تریلر جدیدی از سریال Ahsoka منتشر شد

منبع: گیمفا

5

1402/4/20

23:22


در جدیدترین تریلر منتشر شده از سریال لایواکشن Ahsoka، آسوکا و یارانش آماده‌ی رویارویی با ادمیرال ثراون می‌شوند.

تریلر جدیدی از سریال Ahsoka منتشر شد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از سریال لایواکشن Ahsoka، آسوکا و یارانش آماده‌ی رویارویی با ادمیرال ثراون می‌شوند.

در فاصله‌ی کمتر از دو ماه تا انتشار سریال لایواکشن مورد انتظار Ahsoka (آسوکا)، والت دیزنی تریلر جدیدی را از این اثر منتشر کرده است. سریال Ahsoka روایتگر داستان شخصیت محبوب انیمیشن Star Wars Rebels (شورشیان جنگ ستارگان) و سایر اعضای سفینه‌ی گوست در نبرد با ادمیرال ثراون خواهد بود.

در این سریال پس از اتفاقات مجموعه‌ی Star Wars Rebels، آسوکا و سابین رن باری دیگر با یکدیگر متحد می‌شوند تا در برابر ادمیرال ثراون و سایر بازماندگان امپراطوری سیت‌ها بایستند و از شکل‌گیری دوباره امپراطوری جلوگیری کنند.

در جدیدترین تریلر منتشر شده از سریال Ahsoka، اتحاد مجدد آسوگا و سابین و همچنین نبرد مابین بیلان اسکول و آسوکا به تصویر کشیده می‌شود. در طی نبرد اسکول که پیش‌تر خود یک جدای بوده و همانند دارث ویدر به مسیر تاریکی کشیده شده است به آسوکا یادآور می‌شود که استاد سابقش، یعنی آناکین اسکای‌واکر/دارث ویدر به او افتخار می‌کند. همچنین در این تریلر نمایی از آنتاگونیست اصلی این سریال، یعنی ادمیرا ثراون با بازی لارس میکلسن نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از Ahsoka را در زیر تماشا یا دانلود کنید.

سریال Ahsoka توسط جان فاورو و دیو فیلونی خلق شده است. از بازیگران این اثر می‌توان به رزاریو داوسون در نقش آسوگا، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین و مری الیزابت وینستد در نقش هرا اشاره کرد. همچنین هیدن کریستنسن برای نقش‌آفرینی در نقش دارث ویدر نیز در این سریال حضور دارد.

سریال Ahsoka در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۳ (۱ شهریور ۱۴۰۲) در سرویس دیزنی پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو