مستند گام های پرواز در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد!

منبع: فیگار

8

1402/4/8

20:25


مستند گام های پرواز ؛ مستند گام های پرواز در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد و قرار است به زودی از طریق شبکه مستند پخش شود.

مستند گام های پرواز در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد!

مستند گام های پرواز ؛ مستند گام های پرواز در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد و قرار است به زودی از طریق شبکه مستند پخش شود.

مستند «گام‌های پرواز»، که روایتی است از سال‌ها فعالیت هنری عباس محبی، گوینده رادیو و بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما، به زودی از شبکه مستند پخش می‌شود. یلم برداری این مستندبا همراهی اساتید آقایان اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، منوچهر آذری و خانم‌ها فرانک رفیعی و سکینه ارجمندی ساخته و آماده شده است. در ادامه مطلب با خبر پخش فیلم گام های پرواز از شبکه مستند همراه ما بمانید.

مستند گام های پرواز

  • گام های پرواز شبکه مستند

به گزارش منابع خبری:

 آیین رونمایی مستند «گام‌ های پرواز»و تجلیل از عباس محبی بازیگر تئاتر و تلویزیون، سینما سه شنبه 6 تیر1402 درفرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. این فیلم روایتی است از سال‌ها فعالیت هنری عباس محبی گوینده رادیو و بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما.

مراسم رونمایی از مستند «گام‌های پرواز» همراه با پاسداشت استاد عباس محبی پیش‌کسوت رادیو و تلویزیون شامگاه گذشته (6 تیر) با حضور بیوک میرزایی، رامین پورایمان، منوچهر آذری، امیر پارسی، زهره کدخدازاده، سکینه ارجمندی از هنرمندان رادیو، فرانک رفیعی طاری دوبلور، قدوسیان تهیه‌کننده صبح جمعه با شما، بهروز خوش‌فطرت بازیگر، مجتبی تیموری نوازنده صبح جمعه و علاقه‌مندان به هنر در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.

مستند گام های پرواز

بیوگرافی عباس محبی

عباس محبی متولد 17 آبان 1331 در تهران، از سال1350 وارد بازیگری شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون و از هنر مندان رادیو است که در برنامه «جنگ هفته» فعالیت می کند. تکنسین هواپیمای نظامی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد تا اینکه از سال 65 با برنامه جُنگ هفته و نقش جانعلی از رادیو مورد توجه قرار گرفت. عد وارد کارگردانی و بازیگری جلوی دوربین شد. ایشان که این روزها بیشتر رادیو و تله تئاتر مشغول بکار است در نوروز 99 با سریال کامیون از شبکه دو بعد از چند سال دوباره در جلوی دوربین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو