بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار

منبع: خبرنما

4

1402/4/13

12:55


بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار پرده زبرا، پرده عمودی، پرده کرکره چوبی، پرده کرکره فلزی ، پرده رولی، پرده شید و پرده ونیزی از جمله بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار محسوب…

بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار

پرده زبرا، پرده عمودی، پرده کرکره چوبی، پرده کرکره فلزی ، پرده رولی، پرده شید و پرده ونیزی از جمله بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار محسوب می‌شوند.

نقش پرده در دکوراسیون داخلی ادارات و محیط کار چیست؟

پیش از این‌که به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معایب خرید بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار بپردازیم باید با نقش پرده در دکوراسیون و طراحی داخلی ادارات و شرکت‌ها آشنا شویم.

پرده با طراحی مناسب می‌تواند تا حد زیادی به افزایش زیبایی جلوه ظاهری محل کار شما بیانجامد. برای مثال در صورتی که قصد ایجاد تغییر در شکل ظاهری محل کار خود را دارید تنها با تعویض پرده‌ها قادر خواهید بود تا با پرداخت کم‌ترین هزینه بیش‌ترین تغییر را در دفتر کار خود ایجاد نمایید.

معرفی و بررسی ویژگی‌های بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار :

جلوگیری از اتلاف انرژی، حفظ حریم خصوصی شرکت، محافظت از کارمندان در برابر تابش نور مستقیم خورشید، عایق‌بندی پنجره‌ها و … تنها برخی از مزیت‌های خرید پرده اداری به شمار می‌روند. تمامی این موارد به میزان چشم‌گیری بر افزایش راندمان کاری و حفظ روحیه کارمندان موثر خواهند بود.

با توجه به اهمیت نقش پرده بر افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی و بازدهی کاری لازم است تا پیش از اقدام به خریداری پرده اداری با بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار آشنا شوید.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از انواع پرده مناسب برای اداره خواهیم پرداخت:

  • پرده ونیزی: پرده ونیزی یکی از متداول‌ترین انواع پرده است که به منظور خرید برای شرکت‌ها و دفاتر اداری و تجاری مورد توجه قرار می‌گیرد. طراحی این نوع از پرده به گونه است که چندین تیغه افقی به وسیله سیم به یک‌دیگر متصل شده و با استفاده از اهرمی جابه‌جا می‌شوند. امکان تنظیم میزان نور محیط داخلی، هماهنگ بودن با هر نوع از دکوراسیون در محل کار، هزینه نصب مناسب و همچنین سهولت در امر نظافت از ویژگی‌های مفید پرده ونیزی به حساب می‌آیند.
  • پرده رولی: پرده‌های رولی به منظور استفاده در دفاتر اداری و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید این نوع از پرده می‌توان به مواردی مانند تنوع فراوان، امکان باز و بسته کردن پرده به وسیله سیستم کنترل از راه دور، قابلیت کنترل میزان نور ورودی به محیط کار و برخورداری از ظاهری شیک و زیبا بارزترین نقاط قوت پرده رولی هستند.

پرده برای اداره

  • پرده کرکره چوبی: تیغه‌های این نوع از پرده از جنس چوب ساخته شده است. با نصب پرده کرکره چوبی در محل کار خود می‌توانید تا تغییر چشم‌گیری را در نوع دکوراسیون داخلی محیط مشاهده نمایید. بخشیدن جلوه‌ای مدرن به دفاتر و شرکت‌ها، امکان تنظیم میزان نور ورودی، امکان ایجاد بازتاب نور و یا تاباندن نور به سقف یا زمین از مهم‌ترین دلایل استقبال متقاضیان از پرده کرکره چوبی محسوب می‌شوند.
  • پرده کرکره فلزی: این پرده که تحت عنوان پرده سوئدی نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار می‌باشد. همچنین این نوع پرده به منظور ایجاد پوشش در برخی از فضاهای منازل مانند پنجره‌های آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله اصلی‌ترین دلایل مناسب بودن پرده سوئدی جهت نصب در محیط کار می‌توان به مواردی مانند تنوع در رنگ‌بندی، امکان تنظیم زاویه دید، قابلیت تنظیم به صورت سایه روشن و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که تیغه‌های پرده کرکره به صورت افقی طراحی شده‌اند.
  • پرده عمودی: پرده لوردراپه یا پرده عمودی به دلایلی همچون بهره‌مندی از ظاهری شیک و امروزی و برخورداری از تنوع فراوان در طرح و جنس به یکی از انتخاب‌های رایج خریداران پرده برای اداره بدل شده است.
  • پرده شید: به طور معمول انواع پرده شید از موادی مانند کتان، پلی‌استر، پنبه، بامبو و … طراحی و در مدل‌هایی نظیر ساده، طرح‌دار، چاپی و … تولید می‌شوند. اساسی‌ترین تفاوت پرده شید با سایر انواع پرده بهره‌مندی پرده شید از قابلیت ایجاد سایه بر روی پنجره‌ها است. این نوع از پرده به یک میله متصل شده و با استفاده از یک اهرم به راحتی به سمت بالا یا پایین هدایت می‌شود. از دیگر مزیت‌های خرید پرده شید باید به مواردی مانند نصب و شست‌وشوی بسیار آسان، ماندگاری و طول عمر مفید بالا و ضخامت مناسب اشاره کرد.
  • پرده زبرا: پرده زبرا بهترین گزینه برای کسانی است که تمایل دارند تا سبک‌هایی از دکوراسیون مدرن و سنتی را به صورت متوازن و متناسب در طراحی داخلی محل کار خود به کار بگیرند. به منظور تولید پرده زبرا از نوعی پارچه دولایه استفاده می‌شود که این موضوع در جلوگیری از هدررفت انرژی و حفظ حریم خصوصی شرکت نقش موثری ایفا می‌کند. از دیگر دلایلی که نام پرده زبرا را در فهرست بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار قرار داده است می‌توان به امکان تنظیم پرده به سه شیوه دستی، برقی و اتوماتیک اشاره کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان برخی دیگر از انواع پرده نظیر پانل یا مینی کرکره آلومینیومی، شید شانه عسلی، پرده دابل شید، پرده رومی، پرده ورتیلاین، اسکرین خورشیدی و شید خورشیدی را نیز از دیگر انواع بهترین مدل های پرده برای اداره و محیط کار در نظر گرفت.

سخن پایانی:

توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید پرده از توجه به عواملی همچون مناسب بودن ضخامت پرده، رنگ پرده، جنس پرده، طول پرده و قیمت پرده مورد نظر خود غافل نشوید.

در نظر داشته باشید که به طور معمول قیمت خرید پرده با توجه به عواملی همچون نوع پرده اداری ، طول پرده، جنس پارچه و مواردی از این دست تعیین می‌شود.

با شناخت ویژگی‌های بهترین مدل های پرده برای اداره  و محیط کار قادر خواهید بود تا به سادگی و مانند یک فرد متخصص نسبت به خرید مناسب‌ترین نوع پرده جهت نصب و استفاده در شرکت‌ها، دفاتر اداری، دفاتر مدیریتی، اتاق‌های برگزاری جلسات و … اقدام فرموده و به این صورت راحتی و آسایش را برای کارمندان و مراجعان به ارمغان بیاورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو