باهوش ها زودی بیان بگن کدوم یکی از این خانم ها به تازگی طلاق گرفته | تست هوش

5

1402/4/3

13:06


باهوش ها زودی بیان بگن کدوم یکی از این خانم ها به تازگی طلاق گرفته | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

یکی دیگر از آزمون هایی که می تواند برای هر کسی که علاقه به بازی های فکری دارد جالب باشد. در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون، تعداد زیادی از کاربران نظرات خود را مطرح کردند. این نظرات بیشتر پاسخ هایی است که کاربران به سوال آزمون شناخت زن مطلقه داده اند. نظرات نشان می دهد که تنها 31 درصد از افراد توانسته اند آزمون شناخت زن مطلقه را رمزگشایی کنند. پس شما هم عجله کرده و ببینید که آیا شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای آن را حل کنید.

طراح و سازنده آزمون شناخت زن مطلقه معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 4 ثانیه بر این چالش غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی با شماست، چرا که این وب سایت با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کند که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد.

.

.

.

در این تمرین تصویری جدید که با عنوان آزمون شناخت زن مطلقه در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان مطلقه است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده بیابید.

 

.

.

.

ایا می توانید او را در این آزمون شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناخت زن مطلقه نگاه کنید. سعی می کنید زن مطلفه را در مدت زمان محدود 4 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود هستید.

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن مطلقه

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که نتوانسته اند بر آزمون شناخت زن مطلقه غلبه کنند، اما نگران نباشید، ما پاسخ را در پایان متن برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است 5 ثانیه دیگر و در تلاش دوم آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن مطلقه: زن وسطی به دلیل اینکه حلقه ازدواج مثل دو نفر دیگر به دست ندارد، مطلقه است. او حتی یک خالکوبی قلب شکسته در دست دارد و عصبی به نظر می رسد. آیا سریع توانستید این آزمون را رمزگشایی کنید؟ این آزمون تنها نیاز به توجه به جزئیات داشت.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو