دانلود کامل سریال مهمونی با حضور بیژن بنفشه خواه قسمت ۲۶

منبع: شبونه

2

1402/6/29

17:16


قسمت ۲۶ برنامه مهمونی با حضور بیژن بنفشه خواه بازیگر طنز کشورمان همراه است علاقمندان به برنامه عروسکی مهمونی می‌توانند این قسمت از برنامه را تماشا کنند. مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های جدید موفق شده که در بین مردم جایگاه ویژه‌ای به دست آورد. بیژن بنفشه‌خواه که به عنوان بازیگر طنز …

دانلود کامل سریال مهمونی با حضور بیژن بنفشه خواه قسمت ۲۶

قسمت ۲۶ برنامه مهمونی با حضور بیژن بنفشه خواه بازیگر طنز کشورمان همراه است علاقمندان به برنامه عروسکی مهمونی می‌توانند این قسمت از برنامه را تماشا کنند.

مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های جدید موفق شده که در بین مردم جایگاه ویژه‌ای به دست آورد.

بیژن بنفشه‌خواه که به عنوان بازیگر طنز شناخته می‌شود در این قسمت حضور پیدا کرده و با عروسک‌های بچه و پشه گپ و گفت طنزی انجام داد که دیدن این قسمت را پیشنهاد میکنیم.

سریال مهمونی با حضور بیژن بنفشه خواه

دانلود قسمت 26 مهمونی با لینک مستقیم

برنامه مهمونی دو سال پیاپی به صورت مرتب و منظم از شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بیژن بنفشه خواه بازیگر سرشناس که با سریال‌های طنز در بین مردم به شهرت زیادی دست یافته است در قسمت ۲۶ سریال مهمونی حضور جالبی داشته که حتماً پیشنهاد می‌کنیم ببینید.

لازم به ذکر است اولین کار حرفه‌ای بیژن بنفشه خواه در سریال پیک سپید شادی در سال ۷۳ رقم خورد و اولین حضورش در پرده نقره‌ای سینما با فیلم رقص شیطان رقم خورد. با این حال جالب است بدانید که اولین بازی بیژن بنفشه خواه در دوران ابتدایی رقم خورده، جایی که یک آیتم بدون دیالوگ را بازی کرده است. در دوران راهنمایی و دبیرستان نیز تجربه نقش‌های کوچکی را دارد، اما آن‌ها را جزء فعالیت‌های حرفه‌ای اش به شمار نمی‌آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو