فروش PS5 در فرانسه ۹ برابر Xbox است

منبع: گیمفا

3

1402/8/9

14:27


در چند سال اخیر وضعیت فروش کنسول‌های xbox در اروپا خوب نبوده است. اما به نظر در فرانسه، این وضعیت بدتر از دیگر کشور‌های اروپایی است.

فروش PS5 در فرانسه ۹ برابر Xbox است

در چند سال اخیر وضعیت فروش کنسول‌های xbox در اروپا خوب نبوده است. اما به نظر در فرانسه، این وضعیت بدتر از دیگر کشور‌های اروپایی است.

طبق اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد وضعیت فروش ایکس باکس در اروپا، آنچنان که باید خوب نیست. البته که تا ایکس باکس توانسته به لطف گیم پس، عملکرد خوبی در بخش اقتصادی و جمع آوری سرمایه برای این کمپانی داشته باشد، اما فروش این کنسول در اروپا خیلی تعریفی نداشته است.

با موفقیت Starfield، به نظر می‌رسید که یک عنوان انحصاری قدرتمند بتواند به فروش این کنسول کمک کند، حالا به نظر این انحصاری تنها توانسته به فروش این کنسول در آمریکا کمک کند و در اروپا هنوز هم فروش آن کم‌ است.

معمولا بررسی فروش کنسول در یک کشور به خصوص، اتفاق نادری است. اما جدیدا به خاطر فروش بسیار کم ایکس باکس در فرانسه، این اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد که سهم فروش این کنسول در فرانسه ده درصد بوده، در حالی که پلی استیشن ۵ تقریباً ۹۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده‌ است.

طبق مطالعات یکی از نشریات فرانسوی، فروش این کنسول در فرانسه یک فاجعه محسوب می‌شود. با مقایسه‌ فروش این کنسول در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی، به نظر می‌رسد که حتی فروش این کنسول نسبت به سال پیش در این کشور، افت زیادی داشته است.

متاسفانه ایکس باکس همیشه در اروپا برای فروش چالش داشته و به لطف علاقه‌ی زیاد مردم فرانسه به سرگرمی‌های ژاپنی، دو کنسول نینتندو سوییچ و پلی استیشن همیشه فروش بهتری را نسبت به ایکس باکس تجربه کرده‌اند.

البته به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز سرمایه‌ای را برای تبلیغات در این کشور اختصاص نمی‌دهد، حتی بعضی از اشخاص حوزه گیمینگ در فرانسه معتقدند که هیچ گونه تبلیغی از سوی مایکروسافت برای ایکس باکس، صورت نمی‌گیرد.

همچنین بسیاری از محتوای مایکروسافت که به زبان فرانسوی و ایتالیایی ترجمه می‌شوند، نقص‌های زیادی دارند. به عنوان مثال در بازی Starfield، دوبله زبان ایتالیایی وجود نداشت. در صورتی که در بازی‌های قدیمی‌تر بتسدا اینچنین نبود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو