فقط نابغه ها تو 20 ثانیه رمز گاوصندوق و پیدا میکنند | تست هوش

4

1402/4/14

19:08


فقط نابغه ها تو 20 ثانیه رمز گاوصندوق و پیدا میکنند | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آیا آماده اید تا مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید کد را بشکنید - این یک چالش سرگرم کننده و ارزشمند خواهد بود! ادامه دهید، آن را امتحان کنید - می دانید که می خواهید!

آیا آماده کرک کردن کد هستید؟ معماهای منطقی و فکری چالش‌های رایج در شبکه‌های اجتماعی هستند و معمای امروزی تفاوتی ندارد - آیا می‌توانید کد سه رقمی را با تجزیه و تحلیل تصویر پیدا کنید؟

این تصویر دارای پنج ترکیب است که اشتباه هستند، اما سرنخ هایی را به دست می دهند. وظیفه شما این است که بفهمید کدام ترکیب کد صحیح را می دهد.

وقت آن است که منطق و مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنید!

برای حل این چالش، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. برای یافتن کد 3 رقمی صحیح، باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب از 3 عدد قرار داده شده است نگاه کنید.

نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد.

این چالش یک سطح دشواری متوسط ​​است که توسط نوار لغزنده دشواری در تصویر نشان داده شده است. بنابراین، هنگام حل این معما باید توجه داشته باشید و بهترین قضاوت خود را به کار ببرید.

هنگامی که به نقاط رنگی نگاه می کنید مراقب باشید، زیرا آنها به ترتیب قرار نمی گیرند. شما فقط 20 ثانیه فرصت دارید تا کد را پیدا کنید یا چالش را کامل کنید، پس سریع عمل کنید!

برای یافتن کد مناسب در پازل روز، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است.

پازل های مختلفی وجود دارد که به طیف وسیعی از مهارت های حل مسئله نیاز دارد و این امر باعث می شود که بتوانید سریع و منطقی فکر کنید.

با آموزش مغز خود می توانید فرآیندهای تفکر خود را توسعه دهید تا بتوانید به سرعت الگوها را شناسایی کرده و مشکلات را با دقت حل کنید.

علاوه بر این، آموزش مغز می‌تواند به افزایش سطح تمرکز و بهبود مهارت‌های مدیریت زمان کمک کند که در تلاش برای تکمیل به موقع پازل‌ها مهم هستند.

توانجامش دادی؟ کد رو کرک کردی؟ به من نشون بده چی داری! آماده‌اید بررسی کنید که آیا از تله‌های صفحه بعدی اجتناب کرده‌اید؟ بیا بریم!

بازی های کد شکستن یک راه عالی برای تمرین ذهن و سرگرمی هستند! این بازی‌ها نه تنها چالش لذت‌بخشی را ارائه می‌کنند، بلکه می‌توانند به توسعه توانایی‌های حل مسئله نیز کمک کنند.

با بازی‌های شکستن کد، می‌توانیم مهارت‌های تفکر انتقادی خود را با تجزیه و تحلیل داده‌ها و الگوها برای استنتاج بهبود دهیم. آنها همچنین به ما این فرصت را می دهند که منطق و حل مسئله را در یک محیط جذاب تمرین کنیم.

می‌توانیم بازی کد شکستن روز را بررسی کنیم تا هر بار یک چالش جدید داشته باشیم. اجرای یک بازی کدشکن جدید یک راه عالی برای گسترش دانش و تیز نگه داشتن ذهنمان است!

مدتی است که شما را به چالش می کشیم و بالاخره راه حل بازی فکری اینجاست! پس از بررسی های شدید، پاسخ را در تصویر داده شده یافتیم.

آسان نبود اما بالاخره رمز روز فاش شد. به همه کسانی که آن را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کردند تبریک می گویم! کد پیدا کردن 405 است.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو