معرفی بهترین رستوران های دربند ☀️

معرفی بهترین رستوران های دربند ☀️


9

1402/4/1

12:48


بهترین رستوران های دربند در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های دربند را خواهیم داشت. برای آشنایی…

بهترین رستوران های دربند

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های دربند را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

یکی از مناطق کوهستانی و زیبا در دل تهران، منطقه دربند نام دارد. دربند به علت خوش آب‌وهوا بودن و همچنین استقبال پرشور مردم رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری را در خود جای داده است. طبیعت بکر در کنار آب‌وهوای دلنشین و دنج بودن منطقه دربند باعث شده تا کافه‌داران و رستوران‌داران معروف تهرانی در این منطقه شعبات مختلفی را تاسیس کنند.

برای استراحت آخر هفته و گذراندن چند ساعتی در آرامش، دربند گزینه مناسبی خواهد بود. زمانی که به این منطقه می‌روید حتما به بهترین رستوران‌های دربند سری بزنید و از طعم دل‌انگیز خوشمزه‌ترین غذاها در این رستوران‌ها نهایت لذت را ببرید.

رستوران های دربند

رستوران رٌست

در ابتدای ورود به دربند در نزدیکی تله سیژ، آسانسوری واقع شده که در طبقه ۲ این آسانسور رستوران معروف رست قرار گرفته است. بدون شک می‌توان گفت رستوران رست، جزء بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های دربند به حساب می‌آید که برای صرف یک وعده غذایی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. رستوران رست سالنی بزرگ و دنج با دیوارهای شیشه‌ای داشته که به‌راحتی منظره جذاب و زیبای بیرون را به نمایش می‌گذارند. اگر بتوانید میزی در تراس این رستوران رزرو نمایید؛ بدون شک جزء افراد خوش‌شانسی خواهید بود که در کنار منظره‌های زیبا و متفاوت وعده غذایی خود را میل می‌کنید.

این رستوران زیبا و دلنشین در منطقه دربند همواره شلوغ بوده و میز خالی برای صرف یک غذای خوش‌طعم به سختی یافت خواهد شد. منوی رستوران رست شامل انواع کباب‌، استیک و غذاهای خوشمزه دریایی می‌شود. رستوران رست یک کافه نیز دارد که در آن می‌توان انواع نوشیدنی‌ را با طعم و عطری متفاوت یافت. رستوران رست یکی از رستوران‌های گران‌قیمت تهران و منطقه دربند است.

  • آدرس رستوران رست دربند: تجریش، خیابان فناخسرو، میدان دربند، میدان سَربند، آسانسور طبقه دوم
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۵۳۹۸۴
  • ساعت کاری: صبح‌ها از ۸:۳۰ الی ۱۶ و عصرها از  ۱۹ الی ۲۴

بهترین رستوران های دربند

بهترین رستوران های دربند

رستوران کوهپایه

در مسیر دربند و بعد از گشت‌و‌گذار در این منطقه بکر و خوش آب‌وهوا بدون شک احساس خستگی و گرسنگی خواهید کرد. رستوران کوهپایه گزینه خوبی برای رفع خستگی شما خواهد بود. این رستوران جزء یکی از رستوران‌های لوکس و معروف در منطقه دربند تهران به حساب می‌آید. فضای رستوران بزرگ و دلباز بوده که با درختان و گل‌های زیبایی تزئین شده است. این دکوراسیون جذاب و طبیعی باعث شده تا رستوران کوهپایه به مکانی رویایی و زیبا تبدیل شود.

فضای این رستوران بزرگ و دلنشین بوده و غذاهای آن بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. برای برگزاری مهمانی و دورهمی‌های خود نیز می‌توانید رستوران کوهپایه را انتخاب کنید. منوی پربار و کارکنان خوش برخورد از ویژگی‌های مثبت و خوب این رستوران به حساب می‌آیند. یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار لذیذ رستوران کوهپایه، بشقاب کباب این رستوران است. بشقاب کباب رستوران کوهپایه شامل کباب روسی و دنده کباب لذیذ کرمانشاهی می‌شود. میرزا قاسمی و انواع سوپ‌های خوشمزه نیز به عنوان پیش غذا در این رستوران سرو می‌گردند. همچنین در این رستوران سرویس قلیان نیز در فضای باز موجود است.

  • آدرس رستوران رست دربند: بالاتر از میدان سربند، میدان کوهپایه
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۲۵۱۸
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

رستوران باغ ایرانى

کباب یکی از بهترین غذاهای این رستوران است که با نان تازه و داغ سرود می‌شود که طعمی بی‌نظیر دارد. رستوران باغ ایرانی از فضایی کلاسیک و منحصربه‌فردی برخوردار است که در فصول مختلف جذابیت مخصوص به خود را خواهد داشت. برای مثال در فصل پاییز می‌توان دور شومینه‌ای که در فضای آزاد این رستوران طراحی شده نشست و از فضا و هوای تازه لذت برد.

یک میز پیش‌ غذا و سالاد نیز در این رستوران در نظر گرفته شده که می‌توانید انواع سالاد را مطابق با سلیقه و ذائقه خود میل نمایید. در فضای بیرونی رستوران گلخانه‌ای کوچک به چشم می‌خورد که فضا را دل‌انگیزتر کرده و گل‌های هفت رنگ آن چشم‌ها را می‌نوازند.

  • آدرس رستوران باغ ایرانی دربند: خیابان دکتر شریعتی، خیابان دربند، میدان مجسمه
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۲۰۹۷۲
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

بهترین رستوران های دربند

بهترین رستوران های دربند

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت در منطقه دربند با داشتن فضایی متفاوت نسبت به سایر رستوران‌های این منطقه، جزء بهترین رستوران‌های دربند شناخته می‌شود. فضای رستوران باغ بهشت به‌صورت پلکانی طراحی شده  و دارای ۷ طبقه مختلف است. در دل این رستوران زیبا آبشارهای مختلفی نیز طراحی شده‌اند.

رستوران باغ بهشت دربند در کنار فضای رویایی و خاصی که دارد؛ منوی غذایی خوب در کنار کیفیت مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. انواع کباب‌های خوشمزه و لذیذ را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. نحوه چیدمان و طراحی رستوران باغ بهشت به‌گونه‌ای بوده که فضا مانند یک سفره‌خانه زیبا چیده شده و چشم‌اندازی زیبا از منظره بیرون دارد.

  • آدرس رستوران باغ بهشت دربند: تجریش، خیابان فناخسرو، میدان دربند، ۲۰۰ متر بالاتر از میدان سَربند
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۲۸۴۲۴
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

کافه و رستوران کوهسار

اگر در منطقه دربند به‌دنبال یک کافه رستوران خوب و دنج هستید؛ پیشنهاد ما به شما کافه و رستوران کوهسار است. این کافه رستوران باصفا، از محیطی زیبا و دلنشین برخوردار بوده که با طراحی دکوراسیونی شاهانه، بیشتر شبیه به یک کاخ زیباست تا یک رستوران یا کافه.

در منوی کافه رستوران کوهسار، دیزی و استیک و دیگر غذاهای لذیذ ایرانی را می‌توانید با بهترین کیفیت بیابید. اجرای موسیقی زنده در رستوران کوهسار باعث شده تا در این رستوران فضایی شاد و دوستانه به وجود آید. اگر در رستوران کوهسار میلی به غذا نداشتید بهتر است از منوی کافه استفاده کرده و از فضای کافه نهایت لذت را ببرید.

  • آدرس کافه و رستوران دربند: تجریش، خیابان دربند، میدان سربند ۲۰۰ متر بالاتر از مجسمه
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۹۹۹۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ الی ۱۲ شب

بهترین رستوران های دربند

بهترین رستوران های دربند

سخن پایانی

دربند یکی از مناطق شمالی در تهران بوده که از آب‌وهوایی مطبوع و دل‌انگیزی برخودار است. معمولا کوهنوردان برای کوهنوردی و ورزش به این منطقه زیبا سفر می‌کنند. دربند تنها مخصوص کوهنوردان نبوده؛ بلکه این منطقه برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت آخر هفته نیز گزینه خوبی به حساب می‌آید.

در منطقه دربند تهران رستوران‌های مختلف و خوبی قرار دارند. رستوران رست که بهترین و معروف‌ترین رستوران در منطقه دربند است منویی پربار با هر سلیقه و ذائقه غذایی را رائه می‌دهد. کافه رستوران کوهسار، رستوران بهشت و… نیز گزینه‌های خوبی برای صرف یک وعده غذایی لذیذ در طبیعتی بکر به شمار می‌روند.

مقالات بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو