بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده + زمان پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده + زمان پخش و خلاصه داستان


منبع: فیگار

3

1402/5/5

02:00


بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده جدیدترین اثر فیلیمو را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال جذاب با بازی مهدی حسینی نیا مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده + زمان پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده جدیدترین اثر فیلیمو را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال جذاب با بازی مهدی حسینی نیا مطلع شوید.

سریال حیثیت گمشده یکی از جدیدترین آثار در دست ساخت این پلتفرم می باشد. سرعت انتشار و کمیت و کیفیت محصولات این پلتفرم به حدی خوب است که شاید در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، فیلیمو هر روز یک سریال برای پخش داشته باشد. این موضوع برای طرفداران این vod محبوب ایرانی بسیار جذاب خواهد بود.

حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا به هنرمندی پرداخته‌است.

تجربه موفق ساخت سریال سقوط، فیلیمو را برآن واداشت تا یک پروژه دیگر با مشارکت گروهی سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری انجام دهد. سجاد پهلوان زاده کار خود را با تدوین گری در سینمای ایران شروع کرد.

از جمله مهم ترین فیلم هایی که او تدوین کرده است می توان به مصادره، لاتاری و حبیب آقا اشاره کرد. شایسته به ذکر است که سجاد پهلوان زاده به عنوان تدوین گر در سریال محبوب زخم کاری نیز حضور داشته است و توانسته نقش بسیار موثری در موفقیت این سریال ایفا کند. زندگینامه بازیگران حیثیت گمشده را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال حیثیت گمشده + خلاصه داستان

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

 زندگینامه بازیگران حیثیت گمشده

زندگینامه بازیگران حیثیت گمشده

کارگردانی و تهیه کنندگی سریال نمایش خانگی حیثیت توسط سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری انجام شده است.سریال سقوط نیز از محصولات مشترک این دو نفر است و توانست در مدت کوتاهی، نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

در این سریال محمدحسین مهدویان نیز به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در کنار تیم تولید حضور دارد. سریال نمایش خانگی ایرانی حیثیت در حال حاضر مراحل پایانی فیلمبرداری خود را طی می‌کند و به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

مهدی حسینی نیا سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی‌نیا (زادهٔ ۲۸ شهریور ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران است. او در سریال می‌خواهم زنده بمانم، رهایم کن، متری شیش و نیم (۱۳۹۷)، برادران لیلا (۱۴۰۱)، شنای پروانه (۱۳۹۸) و یاغی (۱۴۰۱) نقش‌های بسیاری متفاوتی را ایفا کرده است.

این چهره یکی از هنرپیشه های برجسته در تئاتر، تلوزیون و صدا و سیمای ایران به شمار می آید. مهدی حسینی نیا از سال 1392 فعالیت جدی خود را در حرفه ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.از برجسته ترین آثار مهدی حسینی نیا می توان به هنرنمایی در فیلم خشکسالی، این جا بدون من، پرده نشین و دروغ اشاره کرد.

نادر فلاح

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

نادر فلاح زاده‌ شهریور ماه سال ۱۳۵۲ در کرمان است. فلاح فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است. او از 16 سالگی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. ایشان با نقش‌آفرینی در فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به طور جدی وارد عرصه سینما شد.

بازی نادر فلاح با فیلم چند متر مکعب عشق بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را برای بازی درخشان خود در این سریال دریافت کند و نیز نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

این بازیگر باتجربه و توانمند در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی تا کنون در فیلم‌های زیادی از جمله گیتا، سد معبر، لانتوری، خانه دختر، طبقه حساس و خط ویژه بازی کرده است. نادر فلاح سال‌هاست که ازدواج کرده و حالا دو فرزند دختر دارد. او در موسسه ماهان به مدیریت امیر دژاکام به آموزش بازیگری دوره بداهه‌سازی و خلاقیت مشغول است.

اشکان دلاوری

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

اشکان دلاوری متولد 19 اسفند ماه سال 1370 است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری است و لیسانس نمایش-بازیگری دارد. وی برادر کوچکتر امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. دلاوری بطور حرفه‌ای در رشته ورزشی تکواندو مشغول فعالیت است و در مسابقات شمیرانات، مدال طلا را کسب کرد. نکته جالب این است که برادرش، امیررضا دلاوری نیز در همین مسابقات، برنده مدال نقره شده است.

این بازیگر جوان برای اولین بار با بازی در سریال «زیر پای مادر» (با نام قبلی لبخند رخساره) به کارگردانی بهرنگ توفیقی، جلوی دوربین رفت و در کنار بازیگران مشهوری مانند آتیلا پسیانی و بهناز جعفری ایفای نقش کرد.

اشکان دلاوری بازیگری را با تئاتر شروع کرده است. نمایش‌های «ریچارد»، «پاتوق»، «کالاندولا»، «مائو بودن»، «نگو نیست بگو نمی‌بینم»، «تئاتر سعدی»، «تابستان سی و دو»، «کله پوکها» و «همسایه آقا»برخی از آثار او در تئاتر هستند.

وی در سریال تلویزیونی «گاندو 2» به کارگردانی جواد افشار، نقش فرشید، یکی از ماموران امنیتی را بازی کرد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت. از دیگر کارهای اشکان دلاوری می‌توان به فیلم‌های کوتاه «نبض»، «رأس ساعت 00:00» و فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» اشاره کرد.

بهزاد خلج

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

بهزاد خلج متولد 31 فروردین ماه سال 1354 در تهران است. اولین بار در سال 1396 برای بازی در سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده جلوی دوربین رفت.

همکاری این بازیگر خوش‌آتیه با سهیلی زاده ادامه پیدا کرد و او با حضور در جمع بازیگران مانکن که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، موفق شد در کنار بازیگران شناخته شده‌ای همچون رابعه مدنی، رضا توکلی و شبنم قلی خانی هنرنمایی کند و به شهرت برسد.

خلج در نقش یک قاضی در سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان بازی کرد و مورد توجه بینندگان تلویزیون قرار گرفت. سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز دومین حضور بهزاد خلج در مجموعه‌های نمایش خانگی بود.

بهزاد خلج سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. از جوایز و افتخارات کارنامه هنری بهزاد خلج می‌توان به نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره اکشن آمریکا برای فیلم کوتاه مرد جعبه‌ای، دریافت جایزه برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مونولوگ و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر سه نقطه اشاره کرد.

بهاره افشاری

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

بهاره افشاری در 1363/4/14 در شاهرود به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته نقاشی است و دیپلم بازیگری مدرسه سوره را دارد. پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشت؛ به همین خاطر، بهاره از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ‌ها علاقمند بود.

افشاری در 20 سالگی با علاقه وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان‌ترین طراح لباس ایران را گرفت. این بازیگر مطرح با رفت و آمد چهره‌های مطرح هنری به مزون، وارد دنیای بازیگری شد.

وی در سریال «روزگار غریب» اولین تجربه حرفه‌اش را به‌دست آورد و یک سال بعد با مجموعه پر مخاطب «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، به شهرت رسید. بهاره افشاری در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی لباس، معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی، دختر سعید سهیلی کارگردان مشهور ه نیز جزء هئیت مدیره این شرکت است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو