زیباترین بازیگران مرد ( تصاویری از جذاب‌ترین مردهای جهان)

زیباترین بازیگران مرد ( تصاویری از جذاب‌ترین مردهای جهان)


منبع: خبرنما

6

1402/4/24

19:30


زیبایی این مردان در چشم بیننده واقعیتی غیرقابل انکار است. هر چند سال‌ها است که این بازیگران را می‌شناسیم و نسبت به سال‌های جوانی‌شان زمین تا آسمان فرق کرده‌اند اما نه تنها این افزایش سن آن‌ها را پیر و زشت نکرده است، بلکه نسبت به جوانی‌هایشان جذاب‌تر و زیباتر هم شده‌اند. ما در این مطلب فهرستی از زیباترین بازیگران مرد را آماده کرده‌ایم که با دیدن‌شان شما هم پی به جذابیت خیره کننده‌شان خواهید برد…

زیبایی این مردان در چشم بیننده واقعیتی غیرقابل انکار است. هر چند سال‌ها است که این بازیگران را می‌شناسیم و نسبت به سال‌های جوانی‌شان زمین تا آسمان فرق کرده‌اند اما نه تنها این افزایش سن آن‌ها را پیر و زشت نکرده است، بلکه نسبت به جوانی‌هایشان جذاب‌تر و زیباتر هم شده‌اند. ما در این مطلب فهرستی از زیباترین بازیگران مرد را آماده کرده‌ایم که با دیدن‌شان شما هم پی به جذابیت خیره کننده‌شان خواهید برد.

کیم تهیونگ (V)

زیباترین بازیگران مرد

کیم تهیونگ، خواننده، آهنگساز و بازیگر کره جنوبی یکی از مدعیان اصلی عنوان جذاب ترین و زیباترین بازیگر مرد جهان است. به عنوان یکی از اعضای گروه محبوب پسران کره جنوبی BTS، کیم تهیونگ، که با نام هنری خود “V” هم شناخته می‌شود، یک موسیقیدان با استعداد است. او اهل منطقه Seo در Daegu است.

پس از شهرت گروه بی.تی.اس، مردم متوجه جذابیت و زیبایی این پسر 25 ساله شدند. در واقع، آن‌ها اولین خوانندگان کره‌ای بودند که در جوایز گرمی در سال 2020 اجرا داشتند. با این حال، V مسلماً به دلیل سبک استثنایی و توانایی خارق العاده‌اش در موسیقی، بزرگترین شانس این گروه است.

رایان رینولدز

زیباترین بازیگران مرد

رایان رینولدز یک بازیگر، تهیه کننده و تاجر فوق العاده است. او با بازی در نقش Ordinary Magic وارد دنیای فیلم و سینما شد اما در سال 2016 که در نقش وید ویلسون در Deadpool بازی کرد، به شهرت بین المللی دست یافت.

بسیاری از مجلات معروف او را به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان و تاثیرگذارترین افراد در دنیای سینما معرفی کرده‌اند. او نه تنها ظاهری خیره کننده دارد، بلکه شخصیتی جذابی هم دارد. رایان با اسکارلت جوهانسون ازدواج کرده بود که بعد در سال 2011 از هم طلاق گرفتند.

او در حال حاضر با بلیک لایولی ازدواج کرده است. چهره، لبخند جذاب، اندام متناسب و خط فک زیبایش باعث می‌شود چشم هر بیننده‌ای به او خیره بماند.

هنری کاویل

زیباترین بازیگران مرد

جایگاه بعدی در لیست ما مربوط به سوپرمن است. هنری کاویل برای اولین بار در سال 2013 در مرد پولادین ظاهر شد و از آن زمان تاکنون مردم نمی‌توانند چشم از او بردارند. پس از آن کاویل در فیلم The Witcher بازی معرکه دیگری را به نمایش گذاشت. فیزیک بدنی هنری بارزترین دلیل جذابیت او است، اما چشم‌ها، فرم استخوان گونه او در کنار ابروهایش باعث شده جزء یکی از زیباترین بازیگران مرد 2023 انتخاب شود. تعهد او به حرفه اش او را خواستنی تر کرده است. شما می‌تواند این علاقه را در نقش‌هایی که بازی می‌کند به وضوح ببینید.

کریس همسورث

زیباترین بازیگران مرد

در حالی که ما در مورد ابرقهرمانان صحبت می‌کنیم، چگونه می‌توانیم بازیگر نقش ثور در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای مارول را فراموش کنیم؟ کریس همسورث که نقش پسر اودین، THOR را در دنیای مارول بازی کرده است، حالا در لیست زیباترین بازیگران مرد سال 2023 قرار دارد. او با صورتی بدون ریش و مو یکی از جذاب‌ترین چهره‌ها را دارد. به غیر از فیلم‌های مارول، او در برخی از بلاک‌باسترهای مهم مانند فیلم استخراج (Extraction) هم بازی کرده است. باید اعتراف کنیم که جذابیت و زیبایی او غیرقابل انکار است.

جانی دپ

زیباترین بازیگران مرد

هرچه قدر از چهره های زیبای فیلم های ابرقهرمانان صحبت کرده‌ایم بس است، حالا بیایید در مورد دزدان دریایی صحبت کنیم!!!! جانی دپ که به خاطر بازی در دزدان دریایی کارائیب شهرت دارد، جایگاه ویژه‌ای در قلب هوادارانش دارد. جانی دپ علاوه بر خوش قیافه بودن، فردی بسیار مهربان و متواضع است. با وجود جنجال‌های اخیرش،

او همچنان علاقمندان و طرفداران خودش را دارد و مردم هنوز او را به عنوان کاپیتان جک اسپارو می‌بینند و انتظار می‌رود که دپ همیشه برای طرفدارانش با همین نام شناخته شود. سادگی او در کنار مهارت‌های بازیگری‌اش همان نقطه برجسته‌ای است که او را به یکی از زیباترین بازیگران مرد این روزهای کره زمین تبدیل کرده است.

جورج کلونی

زیباترین بازیگران مرد

بیایید کمی به گذشته برگردیم و در مورد خوش تیپ ترین مرد هم صحبت کنیم، اولین حدس شما در مورد بازیگران قدیمی به عنوان زیباترین بازیگر مرد احتمالا جورج کلونی است. خوب اگر کمی در گوگل جستجو کنید حتما نام او را در فهرست زیباترین و جذابترین مردان خواهید یافت. ظاهر جورج کلونی حتی در 61 سالگی هم جذاب و خیره کننده است. با این حال نباید فراموش کنیم که موفقیت‌های گذشته او در حرفه‌اش تاثیر مستقیمی بر جذابیت او دارد. با این حال صدای او بعد از چهره جذابش یکی دیگر از ویژگی‌های این بازیگر است که مردم دوستش دارند.

برد پیت

زیباترین بازیگران مرد

خوب حالا که به گذشته سفر کرده‌ایم، بهتر است از برد پیت هم یادی کنیم. آن موقع‌هایی که برد پیت در لیست خوشتیپ‌ترین مردان جهان قرار داشت زیاد هم دور نیست و از آن زمان تا کنون هنوز این ویژگی او با قدرت کامل خودنمایی می‌کند. او هنوز یکی از خوشتیپ ترین و زیباترین بازیگران مرد سال 2023 به حساب می‌آید.

او در نقش‌اش در فیلم به سوی ستارگان (Ad-Astra) که یک فیلم کاوش فضایی خارق العاده است، خوش درخشید. جدا از مهارت های بازیگری عالی‌اش، آنچه باعث محبوبیت برد پیت بین مردم شده است، ویژگی‌های ظاهری‌اش است، مثلا او می‌تواند تنها با یک طرف صورتش یک چهره خشن، جدی و ترسناک را به تصویر بکشد، در حالی که طرف دیگر صورتش کاملا خوشحال و شاد به نظر می‌رسد.

رایان گاسلینگ

زیباترین بازیگران مرد

رایان گاسلینگ جذابیت غیرقابل انکار دارد. قد بلند، هیکل بی‌نقص، با اجزای متناسب صورت و آن چشمان نافذش باعث شده او یکی از زیباترین بازیگران مرد 2023 به حساب آید. همچنین رایان لبخند جذاب و رفتار دوستانه هم دارد به جذابش می‌افزاید. رایان گاسلینگ هم کارنامه فوق العاده‌ای در دنیای فیلم و سینما دارد. استعداد و تعهد او به حرفه اش او را خواستنی تر هم کرده است.

تام کروز

مرد جذاب تام کروز
زیباترین بازیگران مرد جهان 2023

چه کسی می‌تواند سزاوارتر از تام کروز “ستاره ماموریت غیرممکن” باشد تا لقب زیباترین بازیگران مرد 2023 را از آن خود کند؟ در حالی که تنها مهارت های بازیگری‌اش می‌تواند دلیل کافی برای محبوبیت و جذابیت او به شمار بیاید، اما ظاهر بی عیب و نقص‌اش این جذابیت را دو چندان کرده و باعث می‌شود کروز بیش از پیش نزد مردم محبوب شود. جدای از این، تام کروز به دلیل انجام بیشتر بدلکاری‌هایش به تنهایی در فیلم‌ها هم شهرت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو