فقط نوابغ تو 15 ثانیه به رمز میرسند | تست هوش

4

1402/4/15

11:07


فقط نوابغ تو 15 ثانیه به رمز میرسند | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آیا برای چالش آماده ای؟ کد را بشکنید و آنچه را که دارید به ما نشان دهید! مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید کد را بشکنید یا خیر.

آیا آماده کرک کردن کد هستید؟ تست های منطق و تفکر مدتی است که در شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده اند و امروز پازل روز را ارائه می کنیم!

وظیفه شما این است که با تجزیه و تحلیل تصویر یک کد 3 رقمی پیدا کنید که دارای 5 ترکیب اشتباه است اما سرنخ هایی را ارائه می دهد. این یک چالش سرگرم کننده است که به تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله نیاز دارد. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟

برای تکمیل این چالش سطح متوسط، باید به دقت توجه و تمرکز کرد. وظیفه در دست یافتن کد 3 رقمی صحیح است.

برای این کار باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب از 3 عدد قرار گرفته اند دقت کرد.

نقطه سیاه به این معنی است که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست وجود ندارد و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد.

شکستن کد می تواند راهی عالی برای توسعه مهارت های حل مسئله و به چالش کشیدن مغز شما باشد. با بازی‌های کد شکستن، می‌توانیم از هیجان کشف یک الگوی پنهان، با استفاده از منطق و کسر برای شکستن کد لذت ببریم.

با انجام بازی‌های شکستن کد، می‌توانیم مهارت‌های تفکر تحلیلی و استراتژیک خود را توسعه دهیم و توانایی خود را برای تفکر خارج از چارچوب تمرین کنیم. به علاوه، این یک راه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای گذراندن زمان است.

برای اینکه شکستن کد خود را حتی بیشتر کنید، چرا بازی کد شکست روزانه ما را بررسی نکنید؟ مهارت های خود را هر روز با یک چالش جدید هیجان انگیز آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید اسرار کد را باز کنید یا خیر!

آیا اماده چالش هستید؟ آیا می توانید این بازی فکری را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید؟ اگر بله، پس شما خوش شانس هستید! راه حل این بازی فکری را در تصویر زیر داریم.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اعداد رنگی را شناسایی کنید و کد روز را دریافت خواهید کرد. به کسانی که قبل از 15 ثانیه جواب را پیدا کردند تبریک می گویم.

ما می خواهیم همه شما را که این تست را انجام داده اید به چالش بکشیم تا این مقاله را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید! ما زمان زیادی را صرف ایجاد این بازی ها و فعالیت های سرگرم کننده برای همه می کنیم، بنابراین اگر همه آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید سپاسگزار خواهیم بود.

دوستان و خانواده شما برای سرگرمی از شما تشکر خواهند کرد! امیدواریم با ما همراه باشید تا به انتشار مطالب عالی ما کمک کنید.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو