بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها


منبع: تکراتو

6

1402/4/15

10:31


بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها این امکان را در اختیار طراحان قرار می‌دهند تا طرح های منحصر به فرد بیشتری را در زمان بسیار کمتری ایجاد کرده و به جهان عرضه کنند.

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها این امکان را در اختیار طراحان قرار می‌دهند تا طرح های منحصر به فرد بیشتری را در زمان بسیار کمتری ایجاد کرده و به جهان عرضه کنند.

قلمرو طراحی دیجیتال به لطف تأثیر بی سابقه هوش مصنوعی شاهد تحولی عظیم است. ابزارهای طراحی گرافیک هوش مصنوعی، این توانایی را دارند تا روشی را ارائه دهند که هنرمندان و طراحان خلاق بتوانند بهترین استفاده را از آنها داشته باشند.

از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که طراحان گرافیک با آن روبه‌رو هستند می‌توان به نبود ایده‌های تازه و بدیع اشاره کرد. اما هوش مصنوعی این مشکل را حل کرده و از طریق آن به‌راحتی می‌توان ایده‌هایی نابی پیدا کرد. از طریق ابزارهایی که در اختیار هوش مصنوعی است می‌توان داده‌های زیادی را تجزیه و تحلیل کرد و به سلیقه خود طرحی یکتا ارائه داد.

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای نقاشان توانسته‌اند مرزهای طراحی خلاقانه را جابه‌جا کنند و همه را به حیرت وادارند. هوش مصنوعی به طراحان گرافیک در بسیاری از جنبه‌های کاری کمک کرده است که از جمله می‌توان به پردازش تصویر، طراحی گرافیک، بهینه‌سازی تصاویر و … اشاره کرد.

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی امکان‌پذیر است و حتی می‌توان تغییراتی عظیم ایجاد کرد. از طریق این تکنولوژی توانا می‌توان مشکلات گرافیست‌ها را شناسایی و بررسی کرد و بهترین پیشنهاد را ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از ChatGPT

نحوه استفاده از ربات ChatGPT در تلگرام [+آموزش گام‌به‌گام]

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی شاهد بوده‌ایم، باید گفت که تکنولوژی پرقدرت قادر است امکاناتی جدید و منحصربه‌فرد در اختیار طراحان قرار دهد و آنها را برای تولید هرچه بهتر و جدیدتر طرح‌های خود یاری کند. تغییر، کامل کردن یا ساخت عکس با هوش مصنوعی به سادگی قابل انجام است. اگر شما هم به بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کارهای گرافیکی نیاز دارید با ما همراه شوید.

Canva

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

پلتفرم Canva که یک وب سایت برای طراحان و گرافیست‌هاست، امکانات بسیار زیادی دارد و همه آنها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات این سایت می‌توان به تولید پست برای شبکه‌های اجتماعی، ارائه‌ها و همایش‌ها، پوستر و … اشاره کرد.

وب سایت Canva یک رابط کاربری حرفه‌ای برای کشیدن و رها کردن تصاویر دارد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچین کتابخانه‌ای از عناصر طراحی و انواع الگوها از طریق این برنامه در دسترس شماست که به شما اجازه می‌دهد بدون داشتن هیچ دانشی درباره طراحی، ساخت نقاشی با هوش مصنوعی را فرا بگیرید.

این وب سایت که یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها است، هم نسخه رایگان دارد و هم پولی که البته نسخه پولی آن امکاناتی بیشتر در اختیار گرافیست‌ها قرار می‌دهد. پلتفرم Canva برای افراد، مشاغل و سازمان‌های مختلف شناخته شده است.

Designs.ai

یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها Designs.ai است. این پلتفرم آنلاین هوش مصنوعی طراحی را برای همه قابل دسترس کرده است. حتی اگر پیشینه طراحی نداشته باشید به شما کمک می‌کند تا در کمتر از دو دقیقه portfolio خود را ایجاد کنید.

علاوه بر این ویرایشگر هوشمند و ابزار منحصربه‌فرد آن باعث صرفه جویی در زمان و ایجاد ایده‌های ناب برای محتوای بازاریابی شما می‌شود. با Designs.ai می‌توان لوگوها، طرح‌های گرافیکی، ویدیوها و مدل آزمایشی محصول خود را ایجاد یا از میان کتابخانه‌ای با بیش از  ۲۰ هزار الگو و ۱۰ هزار آیکون، زمینه طراحی مدنظر را انتخاب کرد.

این پلتفرم همچنین از هوش مصنوعی برای تولید هزاران تنوع گرافیکی و میلیون‌ها دارایی بصری استفاده می‌کند. اما شما فقط با قرار دادن اطلاعات برند و ترجیحات خود می‌توانید لوگو و قالب طراحی خود را ایجاد کنید. کامل کردن عکس با هوش مصنوعی نیز از طریق آن امکان‌پذیر است.

Adobe sensei

 

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای نقاشان

از پلتفرم Adobe sensei برای ارزش‌آفرینی در کسب کار و سرعت بخشیدن به کارها و ایجاد بینش بازاریابی استفاده می‌شود. adobe این اپلیکیشن را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد تا مشاغل سریع‌تر و هوشمندتر کار کنند. این سایت با استفاد از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کار خود را انجام می‌دهد.

این برنامه به طراحان کمک می‌کند تا روی موارد مهم‌تر مانند ایده‌پردازی هنری و خلاقانه و ایجاد تعامل با مشتریان تمرکز کنند. هوش مصنوعی Adobe Sensei به گرافیست‌ها امکان می‌دهد طرح‌های با کیفیت بالا ایجاد کنند که به طور خودکار با اندازه و وضوح صفحه تنظیم می‌شوند.

جدا از ساده‌سازی فرآیندهای کاری، Adobe Sensei که یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای نقاشان است، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات طراحی بهتری برای بازاریابی بگیرید و ساخت عکس با هوش مصنوعی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

روش فعال کردن نسخه شیطانی ChatGPT

ادیت ویدیو در آیفون چگونه است؟ آموزش تصویری ویرایش فیلم در آیفون

Uizard

هوش مصنوعی Uizard به عنوان یک پروژه تحقیقاتی یادگیری ماشین در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. هدف از این پروژه کمک به طراحان و غیر طراحان برای ایجاد محصولات دیجیتالی بود که مخاطبان بتوانند با آن‌ها تعامل داشته باشند.

با uizard می‌توان وب‌سایت‌ها، رابط بصری نرم‌افزارهای دسکتاپ، همچنین اپلیکیشن‌های وب و موبایل را به صورت حرفه‌ای در عرض چند ثانیه طراحی کرد. این ابزار به طور خودکار طراحی‌های دستی را پس از اسکن به یک نمونه اولیه تبدیل می‌کند و آن‌ها را در پروژه و تولید محصول شما اعمال می‌کند.

علاوه بر این، قالب‌های طراحی از پیش ساخته uizard و گزینه‌ کشیدن و رها کردن طرح‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت آنچه را که می‌خواهید، ویرایش کنید. شما با یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها روبه‌رو هستید.

DesignMantic

کامل کردن عکس با هوش مصنوعی

کامل کردن عکس با هوش مصنوعی

وب سایت DesignMantic یک ابزار طراحی لوگو و برندینگ است که می‌تواند به شما در ایجاد یک شناسه بصری قوی و حرفه‌ای برای کسب و کارتان کمک کند. برای کامل کردن عکس با هوش مصنوعی نیز می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

با این سایت همچنین می‌توان لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، پوستر، بنر، وب سایت و دیگر موارد را طراحی کرد. همچنین، این سایت قابل استفاده برای افرادی است که به دنبال ایده‌های طراحی هستند و برای شروع کسب و کار جدید به دنبال یک شناسه بصری مناسب می‌گردند.

از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها می‌توان DesignMantic را نام برد و گفت که این سایت کار شما را در هر زمینه راحت می‌کند و شما می‌توانید فرایند طراحی خود را با خیال راحت به آن بسپارید.

Visme

وب سایت Visme یک ابزار طراحی و ارائه است که ساخت عکس با هوش مصنوعی را ممکن می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را به صورت گرافیکی و جذاب نمایش دهند. گرافیست‌ها انواع قالب‌های طراحی، نمودارها، تصاویر و ابزارهای دیگر را در اختیار دارند.

از هوش مصنوعی در Visme به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل داده هم استفاده می‌شود. این وب سایت به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های خود را وارد کرده و از آنها برای تولید نمودارها و گرافیک‌های دیگر استفاده کنند.

همچنین وب‌سایت Visme که از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها است، به کاربران کمک می‌کند تا داده‌های خود را به صورت خودکار تجزیه و تحلیل کنند و بهترین شکل را برای نمایش داده‌های خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی در تلگرام ؛ آموزش تصویری ساخت نظرسنجی در تلگرام

دی اکتیو کردن اینستاگرام ؛ چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم ؟

Fronty

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی

فرونتی که یکی دیگر از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها است، در تقاطع طراحی و توسعه قرار دارد و نمادی از توانایی‌های هوش مصنوعی در هر دو حوزه است. این ابزار طراحی گرافیکی هوش مصنوعی، با تبدیل طرح‌های تصویر به کد و تبدیل یک تصویر ساده به یک وب سایت کاربردی با چند کلیک ساده، فرآیند طراحی وب را راحت کرده است.

پلتفرم Fronty فراتر از تبدیل طرح‌ها به کد عمل می‌کند. این سایت با تولید سفارشی کدهای HTML، CSS و React تطبیق پذیری را هم برای طراحان وب و هم برای توسعه دهندگان فراهم کرده است.

در این برنامه می‌توانید به سادگی یک تصویر از طراحی صفحه وب خود را آپلود کنید و هوش مصنوعی عناصر مختلف تصویر را شناسایی می‌کند. سپس به طور خودکار طبق هر یک از آن‌ها، کد  HTML/CSS را تولید و در اختیار شما قرار می‌دهد.

jasper.ai

اگر قصد ساخت عکس با هوش مصنوعی را دارید سایت Jasper.ai بهترین انتخاب است. این پلتفرم می‌تواند تصاویر و عکس‌های منحصربه‌فردی را در چند ثانیه و بر اساس درخواست‌های کاربر ایجاد کند. در واقع تصاویر را با وضوح بالا، بدون واترمارک و به صورت نامحدود ارائه می‌دهد.

سایت Jasper.ai توسط کاربرانی که استفاده از آن را سریع‌تر و راحت‌تر از جستجوی تصاویر استوک یا ایجاد تصاویر خود می‌دانند، بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. Jasper.ai همچنین یک ابزار خاص در اختیار شما قرار می‌دهد که کامل کردن عکس با هوش مصنوعی را برای شما ممکن می‌کند.

این دستیار هوش مصنوعی پلن‌های سفارشی برای شرکت‌ها در نظر گرفته است که از قیمت مناسبی برخوردارند. کاربران قادر خواهند بود تا 200 تصویر را به صورت رایگان در طول دوره آزمایشی تولید کنند. تصاویر تولید شده را می‌توان بدون هیچ محدودیتی به صورت تجاری مورد استفاده قرار داد.

کمک به تولید محتوای سریع، رابط کاربری ساده و آسان، انعطاف‌پذیری قابل توجه در استفاده، حالت Boss Mode، پشتیبانی از Grammarly از جمله ویژگی‌های این سایت هستند.

Sketch2Code

ساخت عکس با هوش مصنوعی

ساخت عکس با هوش مصنوعی

Sketch2Code که محصول مایکروسافت است یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها است که طراحی دستی شما را به یک نمونه اولیه HTML تبدیل می‌کند. مایکروسافت این اپلیکیشن را برای توانمندسازی برندها و توسعه دهندگان برای به حداکثر رساندن هوش مصنوعی ایجاد کرده است.

با استفاده از این ابزار، طراحان و برنامه نویسان می‌توانند به سرعت و با کیفیت بالا، طرح‌های خود را به کد تبدیل کنند و زمان و هزینه‌های مربوط به تولید کد را کاهش دهند. همچنین، این ابزار می‌تواند به عنوان یک ابزار آموزشی برای آموزش برنامه نویسی و تبدیل تصاویر به کد استفاده شود.

Sketch2Code از هوش مصنوعی برای شناسایی الگوهای طراحی، رمزگشایی متن نوشته شده و درک ساختارها بهره می‎‌برد. به وسیله این نرم‌افزار می‌توانید از طرح خود برای آپلود یا انتخاب یک تصویر از گالری استفاده کنید تا هوش مصنوعی عناصر موجود در تصویر را شناسایی و کار شما را آسان کند.

به طور کلی، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در ابزار Sketch2code، به تسریع و بهبود فرآیند تولید کد کمک کرده و به طور مستقیم باعث کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به تولید نرم‌افزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم

بهترین سایت دانلود از یوتیوب

Khroma

وب سایت Khroma یک ابزار طراحی رنگ است که به کاربران کمک می‌کند تا رنگ‌های مناسب برای پروژه‌های خود را انتخاب کنند. پلتفرم Khroma با استفاده از الگوریتم‌‌های هوش مصنوعی، با تجزیه و تحلیل تصاویر و رنگ‌های موجود در آنها، پیشنهاداتی برای ترکیب رنگ‌ها و ایجاد پالت‌های رنگی مناسب ارائه می‌دهد.

در واقع Khroma یک تولیدکننده ترکیب رنگ مبتنی بر هوش مصنوعی است که از انتخاب هزاران پالت رنگی ساخته شده توسط انسان در سراسر اینترنت استفاده می‌کند و کار طراحان را راحت کرده است.

سایت Khroma همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از پالت‌های رنگی سفارشی خود استفاده کنند و با استفاده از آنها، طرح‌های خود را بهبود بخشند. بنابراین Khroma یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها محسوب می‌شود.

Autodraw

سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

سایت autodraw به شما کمک می‌کند طرح‌های زیبایی را به سادگی نقاشی، رنگ آمیزی و استفاده کنید. شما تنها با حرکت ماوس، شکل اولیه خود را رسم می‌کنید و سپس تمامی شکل‌های نزدیک به آن که در دیتابیس این نرم‌افزار موجود است به شما نمایش داده خواهد شد و شما یک اثر زیبا خواهید داشت.

در واقع این برنامه ابزاری دارد که آنچه شما می‌کشید را حدس می‌زند و مطابق با آن پیشنهادهای طراحی موجود از هنرمندان و طراحان مختلف را به شما ارائه می‌دهد. ساخت نقاشی با هوش مصنوعی نیز از طریق این پلتفرم به راحتی امکان‌پذیر است.

اگر می‌خواهید سریعا برای تبریک تولد یا رویداد دیگری طرح بزنید، AutoDraw دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. رابط کاربری این ابزار بسیار ساده و به سبک نرم‌افزار Paint طراحی شده و تنها کار لازم، رسم یک طرح ساده و ابتدایی از چیزی است که در ذهن دارید.

جمع‌بندی

تاثیر هوش مصنوعی بر کیفیت کار طراحان و گرافیست‌ها و همچنین معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی برای نقاشان موضوعی بود که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. اگر در این زمینه فعالیت دارید و مایل هستید همواره طرح‌هایی یکتا و زیبا برای ارائه داشته باشید از این تکنولوژی غافل نشوید.

سوالات متداول

هوش مصنوعی چگونه به طراحان گرافیک کمک می‌کند؟

هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند است که ایده‌هایی ناب برای طراحان دارد. از طریق هوش مصنوعی می‌توان فرایندهای طراحی را بهینه‌سازی کرد، کیفیت طراحی را بهبود بخشید، طرح‌ها را شخصی سازی کرد و چندین طرح را به صورت همزمان تولید کرد. هوش مصنوعی فرایند طراحی را سریع و آسان کرده است.

بهترین سایت‌ها برای ساخت نقاشی با هوش مصنوعی کدام‌ها هستند؟

برای طراحی، ویرایش، خلق یا کامل کردن عکس با هوش مصنوعی سایت‌های زیادی وجود دارند. از جمله بهترین سایت های هوش مصنوعی که در اینجا معرفی شدند می‌توان به Uizard، Adobe sensei و Autodraw اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین سایت های هوش مصنوعی برای نقاشان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو