باربری سریع با کمترین قیمت کدام است ؟

5

1402/4/19

15:43


باربری سریع با کمترین قیمت کدام است ؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

حمل و نقل و باربری یک خدمات حساس و نیازمند تجربه زیاد است که متاسفانه بسیاری از افراد و مجموعه هایی که در حال ارائه این خدمات هستند هیچگونه تخصصی در این امر ندارند و با دریافت هزینه های گزاف مشکلات زیادی برای هموطنان گرامی ایجاد نموده اند.

از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم معتبر ترین و سریعترین باربری ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در اسرع وقت امکان ارسال محموله های خود را با کمترین هزینه داشته باشید.

شرکت باربری و حمل و نقل آنی بار یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های باربری کشور است که امکان ارائه خدمات از همه نقاط کشور را دارد . باربری سریع آنی بار به صورت همه روزه انواع خودروهای باربری را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با بهترین کیفیت ارسال کنید.

 

 

در ادامه این مقاله به بررسی خدمات آنی بار می پردازیم.

 

 

خدمات تخصصی باربری سریع آنی بار چیست ؟

 

 

همانطور که گفته شد آنی بار یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین شرکت های باربری کشور است که امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم می نماید. از آنجایی که ناوگان حمل و نقل و باربری آنی بار یکی از بزرگترین ناوگان های باربری کشور است امکان بارگیری انواع محموله در ابعاد و تناژ مختلف را فراهم می نماید.

برخی از محموله هایی که توسط باربری سریع آنی بار قابل بارگیری و ارسال هستند به صورت زیر می باشند :

 

 

  • بارگیری و حمل انواع لوازم خانه

  • انتقال تولیدات کارخانجات

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی

  • ارسال ماشین آلات راهسازی

  • انتقال محموله های فوق سنگین و حجیم

  • حمل و نقل انواع خودروی سواری

 

 

آنی بار به عنوان یک شرکت معتبر در حوزه حمل و نقل کالا و محموله های مختلف ، امکان انتقال فوری و سریع همه نوع محموله را برای شما فراهم می نماید. این تیم متخصص از طریق سامانه تلفنی 5 رقمی 57669-021 در اسرع وقت آماده پاسخگویی و ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

 

 

باربری سریع با انواع کامیون ها

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا در اسرع وقت به نقاط مختلف کشور می توانید از کامیون های مجموعه آنی بار استفاده نمایید. کامیون های آنی بار همگی تحت پوشش کامل بیمه نامه و با بهترین رانندگان از همه نقاط کشور برای بارگیری محموله های شما آماده ارائه خدمات هستند.

انواع کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند :

 

 

  • کامیون تک

  • کامیون جفت

  • کامیون 911

 

 

این کامیون ها هر یک برای انتقال نوع خاصی از محموله ها و در ابعاد و تناژ متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت انتخاب یک کامیون مناسب برای بارگیری و انتقال سریع محموله ها بسیار مهم است. به عنوان مثال ، برای حمل بار به شیراز در صورتی که محموله شما دارای وزن بین 11 تا 15 تن می باشد باید از کامیون جفت استفاده نمایید.

 

 

 

 

حمل و نقل سریع بار سنگین با تریلی

 

 

یکی از خودروهای بسیار پر استفاده در حمل و نقل کشور تریلی است . تریلی ها برای باربری بین شهری و در برخی موارد درون شهری مورد استفاده قرار میگیرند اما با توجه به ابعاد آنها باید شرایط محل بارگیری یا تخلیه در شهر مناسب باشد.

تریلی های آنی بار برای انتقال محموله های مختلف تا تناژ 24 تن مناسب هستند و از همه نقاط کشور می توانید انواع تریلی را ثبت سفارش نمایید . از ویژگی های باربری سریع آنی بار در اختیار داشتن طیف وسیعی از انواع تریلی ها می باشد که به صورت زیر هستند :

 

 

  • تریلی کفی

  • تریلی بغلدار

  • تریلی چادری

  • تریلی کمپرسی

  • تریلی یخچال دار

  • تریلی کمرشکن

 

 

باربری سریع آنی بار برای انتقال محموله های شما با بهترین کیفیت انواع تریل را تحت پوشش بهترین بیمه نامه در اختیارتان قرار میدهد . انتخاب تریلی مناسب برای جابجایی محموله را نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان آنی بار انجام دهید .

آنی بار خدمات تریلی را در اسرع وقت و برای همه شهر های کشور انجام می دهد . به عنوان مثال برای حمل بار به تبریز همه روزه می توانید تریلی را از همه شهر ها و استان ها ثبت سفارش نمایید.

 

images_1688982532_64abd4041af9c.jpg

سریعترین خدمات باربری با خاور و ایسوزو

 

 

کامیونت های خاور و ایسوزو یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری هستند که برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و محموله های شخصی مورد استفاده قرار میگیرند. این خودروهای باری توان حمل بار تا 4 تن را دارند و از همین جهت بسیار پر استفاده هستند .

باربری سریع آنی بار برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل شما نیز از انواع کامیونت ها استفاده می نماید. خاور و ایسوزو های آنی بار به صورت زیر هستند :

 

 

  • خاور و ایسوزو روباز

  • خاور و ایسوزو مسقف

 

 

 

 

برای انتقال محموله های مختلف شما انواع ایسوزو و خاور وجود دارد و انتخاب خودروی مناسب از مهمترین موارد است. اگر در انتخاب کامیونت مناسب تردید دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید.

 

 

یکی از شهر هایی که همه روزه تعداد زیادی از انواع خاور و ایسوزو های آنی بار محموله های مختلف را به آن ارسال می نمایند رشت است . حمل بار به رشت از همه نقاط کشور با حجم زیادی توسط انی بار انجام میشود.

 

 

باربری سریع با بهترین بیمه نامه

 

 

یکی از مهمترین موضوعات در ارائه خدمات باربری استفاده از بیمه نامه می باشد . خوشبخانه باربری سریع آنی بار با استفاده از بیمه نامه کامل ( بیمه ایران ) محموله های مختلف را در اسرع وقت با امنیت بالا منتقل می نماید.

هر نوع محموله و کالایی که توسط آنی بار بارگیری می شوند به صورت کامل در مقابل آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . تحت پوشش قرار میگیرد. باربری سریع آنی بار برای کاهش هزینه های انتقال محموله شما تا 100 میلیون تومان نیز بیمه رایگان ارائه می نماید.

 

 

images_1688982650_64abd47ab6ec2.jpg

 

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش سریع خدمات باربری

 

 

یکی از ویژگی های باربری سریع آنی بار ، ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان می باشد . کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت تلفنی کاملترین مشاوره در خصوص نحوه ارسال بار و کالاهای مختلف را برای شما ارائه می نمایند و شما عزیزان می توانید از این طریق خدماتی سریع و تخصصی و ارزان را تجربه کنید.

برای ثبت سفارش باربری و مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از این طریق خدماتی سریع و ارزان را تجربه کنید . علاوه بر این ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت آنی بار به آدرس anibar.net اقدام نمایید و تمامی اطلاعات لازم را به دست آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو