دانلود آهنگ دپ و احساسی خدانگهدار از ایهام

منبع: ناز وب

4

1402/6/18

00:54


وداع کردی و چشمم روان شد از بر تو کنون وداع دو چشم، روان خویش کنم   دانلود آهنگ احساسی و عاشقانه خدانگهدار   ببین چه کردی تو با دل من عشق تو آخر شد قاتل من تو میروی و من میمانم به گریه میرسم میدانم نفرین نمیکنم من عاشقم نمیتوانم خدا نگهدار تمام لحظه […]

دانلود آهنگ دپ و احساسی خدانگهدار از ایهام

وداع کردی و چشمم روان شد از بر تو
کنون وداع دو چشم، روان خویش کنم

 

دانلود آهنگ احساسی و عاشقانه خدانگهدار

 

ببین چه کردی تو با دل من عشق

تو آخر شد قاتل من تو میروی و من میمانم

به گریه میرسم میدانم نفرین نمیکنم من عاشقم نمیتوانم

خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من

سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار

آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم را

ولی میان خاطراتت مرا نگهدار سفر بخیر مسافر من خدانگهدار

 

 

گروه موسیق ایهام که مازیار لشنی خواننده این آهنگ می باشد.
ایهام بند با نام اعضا: مازیار شنی، زانیار خسروی در 1396 تا کنون فعالیت داشته اند. اولین قطعه موسیقی آنها بغض بود و سبک فعالیت شان پاپ سنتی می باشد.

 

بیوگرافی مازیار لشنی

 

مازیار لشنی در 8تیر سال 1371 به دنیا آمد. وی در سبک موسیقی سنتی فعالیت دارد و به عنوان یکی از اعضای درجه یک ایهام بند شناخته می شود.

مازیار لشنی به عنوان یک چهره جدید در موسیقی پاپ ایرانی شناخته می شود، صدا و سبک خوانندگی خاص این هنرمند به موسیقی سنتی نزدیک تر است؛
همین موضوع او را از سایر خوانندگان متمایز کرده است و سبب شد که خیلی سریع نامش در میان اهالی موسیقی و نسل جوان شناخته شود.

 

بیوگرافی زانیار خسروی

 

زانیار خسروی در تاریخ 2 اردیبهشت 1364 در تهران با دنیا آمد و اکنون به عنوان بازیگر و خواننده شناخته می شود. او در رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ فارغ التحصیل شد و فعالیتش را با ترانه سرایی آغاز کرد، بعد از آن هم وارد عرصه آهنگسازی و خوانندگی شد، اکنون هم فعالیت بازیگری دارد.

زانیار فرزند دوم یک خانواده با اصالت کرد تبار است که در تهران به دنیا آمده اند، پدرش اهل کرمانشاه و مادرش اصالتا سنندجی می باشد. برادر بزرگ تر او سیروان خسروی است که او هم فعالیتش را با آهنگسازی آغاز کرد و اکنون یک خواننده بسیار پرطرفدار می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو