دانلود رایگان سریال قهوه ترک قسمت ششم [+زمان پخش از فیلم‌نت]

منبع: فیگار

3

1402/4/8

21:15


سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد و امیر جعفری از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. برای دانلود رایگان سریال قهوه ترک قسمت 6 از کانال تلگرام همراه ما باشید.

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد و امیر جعفری از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. برای دانلود رایگان سریال قهوه ترک قسمت 6 از کانال تلگرام همراه ما باشید.

دانلود رایگان سریال قهوه ترک قسمت 6

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و سارا رسول زاده از بازیگران این سریال جدید هستند. در سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه بازیگران ترک نیز به ایفای نقش پرداخته و برخی از صحنه‌ها در ترکیه فیلمبرداری شده است.

سریال قهوه ترک قسمت ششم

  • تهیه کننده: محمد شایسته
  • نویسنده: محمد رضایی
  • براساس طرحی از: نغمه ثمینی و محمد رضایی راد
  • کارگردان: علیرضا امینی
  • زمان پخش سریال جدید قهوه ترک : هر چهارشنبه

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال جدید قهوه ترک

بهترین سریال‌های ایرانی

دانلود سریال قهوه ترک قسمت پنجم

دانلود رایگان سریال قهوه ترک قسمت 5

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ششم

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهدادجایگزین سریال پوست شیر شده است. این سریال به تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده و محمد رضایی‌راد براساس طرحی مشترک از خودش و نغمه ثمینی، فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است. محمد شایسته پیش از «قهوه ترک» ، سریال موفق و پرمخاطب «می‌خواهم زنده بمانم» را برای شبکه خانگی تهیه و تولید کرده بود.

در خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک آمده است که می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

دانلود قسمت 6 سریال قهوه ترک از طریق لینک زیر:

قسمت 6 سریال قهوه ترک

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو