بهترین انیمه های شبیه توکیو غول از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/4/26

02:10


بهترین انیمه های شبیه توکیو غول دارای مضامین مشابهی به این انیمه می‌باشند. در ادامه به معرفی محبوب ترین انیمه های شبیه توکیو غول می‌پردازیم.

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول دارای مضامین مشابهی به این انیمه می‌باشند. در ادامه به معرفی محبوب ترین انیمه های شبیه توکیو غول می‌پردازیم.

به دنیای تاریک و پر پیچ و خم انیمه خوش آمدید، جایی که موجودات هیولایی در سایه‌ها کمین می‌کنند و انسانیت تا مرزهای خود رانده می‌شود. در این مقاله، ما قصد داریم تا به محبوب ترین انیمه های مشابه Tokyo Ghoul بپردازیم. ما بهترین انیمه‌هایی را بررسی می‌کنیم که مضامین ترسناک هویت، اخلاق، و خطوط مبهم بین انسان‌ها و هیولاها را به اشتراک می‌گذارند.

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

بهترین انیمه های شبیه Tokyo Ghoul

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه توکیو غول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

مانند توکیو غول، این انیمه‌ها ما را به داستان‌های غوطه‌وری می‌کشانند که در آن قهرمان‌های داستان با شیاطین درونی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و با واقعیت‌های خشن دنیایی که در لبه هرج و مرج است، روبرو می‌شوند. همانطور که در این داستان‌های جذاب غوطه ور می‌شویم، متوجه می‌فهمیم که ماهیت انسانیت و تاریکی که در درون همه ما نهفته است را زیر سوال می‌بریم. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین انیمه های شبیه توکیو غول همراه ما بمانید تا با بهترین انیمه های شبیه Tokyo Ghoul آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023

بهترین انیمیشن های 2023

Another

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Another

با وجود محبوبیت آن، بسیاری از طرفداران انیمه اطلاعات زیادی در مورد منشأ انیمه Another ندارند. داستان این انیمه در ابتدا با عنوان رمانی معمایی به همین نام شروع شد. این رمان بعدا به عنوان یک مانگا و یک انیمه اقتباس شد و بعدا فیلم محبوب خود را توسعه داد.

داستان این انیمه بر شرایط مرموز مدرسه راهنمایی یومیاما تمرکز دارد که در آن دانش آموزان قربانی مرگ‌های عجیب و وحشتناک می‌شوند. اگرچه در ابتدا همه این اتفاقات را به عنوان یک تصادف می‌شناسند، راز این انیمه ترسناک با ادامه داستان شکل می‌گیرد و شخصیت اصلی کویچی ساکاکیبارا اطلاعات بیشتری در مورد این حوادث می‌آموزد. Another یک مانگا عالی برای مخاطبانی است که به دنبال ترکیبی از رمز و راز بی‌پایان و هیجانات دلخراش هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک 2023 و تاریخ سینما

Demon Slayer

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Demon Slayer

در ابتدای مقاله بهترین انیمه های شبیه توکیو غول ، سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. Demon Slayer روی تانجیرو، پسری که تمام خانواده‌اش به جز خواهرش، نزوکو، توسط یک شیطان کشته می‌شوند، تمرکز می‌کند. متأسفانه نزوکو نیز به یک شیطان قدرتمند تبدیل شده است. به طرز تکان دهنده‌ای، او خیلی بهتر از هر قربانی دیگری از جهش شیطان توانسته است سمت شیطانی خود را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش

شخصیت مورد علاقه شما در انیمه شیطان کش در مورد شما چه می گوید؟

Psycho-Pass

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Psycho-Pass

عدالت و نحوه اجرای آن تغییر کرده است. در قرن بیست و دوم، ژاپن سیستم سیبیل را اجرا می‌کند، ابزاری عینی برای تعیین سطح تهدید هر شهروند با بررسی وضعیت روانی آنها برای نشانه‌هایی از قصد مجرمانه، که به نام عبور روانی آنها شناخته می‌شود.

بازرسان با تحت ستم قرار دادن، اغلب با نیروی کشنده، هر کسی که کوچکترین بدخواهی را در خود نگه می‌دارد، از قانون حمایت می‌کنند. در کنار آنها مجریان وجود دارند، بازرسان خسته‌ای که به جنایتکاران تبدیل شده‌اند و در ازای انجام کارهای کثیف بازرسان آزادی نسبی به آنها داده شده است.

آکان تسونموری، زنی جوان با آرزوی صادقانه برای حمایت از عدالت، به این دنیا قدم می‌گذارد. با این حال، همانطور که او در کنار مجری کهنه کار شینیا کوگامی کار می‌کند، به زودی متوجه می‌شود که قضاوت‌های سیستم سیبیل آنطور که بازرسان همکارش تصور می‌کنند نیست.

Parasyte -The Maxim-

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Parasyte -The Maxim-

شینیچی یک جوان 17 ساله است که در فوکویاما یک زندگی عادی را دارد تا اینکه یک شب بیگانگان انگلی تمام ساکنان شهر را از نظر ذهنی کنترل می‌کنند. در مورد شینیچی، این انگل در نهایت در بازوی او حرکت می‌کند اما نمی‌تواند به مغزش برسد. این باعث می‌شود که هر دو با هم رابطه‌ای همزیستی داشته باشند، در حالی که با انسان‌های دیگری که کاملاً تحت سلطه چنین انگل‌هایی هستند روبرو می‌شوند. Parasyte داستانی ترسناک، پیچیده و خنده‌دار است، زیرا هم شینیچی و هم انگل در نهایت درس‌های زیادی را از یکدیگر می‌آموزند.

Attack On Titan

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Attack On Titan

این انیمیشن پیشگامانه، بسیار شبیه به Tokyo Ghoul، بینندگان را در جامعه ای دیستوپیایی غوطه ور می‌کند که توسط موجودات عظیم الجثه انسان خوار معروف به تایتان‌ها تسخیر شده است. همانطور که بشریت در درون دیوارهای بلندی که از آنها محافظت می کند زندگی می‌کنند، سریال به عمق ناامیدی می‌پردازد و موضوعات هویتی، اخلاقی و حقایق هولناکی را که در زیر سطح پنهان است بررسی می‌کند. حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه های شبیه توکیو غول یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین فیلم های مشابه انیمه حمله به تایتان

10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان

Death Parade

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Death Parade

رژه مرگ که یکی از منحصر به فردترین داستان‌های هر انیمه‌ای را به نمایش می‌گذارد، واقعاً بی نظیر است. این انیمه شخصیت Decim را دنبال می‌کند، یک متصدی بار که در بار Quindecim کار می‌کند، جایی که افرادی که مرده‌اند به طور همزمان وارد این بار می‌شوند. در این قسمت میانی زندگی پس از مرگ، افراد مرده باید در بازی‌های مرگ شرکت کنند تا مشخص شود که آیا آنها تناسخ پیدا می‌کنند یا روحشان به خلأ فرستاده می‌شود.

Neon Genesis Evangelion

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Neon Genesis Evangelion

Neon Genesis Evangelion یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین سری انیمه‌های مکا در تمام دوران است. داستان این انیمه معروف مکانیکی در توکیویی آینده‌نگر در حال بهبودی پس از ضربه دوم اتفاق می‌افتد. پس از این اتفاق کل کشور ژاپن در حالت ناامیدی است. در Neon Genesis Evangelion، فرشتگان، هیولاهای وحشتناکی که از آسمان سقوط می‌کنند تا به بشریت آسیب برسانند، در جامعه عادی شده‌اند.

در سال 2015، پانزده سال پس از فاجعه ضربه دوم، بشریت توسط موجوداتی به نام “فرشتگان” محاصره شده است. شینجی، قهرمان داستان، وظیفه هدایت یک ربات بزرگ به نام Eva را بر عهده دارد و با فرشتگان مبارزه می‌کند. اگر بشریت فرشتگان را شکست ندهد، ضربه سوم ممکن است رخ دهد و همه چیز را نابود کند. هر طرفدار مکا که به دنبال انیمه‌ای شاهکار و سرگرم‌کننده است، باید انیمه Neon Genesis Evangelion را تماشا کند.

Deadman Wonderland

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Deadman Wonderland

فرضیه Deadman Wonderland به قدری تاریک است که مطمئناً تماشاگران را قبل از شروع تماشا قسمت اول مجموعه انیمه ترسانده است. در این انیمه، Deadman Wonderland یک شهربازی است که در آن محکومان برای سرگرم کردن کسانی که برای دیدن می‌آیند، اعمال خطرناک و بی‌رحمانه‌ای را انجام می‌دهند. اگر این به نظر تاریک به نظر می‌رسد، زمانی بدتر می‌شود که قهرمان داستان، گانتا ایگاراشی، و همکلاسی‌هایش قرار است به یک سفر مدرسه‌ای به Deadman Wonderland بروند.

اینکه چگونه هر معلمی این نوع سفر را ممکن کرده یک معجزه است، اگرچه شاید این موضوع مربوط به مردی بود که به مرد قرمزپوش اجازه داد همه دانش‌آموزان کلاس گانتا ایگاراشی را به قتل برساند. اگر فکر می‌کنید که این تاریک‌ترین قسمت این انیمه است، سخت در اشتباه هستید. این انیمه یکی از بهترین انیمه های شبیه توکیو غول است.

Future Diary

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Future Diary

به دنیای پرپیچ و خم Future Diary قدم بگذارید، جایی که مرز بین سلامت عقل و جنون غیرقابل تشخیص محو شده است. این انیمه تاریک و جذاب داستان یوکیترو، یک نوجوان منزوی اجتماعی را دنبال می‌کند که وارد یک بازی مرگبار بقا می‌شود.

مانند توکیو غول، Future Diary مضامین هویت و اخلاق را بررسی می‌کند و روایتی هیجان‌انگیز را باز می‌کند که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد. زمانی که شخصیت‌ها از «خاطرات آینده» خود برای پیش‌بینی وقایع و به دست آوردن قدرت برتر استفاده می‌کنند، اتحادها شکل می‌گیرند و از هم می‌پاشند و ماهیت واقعی بشریت آشکار می‌شود.

Akame Ga Kill

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

Akame Ga Kill

در انتهای مقاله محبوب ترین انیمه های مشابه Tokyo Ghoul ، برای سفر در دنیای فاسد و بی رحم در Akame Ga Kill آماده شوید، انیمه‌ای که زیر و بم Tokyo Ghoul و کاوش در ابهامات اخلاقی را به اشتراک می‌گذارد. در کشوری که توسط فساد و بی عدالتی اداره می‌شود، گروهی از آدمکش‌ها به نام Night Raid برای بازگرداندن تعادل و سرنگونی رژیم ظالم می‌جنگند.

با محو شدن مرز بین قهرمانان و تبهکاران، شخصیت‌ها با چالش‌های غیرقابل تصوری روبرو می‌شوند و با شیاطین شخصی خود دست و پنجه نرم می‌کنند. این مجموعه به موضوعات فداکاری، وفاداری، و عواقب اعمال فرد می‌پردازد، سکانس‌های اکشن شدید، داستان سرایی احساسی و معضلات فکری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه توکیو غول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو