدید و همچنین رشد مو کمک کرده و در نهایت موهایی صاف، نرم و درخشان ایجاد می کند.

 

اوزون تراپی مو

 

حتما بخوانید: اولاپلکس چیست

 

فواید و مزایای اوزون تراپی مو چیست؟

  1. اوزون فولیکول های مو را احیا و تقویت می کند و برای تقویت و تغذیه مو و پوست سر بسیار مفید است. این درمان جریان خون را افزایش می دهد و هر گونه میکروب موجود در پوست سر و مو را از بین می برد.
  2. اوزون تراپی مو، نه تنها مشکلات و شکستگی مو، نازک شدن و ریزش مو را درمان می کند، بلکه به درمان سایر مشکلات جدی مانند پسوریازیس، طاسی و آلوپسی نیز کمک می کند.
  3. تراکم و حجم مو را افزایش می دهد، تارهای مو را با حل و رفع مشکلات انتهایی تقویت و تحریک می کند و موخوره را تنظیم می کند تا موها را قابل کنترل تر کند.
  4. اوزون تراپی مو، پوست سر را تثبیت می کند، مشکلات شوره سر را درمان کرده، به بازسازی موهای جدید کمک می کند، رشد مو را تقویت کرده و در نتیجه به ایجاد موهای صاف، نرم، درخشان و زیبا کمک می کند.
  5. در بازسازی و ترمیم تارهای مو بسیار موثر است.
  6. موها را صاف و نرم می کند.
  7. موهای آسیب دیده را تقویت می کند.

 

اوزون تراپی موها

 

اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود؟

از آنجایی که استنشاق اوزون بسیار خطرناک است، دستگاه هایی در بازار موجود است که اوزون تولید می کنند و معمولا این دستگاه ها برای «درمان ریزش مو»، در کلینیک های تخصصی و زیر نظر پزشکان و پرسنل متخصص در این زمینه، برای اوزون تراپی موها مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً چندین جلسه اوزون تراپی مو (هر جلسه کمتر از 30 دقیقه طول می کشد) برای بیماران توصیه می شود تا نتایج "خوب" دریافت کنند. گاهی اوقات، اوزون تراپی مو همراه با کاشت مو نیز توصیه می شود (یک جلسه قبل از عمل و یک جلسه بعد از عمل) تا نتیجه حاصل از کاشت مو بسیار بهتر و بادوام تر باشد. زیرا معمولا اعتقاد بر این است که اوزون تراپی مو همراه با کاشت مو می تواند روند بهبود را سریع تر کند.

علاوه بر این، برخی از کلینیک‌ها ادعا می‌کنند که با اوزون تراپی مو با تشکیل رگ‌های خونی جدید در ناحیه پیوند، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری برای پیوندها تامین می کند که می‌تواند میزان بقای آنها را بهبود بخشد.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایا و معایب اوزون تراپی مو کسب کنید، حتما روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید و این مقاله از زیبامون را نیز مطالعه نمایید.

 

موهای زیبا و سالم

 

معرفی بهترین مراکز اوزون تراپی مو در تهران

اگر تصمیم نهایی خود را برای انجام اوزون تراپی مو گرفته اید، لازم است یک مرکز یا کلینیک تخصصی و حرفه ای که خدمات اوزون تراپی موها را با بهترین کیفیت و زیر نظر پزشکان متخصص در این زمینه ارائه می دهند مراجعه کنید تا خیالتان از بابت تاثیرات مثبتی که این درمان بر روی سلامت موها دارد، راحت شود و با کمترین عوارض جانبی ناشی از اوزون تراپی مو مواجه شوید.

برای این منظور، در ادامه لیستی از بهترین مراکز تخصصی اوزون تراپی مو در تهران را آماده کردیم تا راحتتر بتوانید بهترین مرکز و کلینیک را برای اوزون تراپی موهایتان پیدا کنید.

 

مرکز درمانی ازنیک درمان، تخصصی ترین مرکز اوزون تراپی در تهران

مرکز اوزونیک درمان، جز اولین مراکز اوزون تراپی در تهران است که با به کارگیری روش های سیستمتیک و موضعی اوزون تراپی و تکنولوژی های مدرن در این زمینه، تلاش می کند تا بهترین سطح از خدمات اوزون تراپی را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

آدرس: فلکه دوم صادقیه به سمت آزادی، سمت چپ، کوچه پرویز، رو به روی پارکینگ طبقاتی ساختمان سهیل، طبقه 4 واحد 12

شماره تماس: 09120446492

وب سایت: www.ozonikdarman.com

 

مطب درد دکتر شمس، مرکز تخصصی اوزون تراپی در تهران

خدمات ارائه شده توسط تیم مجرب دکتر شمس متخصص درد با استفاده از جدیدترین دستگاه های درمان درد می باشد و اوزون تراپی یکی از خدمات تخصصی است که در این مرکز ارائه می شود و می توانید برای رفع مشکلاتی که با اوزون تراپی ممکن است، از این خدمات درمانی استفاده کرده و نتیجه مطلوب را دریافت نمایید.

آدرس: خیابان دولت ، ابتدای خ وارسته، جنب فروشگاه سیسیلی، ساختمان وارسته، پلاک ۴۹، طبقه ۲

شماره تماس: 02122558602  -  02122558718  -  09337262028

وب سایت: www.matabdard.com

 

مطب زیبایی ندای سلامت، بهترین مرکز اوزون تراپی در تهران

مطب زیبایی ندای سلامت، یکی دیگر از بهترین مراکز زیبایی در تهران است که خدمات اوزون تراپی را به بهترین شکل ممکن و زیر نظر پزشکان و پرسنل متخصص در این زمینه ارائه می دهد. 

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

وب سایت: www.nedayesalamat.com

 

مرکز اوزون تراپی دکتر علی تارات، تخصصی ترین مرکز اوزون تراپی مو در تهران

کلینیک دکتر علی تارات، با هدف درمان بیماری هایی که با روش اوزون تراپی ممکن بوده و توسط FDA نیز مورد تایید قرار گرفته، راه اندازی شده است. شما می توانید از خدمات اوزون تراپی مو که در کلینیک ارائه می شود، سلامت موهای خود را به دست آورید و از این روش درمانی جدید به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، بنش آق بانو، پلاک 2617، ساختمان داستو، طبقه 5، واحد 22

شماره تماس: 02126207937  -  02126207988

وب سایت: www.alitarat.com

 

اگر شما نیز مرکز تخصصی اوزون تراپی مو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران را می شناسید در کامنت معرفی کنید تا به لیست بالا اضافه شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو