دانلود کامل سریال مهمونی قسمت ۱۸ هجدهم 18 با حضور پردیس احمدیه

منبع: شبونه

4

1402/4/21

18:56


قسمت 18 سریال مهمونی با حضور پردیس احمدیه منتشر شد سریالی موضوع عروسکی داشته و ایرج طهماسب به عنوان مجری و کارگردان این برنامه را اجرا میکند و با عروسک های برنامه گپ و گفت میکند. ایرج طهماسب خیلی خوب توانسته همچنان مخاطبان خود را حفظ کند و برای برنامه خود مخاطب را راضی نگه …

قسمت 18 سریال مهمونی با حضور پردیس احمدیه منتشر شد سریالی موضوع عروسکی داشته و ایرج طهماسب به عنوان مجری و کارگردان این برنامه را اجرا میکند و با عروسک های برنامه گپ و گفت میکند.

دانلود کامل سریال مهمونی قسمت ۱۸ هجدهم 18 با حضور پردیس احمدیه

ایرج طهماسب خیلی خوب توانسته همچنان مخاطبان خود را حفظ کند و برای برنامه خود مخاطب را راضی نگه دارد او یکی از بهترین برنامه سازان عروسکی کشورمان است که سری برنامه های کلاه قرمزی محبوبیت زیادی را به دست اورد.

لینک دانلود سریال مهمونی قسمت ۱۸ هجدهم

دانلود قسمت 18 مهمونی با لینک مستقیم

طهماسب که فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران است از سال ۱۳۶۴ دستی به آتش سینما، تلویزیون و حالا شبکه نمایش خانگی دارد.

ایرج طهماسب در برنامه مهمونی یک ریسک بزرگ کرده است؛ او که به دلیل مالکیت صدا و سیما بر شخصیت‌های کلاه قرمزی، پسرخاله، پسرعمه‌زا، جیگر، آقای همساده، ببعی، فامیل دور، گابی، دیبی، دخترعمه‌زا و عزیزم ببخشید نمی‌توانست از این عروسک در برنامه‌اش برای نماوا یاری بگیرد به سراغ پردازش و معرفی شخصیت‌های جدیدی رفته است. این ریسک بزرگ می‌توانست با ضرر بزرگی برای ایرج طهماسب همراه شود و اعتبار چندین ساله آقای مجری دوست‌داشتنی را ویران کند.

آقای مجری دوست‌داشتنی حضور در سینما و تلویزیون را از سال ۱۳۶۴ با فیلم خط پایان به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد. او در سال‌های دهه ۶۰ مشغول هنرنمایی در فیلم‌های درام بود اما هم‌زمان با همین هنرنمایی‌ها به عنوان عروسک‌گردان در بسیاری از عناوین عروسکی آن سال‌ها حضور پیدا کرد.

این پژوهشگر با بیان این که شخصیت‌هایی که مهمان این تاک‌شوها هستند، گزینشی انتخاب می‌شوند، گفت: این شخصیت‌ها در تمام این برنامه‌های مشابه تکرار می‌شوند و این باعث به وجود آمدن یک مونوپلی در حد تعداد محدودی از هنرمندان می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو