درخواست طرفداران حضور Helldivers 2 به Xbox در حال افزایش است

منبع: پلازا

2

1402/11/30

20:06


درخواست طرفداران حضور Helldivers 2 به Xbox در حال افزایش است

طرفداران Xbox به شدت خواهان بازی Helldivers 2، انحصاری جدید کنسول PlayStation هستند. با وجود بیش از 25,000 امضا جمع شده در یک درخواست می‌توان گفت محبوبیت فزاینده بازی در میان گیمرهای Xbox رو به افزایش است.

یک درخواست جدید نشان می‌دهد که گیمرهای Xbox واقعاً مایل به بازی کردن Helldivers 2، بازی انحصاری کنسول PlayStation که به تازگی منتشر شده‌است، هستند. Helldivers 2 که توسط Arrowhead Game Studios توسعه یافته و در اوایل این ماه توسط Sony Interactive منتشر شده، در PC و PS5 به شدت محبوب شده و حالا یک درخواست برای آوردن آن به Xbox در حال افزایش است. با وجود تقاضای زیاد، احتمال انتقال Helldivers 2 به Xbox به دلیل انتشار آن توسط Sony بسیار کم است. با این حال، بیش از 25,000 نفر تاکنون درخواست آوردن Helldivers 2 به Xbox را امضا کرده‌اند، که نشان‌دهنده محبوبیت بالای بازی در بین طرفداران کنسول‌های Microsoft است.

در حالی که Sony در سال‌های اخیر بازی‌های خود را برای PC منتشر کرده است، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که بازی‌های آن بر روی کنسول Xbox منتشر شوند. تقاضای طرفداران برای نسخه Xbox Helldivers 2 در زمانی صورت می‌گیرد که Xbox خود در حال آوردن برخی از بازی‌های خود به پلتفرم‌های رقیب است. Xbox تایید کرده است که چهار بازی آن به پلتفرم‌هایی مانند PlayStation خواهد آمد، اگرچه از نام‌گذاری عناوین خاص خودداری کرده است. در هر صورت، علاقه‌مندان به بازی Helldivers 2 باید آن را بر روی کنسول PlayStation 5 یا PC تجربه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو