نقدها و نمرات فصل سوم سریال The Witcher

منبع: گیمفا

4

1402/4/9

11:56


منتقدان نظرات خودشان را درباره فصل سوم سریال The Witcher اعلام کردند و نمرات خوبی به این فصل داده‌اند.

نقدها و نمرات فصل سوم سریال The Witcher

منتقدان نظرات خودشان را درباره فصل سوم سریال The Witcher اعلام کردند و نمرات خوبی به این فصل داده‌اند.

سریال ویچر (The Witcher) از زمان پخش اولین فصل خودش به یکی از سریال‌های برجسته سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شد و توانست در این مدت توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. حالا نیز فصل سوم آن منتشر شده که آخرین فصل حضور ستاره آن یعنی هنری کویل است. هنری کویل پس از پایان فصل سوم سریال «ویچر» از این اثر کنار می‌رود و به جای وی، لیام همسورث نقش گرالت را در فصل چهارم بازی خواهد کرد.

همزمان با پخش اولین بخش از فصل سوم سریال «ویچر» روی سرویس آنلاین نتفلیکس که شامل پنج قسمت است، منتقدان نظرات و نمرات خودشان درباره این فصل از سریال را منتشر کردند و نمرات خوبی به این فصل داده‌اند.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۲۴ نقد برای فصل سوم سریال «ویچر» منتشر شده که امتیاز ۸۳ درصد را به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۱۳ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فصل سوم سریال «ویچر»

  • راتن تومیتوز | ۲۴ نقد – امتیاز ۸۳ درصد
  • متاکریتیک | ۱۳ نقد – امتیاز ۷۰ از صد

سریال The Witcher

سریال The Witcher

«۹۱/۱۰۰ Collider | منتقد: کارلی لین»

واقعاً مایه تأسف است که هنری کویل تا پایان سریال «ویچر» نقش گرالت را بازی نمی‌کند اما با توجه به آنچه فصل سوم سریال توانسته ارائه بدهد از جمله تضادهای فزاینده، رشد شخصیت‌ها و روابط غنی و همچنین نقش‌آفرینی‌های درخشان، همچنان این سریال بدون هنری کویل می‌تواند برای طرفداران در فصل چهارم و همچنین فصل‌های بعدی جالب باشد.

«۸۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: جک سیل»

گاهی اوقات سناریوهای سیاسی باعث خلق سکانس‌های زیادی می‌شوند که در آن‌ها، کاراکترها درباره اتفاقات رخ داده به صحبت می‌پردازند و این در حالی است که این سکانس‌ها هیچ کمکی به پیشرفت داستان نمی‌کنند اما کاراکترها و بازیگران توانستند به خوبی بیننده‌ها را سرگرم کنند.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: آمون وارمن»

در فصل سوم سریال «ویچر» سرانجام خطوط داستانی به یکدیگر نزدیک می‌شوند و به هم می‌رسند و همین نیز باعث شده تا این فصل فشرده‌ترین و اکشن‌ترین فصل سریال تاکنون باشد که تماشای آن واقعا ارزشمند است.

«۷۰/۱۰۰ Decider | منتقد: جوئل کلر»

فصل سوم سریال «ویچر» داستان و اکشن کافی درون خودش دارد که بیننده‌ها و طرفداران را سرگرم کند اما ای کاش توجه بیشتری به توسعه شخصیت‌ها می‌‎شد.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: جارود جونز»

فصل سوم سریال «ویچر» پیچیده‌تر از فصول قبل است اما رویکرد خشک این فصل نسبت به توطئه‌های درباری، دسیسه‌های سیاسی و همچنین پیش‌گویی‌ها باعث از بین رفتن برخی از جنبه‌های سرگرم‌کننده و فانتزی این اثر شده است.

«۶۰/۱۰۰ We Got This Covered | منتقد: اسکات کمپبل»

اولین بخش از فصل سوم سریال «ویچر» هیچ قصدی برای به پایان رساندن هیچ کدام از خطوط داستانی خودش ندارد اما حداقل زمینه را برای پایان طوفانی هنری کویل در نقش گرالت از ریویا مهیا می‌کند.

«۶۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: کلینت ورثینگتون»

توطئه‌ها و دسیسه‌های متعددی در فصل سوم سریال «ویچر» در جریان هستند که گاهی اوقات بسیار گیج‌کننده می‌شوند اما زمانی که تمرکز داستان روی این خانواده جذاب و دوست‌داشتنی است، سریال بسیار تماشایی و لذت‌بخش به نظر می‌رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو