دکوراسیون آشپزخانه کثیف با ۳۰ طراحی خاص و کاربردی

دکوراسیون آشپزخانه کثیف با ۳۰ طراحی خاص و کاربردی


منبع: آرگا

3

1402/4/11

20:37


یکی از فضاهای کاربردی و متفاوت که امروزه با تغییر فرهنگ و هچنین تحول در طراحی سبک آشپزخانه جایگاه ویژه ای پیدا کرده آشپزخانه کثیف می باشد که برای راحتی در انجام فعالیت های مختلفی همچون پخت و پز و شستشو و … در نظر گرفته شده و ایده های متنوعی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کثیف وجود داشته که می توان از آن ها بهره گرفت و به فضای ایده آل دست پیدا کرد.

از جمله بخش های اصلی منزل که سبک دیزاین آن اهمیت زیادی داشته قسمت آشپزخانه بوده که طراحی و تجهیزات مختص به خود را شامل شده و افراد طبق سلیقه و فضای موجود به چیدمان و دیزاین آن می پردازند تا بتوانند در محیطی کاملا ایده آل و آرامش بخش به انجام اعمالی همچون آشپزی و … بپردازند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای الگوبرداری شما عزیزان به نمایش مدل های زیبایی از انواع دکوراسیون آشپزخانه کثیف بپردازیم.

مدل های خاص دیزاین آشپزخانه گرم

انواع طراحی جذاب دکوراسیون آشپزخانه کثیف

امروزه بنا به دلایل مختلفی از قبیل جلوگیری از بهم ریختگی و شلوغی، پیشگیری از پیچیدن بوی غذا در خانه و اعمالی همچون شستشوی ظرف ها و … در کنار آشپزخانه اصلی در طراحی داخلی بخشی به عنوان آشپزخانه کثیف نیز در نظر گرفته شده تا خانم های خانه دار به فضای دلخواه خود برای انجام اموری از قبیل آشپزی، نظافت، شستن و … دست پیدا کنند و بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای آشپزخانه ای تمیز و مرتب داشته باشند.

بهتر است بدانید آشپزخانه کثیف یا مطبخ برای آن گروه از افرادی کاربرد داشته که تمیز و منظم دیده شدن آشپزخانه برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. مسلما قسمت بندی کردن مناطق خانه سهم ویژه ای در نظم بخشیدن و جذاب دیده شدن آن دارد. آشپزخانه از جمله قسمت های شلوغ خانه به حساب آمده که بیشتر از هر بخش دیگری احتیاج به دقت و تلاش زیادی برای نظم دادن آن حس می شود.

شاید در وهله اول نام آشپزخانه کثیف بیانگر یک آشپزخانه شلوغ و نامنظم باشد اما منظور از این سبک آشپزخانه همان مطبخ امروزی بوده که در کنار آشپزخانه اصلی و یا در بخش دیگری از خانه طراحی و بنا می گردد. همچنین باید گفت آشپزخانه کثیف از انتشار بوی غذا و بخارات حاصل از آن در قسمت های دیگر خانه ممانعت می کند. برای بعضی از اشخاص اهمیت داشته که در هنگام حضور مهمان با خیال راحت در آشپزخانه فعالیت نمایند، از این رو با طراحی آشپزخانه کثیف انجام امور آشپزی و شستشو آسان تر خواهد بود. این نوع آشپزخانه محلی برای گذاشتن لوازم صدادار همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی می باشد.

ایده های جالب طراحی دیزاین آشپزخانه کثیف

مدل های جالب دیزاین آشپزخانه کثیف

امروزه طراحی دیزاین داخلی به نوعی بوده که حریم و حدفاصل میان آشپزخانه و پذیرایی حذف شده است. به گونه ای که آشپزخانه به منزله قسمتی از پذیرایی به شمار می رود. در این وضعیت اغلب افراد به خصوص خانم ها ترجیح می دهند که تا با جدا ساختن آشپزخانه به دو قسمت جداگانه ضمن بهبود بخشیدن زاویه دید مهمانان نسبت به آشپزخانه فضای بهتری را نیز در آشپزخانه برای خود فراهم نموده و به دور از دید مهمانان به انجام آشپزی و دیگر امور بپردازند.

این سبک آشپزخانه ها دارای قدمت زیادی می باشند به گونه ای که صدها سال پیش بخشی از فرهنگ ساکنان کشورهای جنوب شرقی آسیا محسوب می شد. بنابراین می توان گفت وجود آشپزخانه کثیف در سبک طراحی امروزی بسیار ضروری بوده چرا که با داشتن این فضا هیچ گونه بی نظمی و کثیفی در قسمت قابل دید آشپزخانه مشاهده نشده و هیچ بوی ناخوشایند و دودی در محیط پخش نمی گردد. در ادامه نمونه های جذابی از طراحی دکور آشپزخانه کثیف را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

ایده های جذاب دکور آشپزخانه کثیف

 

مدل های متنوع طراحی آشپزخانه کثیف

سبک های زیبا دیزاین آشپزخانه کثیف

مدل های جذاب دکوراسیون آشپزخانه کثیف

سبک های جالب طراحی آشپزخانه کثیف

انواع دکور جالب آشپزخانه کثیف

انواع دیزاین آشپزخانه کثیف

مدل های زیبا دکور آشپزخانه کثیف

سبک های جذاب طراحی آشپزخانه کثیف

مدل های جدید دکوراسیون آشپزخانه کثیف

سبک های متنوع دکور آشپزخانه کثیف

سبک های جدید دیزاین آشپزخانه کثیف

 

ایده های جالب طراحی آشپزخانه کثیف

سبک های جذاب دکور آشپزخانه کثیف

انواع دکوراسیون شیک آشپزخانه کثیف

انواع دیزاین جذاب آشپزخانه کثیف

ایده های زیبا طراحی آشپزخانه کثیف

انواع دیزاین آشپزخانه کثیف

انواع دیزاین جذاب آشپزخانه کثیف

مدل های متنوع دیزاین آشپزخانه کثیف

مدل های زیبا دکوراسیون آشپزخانه کثیف

سبک های جالب طراحی آشپزخانه کثیف

مدل های مختلف دکور آشپزخانه کثیف

مدل های جدید دیزاین آشپزخانه کثیف

سبک های مختلف دیزاین آشپزخانه کثیف

ایده های جذاب طراحی آشپزخانه کثیف

انواع دکوراسیون آشپزخانه کثیف

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی شیک و زیبا از انواع دکوراسیون آشپزخانه کثیف بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید برای دیدن انواع دکوراسیون آشپزخانه نقره ای و دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو