برگزاری جشن تولد خاص و شیک اما با هزینه کم یکی از مواردی است که این روزها به شدت مورد توجه است و اغلب افراد ترجیح می دهند دیزاین تولدی ارزان و ساده انتخاب کنند که در عین سادگی شیک و زیبا نیز باشد تا بدین شکل در کنار برگزاری جشنی به یادماندنی در هزینه ها نیز صرفه جویی شده باشد. بر این اساس قصد داریم در این مقاله تعدادی از زیباترین مدل ها و ایده ها برای تم تولد ساده و ارزان را معرفی کنیم که با کمی خلاقیت می توانید آنها را اجرا نموده و جشنی زیبا داشته باشید.

۳۰ مدل تم تولد ساده و ارزان دخترانه و پسرانه

انتخاب تم یکی از موارد مهمی است که قبل از هر کاری باید انجام دهید و سپس بر اساس تم انتخاب شده به تهیه لباس، تهیه خوراکی های مورد نظر، تزیین اتاق تولد و… بپردازید. برای انتخاب تم مناسب و ایده آل باید به جنسیت، سن، علایق شخصی، مقدار بودجه در نظر گرفته شده و… توجه نمایید و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب تم، اقدام به تهیه موارد لازم نموده و در پایان به تزیین خانه برای تولد بپردازید که بدین منظور می توانید از هنر بادکنک آرایی و تزیینات مخصوص جشن تولد به بهترین شکل استفاده نمایید.

تزیین تولد با تم ساده

تم تولد رنگین کمانی

تزیینات جشن تولد

تم تولد ساده و زیبا

تم تولد مردانه

در ادامه ایده هایی در زمینه تم تولد ساده و ارزان را مشاهده می نمایید که در عین سادگی بسیار جذاب می باشند و می توانید از آنها به عنوان الگویی برای تزیینات خود استفاده نمایید. در این تزیینات از کاغذهای رنگی و مقواهای مختلف، فوم، پارچه، روبان و… به عنوان وسایل دیزاین استفاده شده است و انتخاب های خوبی برای افرادی می باشند که قصد دارند با ساده ترین وسایل زیباترین تزیینات را داشته باشند.

تم تولد جدید و ساده

تم تولد ساده و زیبا

تم تولد ساده

تم تولد رنگی

تزیینات جشن تولد

تم تولد ساده و شیک

تم تولد رنگی

تم تولد مردانه

با کمک بادکنک های رنگی متناسب با تم، می توانید دیزاین زیبایی داشته باشید، بدین منظور می توانید از انواع بادکنک هلیومی استفاده کنید و یا بادکنک های معمولی را به یکدیگر متصل نموده و با کمک استند های مختلف دیزاین زیبایی داشته باشید که تصاویر زیر می توانند الگوی خوبی در این زمینه باشند.

تم تولد رنگی

تزیینات جشن تولد

تم تولد دخترانه

تزیینات جشن تولد

تم تولد پسرانه

تم تولد سفید و طلایی

تزیینات تولد زیبا

بادکنک آرایی تولد ساده

تزیین تولد با تم صورتی

دکور تولد ساده

تم تولد ساده

تم تولد طلایی و صورتی

تزیینات جشن تولد در خانه

تم تولد صورتی

تم تولد ساده

تزیین تولد دخترانه

تزیینات جشن تولد

تم تولد ساده دخترانه

بادکنک آرایی جشن تولد

تم تولد ساده و زیبا

همانطور که مشاهده نمودید ایده های ساده و جذابی برای تزیینات تولد ساده وجود دارد که با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید آنها را به بهترین شکل انجام دهید و جشنی زیبا و به یاد ماندنی برگزار نمایید.