فیلم جدید وس اندرسون ؛ یک اثر جاسوسی با بازی بنیسیو دل تورو

منبع: فیگار

3

1402/4/7

05:01


فیلم جدید وس اندرسون یک اثر جاسوسی است که بنیسیو دل تورو در هر شات فیلم جاسوسی وس اندرسون حضور خواهد داشت. همچنین این فیلم رابطه یک پدر و پسر…

فیلم جدید وس اندرسون ؛ یک اثر جاسوسی با بازی بنیسیو دل تورو

فیلم جدید وس اندرسون یک اثر جاسوسی است که بنیسیو دل تورو در هر شات فیلم جاسوسی وس اندرسون حضور خواهد داشت. همچنین این فیلم رابطه یک پدر و پسر است.

استروید سیتی ، یا همان Asteroid City یک فیلم کمدی ، درام ، عاشقانه ، علمی تخیلی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی وس اندرسن است که بر اساس داستانی از اندرسن و رومن کوپولا ساخته شد.

این وس اندرسون در حال آماده سازی برای فیلم جاسوسی خودی با چهره‌ای آشنا خواهد بود. فیلم جدید وس اندرسون یک فیلم جاسوسی با بازی بنیسیو دل تورو خواهد بود.

فیلم جدید وس اندرسون

فیلم جدید وس اندرسون با بازی بنیسیو دل تورو

امسال پس از «استروید سیتی» (Asteroid City) فیلم ۳۷ دقیقه‌ای «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) «رولد دال» با بازی «بندیکت کامبربچ»، «رالف فاینز»، «بن کینگزلی»، «روپرت فرند» و «دو پاتل» را در نتقلیکس خواهد داشت اما این فیلمساز اخیراً در مصاحبه با «لوموند» تأیید کرده است که خود را برای فیلم دیگری آماده می‌کند.

فیلم جدید وس اندرسون

فیلم جدید وس اندرسون

صحبت های اندرسون درباره فیلم جدید جاسوسی اش

اندرسون در مصاحبه جدیدی با لوموند توضیح می‌دهد:

فیلم بلند بعدی من [داستانی] خطی خواهد داشت، با «بنیسیو دل تورو» در هر نمای آن. بیش از این نمی‌توانم چیزی به شما بگویم جز اینکه فیلمی در مورد جاسوسی، رابطه یک پدر و پسر است، و اجازه دهید بگویم که لحنی تلخ‌تر دارد.

اندرسون و دل تورو سابقه همکاری کوتاهی با یکدیگر دارند و این بازیگر در آخرین فیلم اندرسون، The French Dispatch ، در یکی از داستان های آنتولوژی بازی کرده است. در این فیلم شاهکار، دل تورو نقش موزس روزنتالر را بازی کرد، هنرمندی که زندانی است و با نگهبان سیمون (با بازی لئا سیدوکس) رابطه عاشقانه ای برقرار می‌کند.

نقد و بررسی فیلم Asteroid City

اندرسون در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم‌های اخیر او چنین پیچیده‌اند می‌گوید:

با فیلم «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch)، همیشه می‌خواستم یک آنتولوژی بسازم. چند عنوان بودند که دوستشان می‌داشتم مثل «لا روند» (La Ronde) «مکس افولس» و «خانه لذت» (Le Plaisir) و «طلای ناپل» (L’Or de Naples) «ویتوریو دسیکا». احساس کردم «استروید سیتی» ترکیبی از همه آن‌هاست. بخش سینما و تئاتر آن قرار است ارتباط برقرار کند و قرار است یک اثر باشد.

فیلم جدید وس اندرسون

این فیلمساز در مصاحبه دیگری با «کایه دو سینما» اضافه می‌کند که در حال نگارش فیلمنامه فیلم سیزدهم خود است:

هدفم این بود که مشخصاً فیلم تلخی بسازم. اما روی آن کار می‌کنم، در حال رفتن به مسیر دیگری هستم، و احتمالاً کمتر از انتظار تلخ خواهد بود.

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر ؛ استارت فیلم جدید وس اندرسون بلافاصله بعد از فیلم آخرش

اندرسون در مصاحبه با نشریه فرانسوی «سینما تیزر» گفته بود:

نوشتن یک فیلم جدید را به پایان رسانده‌ام، درست قبل از اعتصاب نویسندگان. اگر همه‌چیز خوب پیش برود در فصل پاییز فیلمبرداری‌اش می‌کنیم. این بار سه شخصیت اصلی در فیلم دارم، همین. چند شخصیت جانبی وجود دارد، اما بخش‌های مهم داستان در واقع روی دو شخصیت اصلی تمرکز می‌کند… این پروژه را مدت‌هاست به تأخیر انداخته‌ام، سال‌ها، اما اخیراً دوباره با من ارتباط برقرار کرد. از وقتی دخترم متولد شد، هفت سال پیش، همسرم گفت که بالأخره داستانی در مورد یک پدر و دختر می‌نویسم. نمی‌دانستم چه داستان‌های دیگری را می‌توانم بگویم، اما بعد این فیلم پدیدار شد. داستانی در مورد یک پدر و یک دختر خواهد بود.

نظر گی‌ یرمو دل تورو و پل شریدر از Asteroid City ؛ بهترین فیلم وس اندرسون

فیلم «استروید سیتی» از ۱۶ ژوئن در سینماهای آمریکا اکران شده و نزدیک به ۱۱ میلیون دلار فروخته است.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد فیلم بعدی اندرسون وجود ندارد، اوایل سال جاری گزارش شد که مایکل سرا قبلاً برای این فیلم انتخاب شده بود . فیلم کوتاه بعدی برای اندرسون The Wonderful Story of Henry Sugar است، یک فیلم کوتاه بر اساس داستان کوتاه همنام در مجموعه Roald Dahl در سال 1977 The Wonderful Story of Henry Sugar و شش فیلم دیگر. این پروژه قرار است در سال جاری در نتفلیکس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو