احتمال ساخت فیلم Dune 3 وجود دارد

منبع: گیمفا

5

1402/4/11

15:12


شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی برادران وارنر به دنبال آن است تا فیلم Dune 3 را نیز بسازد.

احتمال ساخت فیلم Dune 3 وجود دارد

شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی برادران وارنر به دنبال آن است تا فیلم Dune 3 را نیز بسازد.

فیلم تل‌ماسه (Dune) به هنگام اکرانش روی پرده سینماها توانست به اثری موفق و جذاب تبدیل شود و همین نیز سبب شد تا سازندگان آن به سرعت به سراغ ساخت دنباله آن تحت عنوان تل‌ماسه ۲ (Dune: Part Two) بروند، فیلمی که در اواخر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها خواهد آمد.

فیلم «تل‌ماسه ۲» قرار است ادامه اتفاقات فیلم اول را در پیش بگیرد و با توجه به تریلرهای منتشر شده برای آن می‌توان انتظار اثری بسیار مهیج و فوق‌العاده را داشت. با این حال، این فیلم پایان این فرنچایز نیست و کمپانی وارنر در حال توسعه سریال تل‌ماسه: انجمن خواهری (Dune: Sisterhood) است که از سرویس آنلاین مکس پخش خواهد شد.

جدای از فیلم دوم و همچنین سریال «تل‌ماسه: انجمن خواهری» و بنابر گزارش‌های تازه منتشر شده، کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت فیلم سوم «تل‌ماسه» است اما فعلا هیچ چیزی به صورت رسمی تأیید نشده است. بر طبق گزارش‌ها، فیلم سوم بر اساس کتاب Dune: Messiah ساخته خواهد شد و یک سه‌گانه را ایجاد خواهد کرد.

در فیلم «تل‌ماسه ۲» بازیگران برجسته و درخشانی حضور دارند که شامل تیموتی شالامی، زندیا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، دیو باتیستا، استلن اسکاشگورد،‌ آستین باتلر، فلورنس پیو، لئا سیدو، خاویر باردم و کریستوفر والکن است. همانند فیلم اول، سکان کارگردانی این اثر را نیز دنی ویلنوو در دست دارد.

فیلم «تل‌ماسه ۲» در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو