متن خداحافظی دردناک طولانی از عشق، دوست، عزیز و همسر

منبع: روزانه

8

1402/4/6

18:29


در این بخش مجموعه ای از جملات سوزناک و متن خداحافظی طولانی از عشق، دوست، عزیزان و همسر را گرداوری کرده ایم. متن احساسی خداحافظی قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد!  قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا […]

در این بخش مجموعه ای از جملات سوزناک و متن خداحافظی طولانی از عشق، دوست، عزیزان و همسر را گرداوری کرده ایم.

متن خداحافظی دردناک طولانی

متن احساسی خداحافظی

قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد!  قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم. خداحافظ …..

اون چیزی که واقعاً آزارم میده، این نیست که باعث شدی احساس یه بازنده رو داشته باشم، یاد اون لحظاتی که باعث شدی احساس خاص بودن بکنم، عذابم میده.

تنها چیزی که قدرت از بین بردن تلخی خداحافظی از تو را دارد، امید به این است که سلام دوباره‌مان شیرین‌تر از هر چیزی باشد که بتوانی تصورش را بکنی.

پرستو ها چرا پرواز کردید / جدایی را شما آغاز کردید/ خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند/ خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی/ خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان خداحافظ.

جملات عاشقانه خداحافظی طولانی

و آب زلال را بدرقه راهت می کنم. تو خوب می دانی دلم بی صبرانه در انتظار وجود عزیزت این روز ها را سپری خواهد کرد. به یاد همه ثانیه های شاد تو من نیز صبورانه تورا با تبسمی از عشق به انتظارمی نشینم، تو را عزیزم به خودم، از همیشه نزدیک تر احساس می کنم. چرا که آرزوی تو این است که من همیشه شاد باشم و من آرزو دارم تا تو شاد باشی.

خداحافظ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی خداحافظ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ، بدون من یقین دارم که می مانی!

مطلب مشابه: جملات خداحافظی از رفیق و عشق با متن های احساسی غم انگیز رفتن

رابطه‌ی ما برای تو مثل به روزرسانی استاتوس فیسبوک بود که میتونستی هر روز به راحتی تغییرش بدی. متاسفم اما نمیتونم اجازه بدم که با من اینطور رفتار کنی. خداحافظ برای همیشه.

بوی مهربانیت در تار و پود وجودم پیچیده است… و من اینگونه مستم. تا بازگشت تو جانم از عطر تو آرام است. عطر حضورت را نگهداشته ام برای همین روزها

متن خداحافظی دردناک طولانی

خداحافظی دردناکه، اما خاطرات دردناک‌ترن. دلم برات تنگ میشه.

چمن ها بی تو زیبایی ندارد/ بهار و گل دل آرایی ندارد/ فریب کس نخوردم جز تو ای یار/ که دیگر کس فریبایی ندارد.

کپشن و استوری خداحافظی دردناک

عشق من شاید بی‌قید و شرط باشه، اما وقتی قلبم رو بهت دادم، شرط ناگفته‌ای وجود داشت ـ قلبم مال توست تا زمانی که عاشقش باشی. خدانگهدار.

مطلب مشابه: متن خداحافظی از عشق خیانت کار با جملات غم انگیز و سنگین برای خائن

برای آخرین بار دختری را در آغوش می‌گیرم که دوای تمام دردهایم در زندگی است. برای آخرین بار دختری را نوازش می‌کنم که شادی زندگی‌ام را دو برابر کرد. برای آخرین بار دختری را می‌بوسم که می‌دانم دلم برایش تنگ خواهد شد.

مسافر عزیزم برو خدا به همرات/ برو الهی خدا هرگز نذاره تنهات/ سفر به خیر عزیزم فکر دل من نباش/ دلم خیلی غریبه اما بزرگه خداش/ اشکای روی گونم بدرقه نگاهت/ مواظب خودت باش خدا پشت و پناهت.

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای…که دور دور رفته ای…اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای  خداحافظی را !!

خواهر عزیزم، هم بازی های بچگی و همدم روزهای تنهایی من، امروز که از من دور می شوی، اشک های من بدرقه راهت خواهند بود. دوری از تو برایم بسیار دشوار و ناراحت کننده است. برایت بهترین آرزوها را دارم.

عزیزم فکر می‌کردم که میتونیم تا ابد با هم باشیم و حاضر بودم که باقیمونده‌ی روزای عمرم رو در کنار تو سپری کنم. چقدر دردناکه که این رویا هیچ وقت واقعیت پیدا نمیکنه و هر کدوم باید راه خودمون رو بریم. خیلی متاسفم.

مطلب مشابه: اشعار وداع با گزیده ای از غمگین ترین و زیباترین شعر خداحافظی

خواهر و همدم روزهای تنهاییم. تصور دوری از تو من را بسیار آشفته و ناراحت می کند. جدایی از تو برای من بسیار ناراحت کننده و دشوار خواهد بود. امیدوارم که هر چه زودتر بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم و این روزهای سخت پایان پیدا کند.

تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم…پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای  خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!

اون چیزی که واقعاً آزارم میده، این نیست که باعث شدی احساس یه بازنده رو داشته باشم، یاد اون لحظاتی که باعث شدی احساس خاص بودن بکنم، عذابم میده.

متن زیبای خداحافظی از خواهر

خواهرم، بهترین رفیق و دوست دوران کودکی و همدم روزهای تنهاییم. روزهای جدایی از تو برایم سخت و دشوار است. تصور دوری از تو اشک از چشمانم جاری می سازد. امیدوارم که این دوری و روزهای سخت به پایان رسیده و هر چه زودتر همدیگر را در آغوش بگیریم.

مطلب مشابه: عکس پروفایل خداحافظی + متن های غمگین خداحافظی از دوست و عشق

خداحافظ، تو ای همپای شب های غزل خوانی خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی خداحافظ، بدون تو گمان کردی که می مانم خداحافظ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!

خداحافظی از عشق

و عشق قیچی شد وقتی تو سنگ شدی و من کاغذ بی رنگ! . . همیشه در عجب بودم که چرا در جاده عشق پا به پایم نمی آمدی حتی وقتی آهسته و پیوسته میرفتم امروز فهمیدم ریگی که در کفشت بود تو را می آزرد.

رابطه‌ی ما برای تو مثل به روزرسانی استاتوس فیسبوک بود که میتونستی هر روز به راحتی تغییرش بدی. متاسفم اما نمیتونم اجازه بدم که با من اینطور رفتار کنی. خداحافظ برای همیشه.

فرق نمیکنه موقع سلام یا وقت خداحافظی باشه، میگم: «تنور دلت گرم» تابستونو زمستون نداره… انگار تنور دلت که گرم باشد نان مهربانی دلت را میخوری هر چه دلت گرم تر، مهربانیت بیشتر روزگارت آبادتر، خودت راضی تر…

خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ ! که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ! سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوانهایم، شبیه موج سرد ساحل دریا خداحافظ

عشق من شاید بی‌قید و شرط باشه، اما وقتی قلبم رو بهت دادم، شرط ناگفته‌ای وجود داشت ـ قلبم مال توست تا زمانی که عاشقش باشی. خدانگهدار.

مطلب مشابه: جملات در مورد خداحافظی کردن و متن های غمگین رفتن

بهار که پرستو‌ها می‌آیند من کوچ می‌کنم. مقصد من شهر آرزو‌های آبی ست. بهار که بیاید شکوفه‌ها ناخواسته می‌شکفند و من با چمدانی پر از برف به سوی خورشید می‌روم. لحظه‌ی ناب دل کندن از نداشته‌هایم و خداحافظ‌ ای داشته‌های من

خداحافظ ای ماه شبهای تارم/ خداحافظ ای درد جانسوز جانم/ خداحافظ ای عشق روزای خوبم/ خداحافظ ای شور و شوق حضورم.

خداحافظی از عزیزان

عزیزم فکر می‌کردم که میتونیم تا ابد با هم باشیم و حاضر بودم که باقیمونده‌ی روزای عمرم رو در کنار تو سپری کنم. چقدر دردناکه که این رویا هیچ وقت واقعیت پیدا نمیکنه و هر کدوم باید راه خودمون رو بریم. خیلی متاسفم.

مطمئن باش که گریه خواهم کرد، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناله‌هایم را بشنوی. غمگین خواهم بود، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناراحتی ‌ام را احساس کنی. بدون تو شاد نخواهم بود، اما هرگز شادی تو را خراب نخواهم کرد. بدرود.

مطلب مشابه: متن خداحافظی از دوستان + جملات رسمی و صمیمانه خدانگهدار رفیق

کمی عوض شدم. دیریست از خداحافظی‌ها غمگین نمی‌شوم. به کسی تکیه نمی‌کنم. از کسی انتظار محبت ندارم. خودم بوسه میزنم بر دستانم. سر به زانوهایم می‌گذارم و سنگ صبور خودم می‌شوم… چقدر بزرگ شدم یک شبه…!

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی را میدیدم. اکنون شد آنچه نباید میشد… خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ.

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است/  نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است/ خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها/ بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

این خداحافظی به معنای جدایی همیشگی نیست، فقط پیام خاموشیه که به تو میگه چقدر دلم برات تنگ میشه. امیدوارم هر چه زودتر دوباره ببینمت، خدانگهدار.

بدون خداحافظی رفتی/ اما من پنجره را تا قیامت باز می گذارم تا یک روز از خم کوچه نمایان شوی و برایم دستی تکان دهی!

مطلب مشابه: متن خداحافظی از دوست و رفیق + جملات غمگین برای وداع با دوستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو