خنده دار ترین شخصیت های مارول از نگاه سایت فیگار

خنده دار ترین شخصیت های مارول از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

8

1402/4/3

15:30


قرار است شما را با خنده دار ترین شخصیت های مارول که لحظات سرگرم کننده ای را برای طرفدارن دنیای مارول ایجاد کرده اند را به شما کابران معرفی کنیم.

خنده دار ترین شخصیت های مارول از نگاه سایت فیگار

قرار است شما را با خنده دار ترین شخصیت های مارول که لحظات سرگرم کننده ای را برای طرفدارن دنیای مارول ایجاد کرده اند را به شما کابران معرفی کنیم.

در حالی که دنیای مارول به قهرمانان میهن پرست و قدرتمند معروف است، خنده دار ترین شخصیت های مارول وجود دارند که سال‌ها طرفداران را سرگرم کرده‌اند. دنیای مارول توسط طرفداران کمیک به عنوان یک برداشت معمولاً سبک‌تر از ابرقهرمانان در مقایسه با سایر شرکت‌های کمیک شناخته می‌شود و تا حد زیادی به دلیل تعداد زیاد شخصیت‌های کمدی است که در حالی که از جهان محافظت می‌کنند لباس می‌پوشند و باعث خنده طرفداران خواهند شد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

خنده دار ترین شخصیت های مارول

  • شخصیت های خنده دار در مارول

در ادامه قرار است خنده دار ترین شخصیت های مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

خنده دار ترین شخصیت های مارول

خنده دار ترین شخصیت های مارول

البته، کمدی یک چیز ذهنی است و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را به صورت جهانی دسته بندی کرد، اگرچه خنده دار ترین شخصیت های مارول که امروز با دقت بیشتری به آن‌ها نگاه خواهیم کرد به دلایل متعددی متمایز هستند که شامل توانایی آن‌ها در ارائه کنایه‌های کمدی، اظهارات طعنه آمیز خنده دار و شوخی بی پایان که مطمئناً حداقل یک بار طرفداران را شاد و سرگرم کرده است.

بیشتر بخوانید:

Hawkeye

خنده دار ترین شخصیت های مارول

کمدی ترین شخصیت های مارول

کلینت بارتون در سیرک در کنار برادر بزرگترش بزرگ شد، جایی که آن‌ها تیراندازی با کمان و مهارت‌های مورد نیاز برای زنده ماندن خود را آموختند که منجر به دست یافتن به مهارت هاوکی و قرار گرفتن جزء شخصیت های خنده دار در مارول شد که تمایل دارد برخی از همتایان قهرمان به او برچسب های اشتباهی چسباندند. با این حال، Hawkeye را به یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های مارول تبدیل می‌کند؛ زیرا او تردیدی ندارد تا با کلمات خود را علیه شرورانی که با آن‌ها روبرو می‌شود و آن‌ها را به صورت کلامی و خنده‌دار تکان دهد قبل از اینکه حتی کمان خود را بکشد. طنز او همچنین در رسانه‌های دیگر به عنوان یکی از تنها چیزهایی که هالک را به بروس بنر تبدیل کرد، به نمایش گذاشته شد.

بهترین کمیک های هاکای

Squirrel Girl

خنده دار ترین شخصیت های مارول

شخصیت های کمدی در مارول

در حالی که Doreen Green/ Squirrel Girl در ابتدا به عنوان یکی از کمدی ترین شخصیت های مارول معرفی شد که گروه او را با تیم‌هایی مانند Great Lakes Avengers تشکیل می‌داد، در طول سال‌ها او به یکی از محبوب‌ترین قهرمانان تبدیل شد. کمدی او ممکن است از خوش‌بینی عفونی و اشتیاق شدید دختر سنجاب برای گفتن جوک‌های بی‌وقفه استفاده نشود، اما با این وجود طرفداران به خاطر تعاملات گاهی ناخوشایند ولی همیشه لذت‌ بخش او با بقیه دنیای مارول او را خنده دار می‌دانند.

Strong Guy

خنده دار ترین شخصیت های مارول

قهرمانان خنده دار دنیای مارول

توانایی جهش یافته گیدو کاروسلا در تبدیل انرژی جنبشی به جرم فیزیکی، او را تبدیل به محافظ کیهانی قدرتمند و موفقی برای ستاره راک بین کهکشانی لیلا چنی و عضو قدیمی گروه‌هایی مانند X-Factor در نقش Strong Guy کرد که تنها نامش می‌تواند حس او را در موردش شوخ طبعیش آزار دهد. Strong Guy همچنین زمانی که با X-Factor Investigations کار نمی‌کرد، به عنوان یک کمدین استندآپ کار کرد که به عنوان یک خروجی برای او عمل کرد. با این حال، Strong Guy وقتی در کنار دوستانش می‌جنگد و سعی می‌کند آن‌ها (و طرفداران) را در این روند بخنداند، خنده دارترین حالت خود را ارائه می‌دهد.

Human Torch

خنده دار ترین شخصیت های مارول

خنده دار ترین قهرمانان دنیای مارول

چهار شگفت‌انگیز خانواده‌ای نزدیک از ابرقهرمانان، ماجراجویان و کاوش‌گران هستند که جانی استورم یا هومن تورچ را به‌عنوان یکی از قدرتمندترین اعضای تیم شامل می‌شود، اگرچه او همچنین یکی از نابالغ‌ترین و شخصیت های کمدی در مارول است که از ساعت خارج می‌شود. جانی نسبت به هم تیمی‌اش دوستی نزدیکی را دارد و چیزی که طی سال‌ها شاهد شوخی‌های بی‌شماری بین آن دو بوده است. Human Torch مهارت‌های شوخ طبیعی خود را با دیگر دوستان صمیمی خود مانند مرد عنکبوتی نیز به نمایش می‌گذارد.

Star-Lord

خنده دار ترین شخصیت های مارول

خنده دار ترین شخصیت های مارول

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از اعضای نگهبانان کهکشان جزء قهرمانان خنده دار دنیای مارول است، می‌تواند دشوار باشد؛زیرا Star-Lord همیشه با توهین یا اظهار نظر خنده دار سریع عمل می‌کند، در حالی که Rocket Raccoon، یک راکون سخنگو بوده که ذاتاً خنده دار است. با این حال، این دو شخصیت زمانی که در دزدی‌ها و ماجراجویی‌های کیهانی با یکدیگر بازی می‌کنند، در بهترین حالت کمدی خود قرار دارند.

بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان

The Captain Has A Dirty Mouth

خنده دار ترین شخصیت های مارول

شخصیت های خنده دار در مارول

یکی از بامزه‌ترین کتاب‌های تیمی که مارول تا به حال تولید کرده، Nextwave بود که برای اولین بار به طرفداران ابرقهرمان بد دهن معروف به کاپیتان آشنا شد؛ زیرا نام قبلی‌اش آنقدر پست بود که کاپیتان آمریکا او را به زباله‌دانی انداخت. در حالی که تقریباً همه اعضای Nextwave در طول دوران حضور خود در تیم در بهترین حالت کمدی خود قرار داشتند، دعواهای پر از توهین کاپیتان علیه ابرقهرمانان و شرورانی که با آن‌ها روبرو شدند باعث شد تا او فوراً مورد توجه طرفدارانی قرار بگیرد که امیدوارند بیشتر از این شخصیت بامزه و قدرتمند ببینند.

بهترین کمیک های کاپیتان

She-Hulk

خنده دار ترین شخصیت های مارول

کمدی ترین شخصیت های مارول

در حالی که هالک‌های دنیای مارول معمولاً به عنوان خنده دار ترین قهرمانان دنیای مارول برای تماشاگران شناخته نمی‌شوند، جنیفر والترز معمولاً شبیه پسر عمویش نیست و چند سالی را در نقش She-Hulk با دیوار چهارم خود شوخی های سرگرم کننده‌ای را با خوانندگان کمیک‌های خود گذرانده است. اگر داستان برای او به اندازه کافی سریع پیش نمی‌رفت، او اغلب سازندگان کمیک را مورد سرزنش قرار می‌داد و صفحات را پاره می‌کرد و به دلیل قدرت و ‌شخصیت پویایش، به عضوی ارزشمند در تیم هایی مانند Avengers و Fantastic Four تبدیل شد.

نقد و بررسی سریال She Hulk

Iron Man

خنده دار ترین شخصیت های مارول

شخصیت های کمدی در مارول

اگرچه حس شوخ طبعی او معمولاً اولین چیزی نیست که طرفداران و همتایان ابرقهرمانش در مورد تونی استارک یا مرد آهنی به آن توجه می کنند، این شخصیت های خنده دار در مارول شامل شوخ طبعی طعنه آمیز و نگرش متکبرانه او کاملاً ترکیب شده و مرد آهنی را به یکی از بامزه‌ترین ابرقهرمانان تبدیل می‌کند، حتی اگر غیرعمدی باشد. شوخ طبعی مرد آهنی به روش‌های مختلف برجسته می‌شود، چه بحث‌های تحقیرآمیز او با شرورانی که با آن‌ها روبرو می‌شود و چه در رفت و آمدهای پر جنب و جوش با هم تیمی‌هایش مانند کاپیتان آمریکا و حتی می‌تواند به اختراعات او نفوذ کند، همانطور هوش مصنوعی خلش شده توسط او که زره‌های او را هندل می‌کند، اغلب حس شوخ طبعی منحصر به فرد او را به ارث برده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد آهنی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

Deadpool

خنده دار ترین شخصیت های مارول

قهرمانان خنده دار دنیای مارول

شخصیت دیگری که به طرز خنده‌داری دیوار چهارم را می‌شکند، وید ویلسون یا ددپول است و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایی است که به لطف حس شوخ‌طبعی منحصربه‌فردش در پرده بزرگ شهرت پیدا کرده است. البته، ددپول به دلیل طنزش به ارتباط متا با مخاطبان محدود نمی‌شود؛ زیرا او در حین کار به عنوان یک قاتل یا یک ابرقهرمان تقریباً بدون وقفه جوک می‌زند، این باعث شد او عنوان Marvel’s Merc with a Mouth به ارمغان آورد.

بهترین کمیک های ددپول محبوب ترین شخصیت مارول

Spider-Man

خنده دار ترین شخصیت های مارول

خنده دار ترین شخصیت های مارول

در حالی که ددپول به خاطر سبک مبارزه عاقلانه‌اش شناخته می‌شود، هیچ‌کس بهتر از مرد عنکبوتی این کار را انجام نمی‌دهد، کسی که جزء کمدی ترین شخصیت های مارول است و طعنه زدن در طول مبارزات را به شکل هنری تبدیل کرده است که اغلب تقلید می‌شود؛ اما هرگز تکراری نخواهد شد و او را به خنده‌دارترین شخصیت مارول برای دهه‌ها تبدیل کرده است. مرد عنکبوتی حتی قدرت خود را در استندآپ کمدی امتحان کرده است، اگرچه او قطعاً هنگام بداهه نوازی کار می‌کند و در برخورد با مجرمان سطح پایین به خطوط ورودی و خروجی کارگاه معروف است.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خنده دار ترین شخصیت های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو