ایکس باکس سری ایکس در واقع کنسولی میان نسلی است

منبع: گیمفا

5

1402/4/1

20:59


به نظر می‌رسد تصمیم ظاهری مایکروسافت در رابطه با جلوگیری از ساخت یک کنسول جدید و «میان نسلی» برای قرار گرفتن در کنار ایکس باکس سری ایکس و اس، از مدت‌ها پیش گرفته شده است. در پادکست ۱۱۶ از سری پادکست‌های DF Direct Weekly، مشخص شده که مایکروسافت در سال ۲۰۲۰، ایکس باکس سری ایکس […]

ایکس باکس سری ایکس در واقع کنسولی میان نسلی است

به نظر می‌رسد تصمیم ظاهری مایکروسافت در رابطه با جلوگیری از ساخت یک کنسول جدید و «میان نسلی» برای قرار گرفتن در کنار ایکس باکس سری ایکس و اس، از مدت‌ها پیش گرفته شده است.

در پادکست ۱۱۶ از سری پادکست‌های DF Direct Weekly، مشخص شده که مایکروسافت در سال ۲۰۲۰، ایکس باکس سری ایکس را در قالب دستگاهی میان‌ نسلی و سری اس را به عنوان کنسول استاندارد خود معرفی کرده است.

زمانی که برای اولین بار سری ایکس را دیدیم، غیرمستقیم به ما گفته شد که این، کنسول میان‌ نسلی مایکروسافت است. حدس می‌زنم آن‌ها تصمیم گرفته‌اند این کار را از قبل انجام دهند. سری اس همان چیزی است که آن را دستگاه استاندارد خود می‌دانند و سری ایکس محصولی است که از آن به عنوان یک کنسول میان‌ نسلی نام می‌برند.

صحبت‌های مذکور از رسانه دیجیتال فاندری، بر اساس گفت‌وگویی است که ریچارد لیدبتر (از افراد همین موسسه)، در سال ۲۰۲۰ و در خصوص کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت انجام داد. در صحبت‌های او این‌گونه آمده است:

برای روشن شدن موضوع سری ایکس و اس، واضح است که در نسل گذشته ما یک کنسول استاندارد (ایکس باکس وان اس) و یک کنسول میان‌ نسلی (ایکس باکس وان ایکس) داشتیم، حال من فکر می‌کنم مایکروسافت، آن‌ها را به نسل فعلی منتقل کرده است؛ بنابراین سری اس، معادل وان اس است و سری ایکس نیز معادل وان ایکس به شمار می‌رود؛ تفاوت فقط در این است که شما هر دوی آن‌ها را همزمان با هم و در ابتدای نسل دریافت می‌کنید.

هفته گذشته، فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در پاسخ به این سوال که آیا ارتقا ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده است یا خیر، اشاره کرد که مایکروسافت «روی سخت‌افزاری که در اختیار دارد، کاملا مصمم است» و اعتراف کرد که «احساس نمی‌کند نیازی به ساخت آن باشد».

واضح است که هنوز زمان زیادی از عمر ایکس باکس سری ایکس و اس باقی مانده، بنابراین به نظر می‌رسد باید چند سالی منتظر بمانیم تا مایکروسافت تصمیم به ساخت کنسولی جدید بگیرد و این کاملا برای ما ایده‌آل خواهد بود.

منبع: Pure Xbox

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو