اگه چشمات مثل عقابه تو 15 ثانیه عدد متفاوت و پیدا کن | تست هوش

4

1402/4/24

11:06


اگه چشمات مثل عقابه تو 15 ثانیه عدد متفاوت و پیدا کن | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

اگر چشم های هاوک دارید، عدد 433 را از بین 438 در 15 ثانیه بیابید. این یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با استفاده از منطق یا با تفکر خارج از چارچوب حل کرد. یافتن راه حلی برای بازی فکری اغلب مستلزم نگاه کردن به مشکل از زوایای مختلف است. با این بازی فکری خود را به چالش بکشید و سعی کنید آن را حل کنید.

مقابله با این بازی‌های فکری مستلزم این است که خلاقانه فکر کنید و خود را به فکر راه‌هایی بیاندازید که می‌توان به راحتی مشکل را حل کرد. بازی های فکری بسیار ساده هستند اگر با به کارگیری استراتژی های مختلفی که به حل آنها کمک می کند، روند حل آنها را شکست دهید. به عنوان مثال، خارج از چارچوب فکر کردن، کشف راه حل این بازی فکری را برای شما آسان می کند.

اگر در مورد حل بازی های فکری هیجان زده هستید و می خواهید حل آن را امتحان کنید، ما یکی را داریم که می توانید در تصویر زیر امتحان کنید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا این معمای تصویری بازی فکری را حل کنید. بهترین تلاش خود را بکنید و سعی کنید در عرض چند ثانیه آن را پیدا کنید. به این تصویر بالا نگاه دقیق تری بیندازید و سعی کنید به آن پاسخ دهید. هنوز چند ثانیه فرصت داری

.

.

.

.

یافتن پاسخ یک بازی فکری کار سختی نیست. تنها چند ثانیه طول می کشد تا پاسخ خود را از این تصاویر دریافت کنید. برای حل این بازی فکری کافیست تصویری را که در زیر آورده ایم تمرکز کرده و با دقت مشاهده کنید. پس از یافتن راه حل بازی فکری، احساس می کنید که جایزه بزرگی را برده اید.

تصویر زیر راه حل این معمای تصویری را دارد. تصویر زیر راه حل این بازی فکری را خواهد داشت. قسمت هایلایت شده در این تصویر پاسخ این پازل تصویری بازی فکری است.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو