گوشی آنر مدل X9a؛ میان رده ای خوش ساخت از Honor

گوشی آنر مدل X9a؛ میان رده ای خوش ساخت از Honor


منبع: پلازا

3

1402/4/13

21:35


گوشی آنر مدل X9a؛ میان رده ای خوش ساخت از Honor

 

1052

 

 

از جدیدترین محصولات شرکت Honor میتوان به گوشی آنر مدل X9a اشاره داشت که این محصول با برخورداری از ویژگی های نوین روز دنیا توانسته امتیاز خوبی را دریافت کند و همین موضوع دلیلی بر بررسی آن از سوی پلازا بوده است که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای در سال 2023 معرفی شده که همین موضوع عاملی بود تا شرکت سازنده آن بتواند از ویژگی های نوین روز دنیا برای ساخت محصول جدیدش استفاده کند. از اصلی ترین مزیت هایی که میتوان در خصوص گوشی موبایل Honor X9a به آن اشاره داشت پشتیبانی از اینترنت فایو جی بوده که این ویژگی در تمام نسخه های گوشی وجود خواهد داشت. لازم است بدانید که گوشی قرار است در 3 مدل با رام و حافظه داخلی متفاوت عرضه شود.

فهرست مطالب

گوشی آنر مدل X9a

گوشی آنر مدل X9a میان رده ای خوش ساخت از Honor

جهت بررسی گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای با ما همراه باشید که در ادامه قصد داریم بخش های مختلفی از گوشی موبایل Honor X9a را مورد بررسی قرار دهیم تا در پایان بتوانید بطور کامل با این محصول جدید آشنا شوید.

مزایا و معایب

با پایان معرفی گوشی آنر مدل X9a به سراغ مزایا و معایب اصلی محصول خواهیم رفت که در این بخش سعی نمودیم به صورت خلاصه شمارا با موارد مرتبط آشنا کنیم:

  • معایب گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای: کیفیت فیلم برداری با دوربین ها که محدود به 1080p است
  • مزایای گوشی آنر مدل X9a: فناوری 5G، صفحه نمایش امولد، سخت افزار خوب، دوربین های نسبتا قوی، باتری عالی و شارژر خوب

بررسی گوشی موبایل Honor X9a

از اصلی ترین مشخصات گوشی موبایل Honor X9a که رابط خوبی میان کاربر و سخت افزار بوده است میتوان به صفحه نمایش گوشی اشاره داشت که قبل از آغاز این مبحث باید گفت گزینه های خوبی برایتان درنظر گرفته شده است که نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

همانطور که در طراحی گوشی موبایل Honor X9a نیز معلوم بوده این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ با سایز 6.67 اینچ مدل امولد اشاره داشت که این بخش میتواند نرخ تازه سازی خوبی در حد و اندازه 120 هرتز را در اختیار شما قرار دهد. جالب است بدانید که وضوح پیکسلی گوشی روی 1080 * 2400 پیکسل قرار گرفته که بی تردید نمایانگر کیفیت خوبی خواهد بود. تراکم پیکسلی 395 ppi نکته مهم دیگری بوده که در این زمینه میتوان به آن اشاره داشت. جهت بررسی دیگر بخش های مهم گوشی با ما همراه باشید.

دوربین گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای

گوشی آنر مدل X9a میان رده ای خوش ساخت از Honor

اگر نگاهی به تصاویر گوشی موبایل Honor X9a داشته باشید متوجه خواهید شد که در پشت گوشی از یک دوربین جزیره ای استفاده که استایل گرد مانند آن نه تنها سبب زیباتر شدن گوشی شده بلکه میزبان خوبی برای دوربین ها بوده است.

دوربین 3 گانه گوشی تنها یک ضعف دارد و همان موردی بوده که در بخش معایب محصول به آن اشاره شده است. یعنی کیفیت محدود فیلم برداری. در دوربین گوشی از یک لنز 3 گانه استفاده شده که در دوربین اصلی از یک لنز 64 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت خوبی را در هنگام عکسبرداری در اختیار داشته است. دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو از دیگر مواردی بوده که در این زمینه میتوان به آن اشاره داشت.

اما دوربین سلفی محصول شامل 16 مگاپیکسل کیفیت است که در هنگام فیلمبرداری میتوانید به کیفیت 1080 تا 30 فریم برثانیه دسترسی داشته باشید.

تاریخ عرضه ی گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای

اطالعات نشان دهنده آن بوده که آنر محصول خود را در تاریخ 4 ژانویه 2023 معرفی و 6 ژانویه 2023 یعنی دو روز بعد آن را بطور رسمی روانه بازار نمود که در این زمینه توانسته سود بسیار خوبی را از فروش و حتی پیشفروش محصول بدست آورد. پیشنهاد می شود ادامه توضیحات مربوط به گوشی را از دست ندهید.

سخت افزار گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای

از دیگر ویژگی های گوشی موبایل Honor X9a که میتواند برای شما مفید واقع شود بخش سخت افزاری محصول بوده که در این زمینه به قطعات خوبی رجوع شده که در ادامه خلاصه ای از ویژگی های آنرا برایتان شرح خواهیم داد.

پرازنده ی گوشی آنر مدل X9a از نوع Snapdragon 695 5G بوده که در کنار سی پی یو Octa-core (2×2.2 GHz Kryo 660 Gold & 6×1.7 GHz Kryo 660 Silver) میتواند قدرت مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید که سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 میتواند ویژگی خوبی برای ارتباط شما با سخت افزار باشد که پیشنهاد می شود دیگر ویژگی های محصول را نادیده نگیرید.

گوشی آنر مدل X9a

پردازنده گرافیکی گوشی آنر مدل X9a که از نوع آدرنو 619 بوده اجازه نصب و راه اندازی بازی و برنامه های گرافیکی را به شما میدهد که در این راستا میتوانید بدون محدودیت بازی های گرافیکی روز را نصب کنید. پردازنده گرافیکی قدرتمند با سیستم عامل اندروید بروز از اصلی ترین ویژگی های این گوشی بوده است.

اما حافظه داخلی و رم گوشی آنر مدل X9a همانطور که گفته شد قرار است در 3 مدل مختلف عرضه شود که در این میان بسته به سرمایه خود میتوانید هزینه های متنوعی را برای خرید گوشی بپردازید. در اولین نسخه شاهد یک حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 6 هستیم. در مدل دوم حافظه داخلی روی 128 گیگابایت بوده که رم روی 8 گیگابایت تنظیم شده است و در نهایت مدل سوم میزبان 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است که قدرتمندترین مدل از این گوشی بشمار میرود.

باتری و قیمت گوشی موبایل Honor X9a

در خصوص باتری باید گفت که آنر از یک باتری لیتیومی 5100 میلی آمپری استفاده نموده که برای شارژ آن میتوانید به یک شارژر فست 40 واتی دسترسی داشته باشید. قیمت رسمی گوشی روی 240 یورو متمرکز شده که به نسبت گوشی های میان رده دیگر در سطح خوبی قرار داشته است. با ما جهت نتیجه گیری پایانی همراه باشید.

سخن پایانی

بررسی گوشی آنر مدل X9a به اتمام رسید که در این زمینه سعی نمودیم به بخش های مختلف و مهمی از گوشی موبایل آنر مدل ایکس 9 ای اشاره داشته باشیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به مزایا و معایب گوشی موبایل Honor X9a بیان کنید و بگویید که با توجه به قیمت محصول، ارزش خرید را داشته است یا خیر. بی شک نظرات شما در سطح کیفی مقاله تاثیرگذار بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو