بهترین انیمه های شبیه Hellsing از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه Hellsing از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/5/1

23:33


بهترین انیمه های شبیه Hellsing دارای مضامین مشابه این انیمه می‌باشند. در ادامه به معرفی جذاب ترین انیمه های مشابه Hellsing می‌پردازیم.

بهترین انیمه های شبیه Hellsing از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه Hellsing دارای مضامین مشابه این انیمه می‌باشند. در ادامه به معرفی جذاب ترین انیمه های مشابه Hellsing می‌پردازیم.

وارد قلمروی تاریک و معمایی انیمه شوید، جایی که داستان‌های هیجان انگیز نبردهای فراطبیعی و رازهای سری در انتظار شماست. یکی از جذاب‌ترین و شدیدترین تجربه‌ها، یک انیمه کلاسیک معروف است که به نام «جهنم» شناخته می‌شود. این انیمه افسانه‌ای بینندگان را وارد دنیایی از خون آشام‌ها، شیطان‌ها و سازمان‌های مخفی می‌کند که توسط سازمان مرموز Hellsing و شکارچی خون آشام قدرتمند آن رهبری می‌شود.

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

بهترین انیمه های شبیه هلسینگ

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Hellsing را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

با این حال، برای کسانی که تشنه اکشن‌های خون‌رسانی و دسیسه‌های فراطبیعی هستند، انیمه‌های زیادی با این مضامین وجود دارد، ما در این مقاله به دنبال کشف بهترین انیمه های شبیه هلسینگ هستیم. آماده شوید تا در قلمرو نیروهای تاریک، قهرمانان معمایی و نبردهای تپنده بگردید و بهترین انیمه‌ای را که جوهر فضای هیجان انگیز Hellsing را تداعی می‌کند، کشف می‌کنیم. پس در ادامه مقاله جذاب ترین انیمه های مشابه Hellsing همراه ما بمانید تا با محبوب ترین انیمه های شبیه Hellsing آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Devilman Crybaby

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Devilman Crybaby (2018)

در ابتدای مقاله جذاب ترین انیمه های مشابه Hellsing ، این انیمه براساس اثری کلاسیک نوشته گو ناگایی نویسنده مانگا و خالق آثار علمی تخیلی و ترسناک ساخته شده است و همچنان به‌عنوان یکی از بهترین بازآفرینی‌های مدرن یک مجموعه انیمیشنی شناخته می‌شود. اصطلاح گریه کردن اشاره‌ای به شخصیت اصلی انیمه آکیرا فودو است که به خاطر قلب مهربانش معمولا هدف زورگویی قلدرها قرار می‌گیرد.

دراین بین بهترین دوست او ریو آسوکا سعی می‌کند به آکیرا کمک کند تا از این خصوصیات اخلاقی فاصله بگیرد و خب این کار چندان هم با روش‌های ساده قابل انجام نیست! شخصیت ریو خودش هم یک راز دارد، او می‌داند شیاطین واقعی هستند و توان اثبات کردن این مسئله را هم دارد. ریو دارای توانایی مخصوصی است که از آن برای بیرون کشیدن شیاطین از وجود انسان‌ها استفاده می‌کند و کم کم پای آکیرای بیچاره را هم به این قضیه باز می‌کند.

Drifters

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Drifters (2016)

این انیمه بر روی Drifters، گروهی از جنگجویان از دوره‌های مختلف تاریخ بشر تمرکز دارد. آنها به امید شکست دادن The Ends به دنیایی جادویی منتقل شدند. Ends گروه دیگری از شخصیت‌های تاریخی هستند اما هدف آنها تسخیر این دنیای جدید و کشتن همه Drifter‌ها است. حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه های شبیه Hellsing یک اولویت برای ما بود.

Trigun

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Trigun (1998)

اقتباس استودیوی معروف Madhouse از Trigun اگرچه به اندازه کابوی بی‌باپ معاصر فوق‌الذکر مورد احترام نیست، اما در نوع خود یک کلاسیک با ترکیبی از زیرژانرهای مشابه است. Trigun با ترکیب ژانر علمی تخیلی و وسترن خود شناخته می‌شود و علیرغم اینکه بیشتر به زیرژانر وسترن برای محیط خود متمایل است، در آینده‌ای تاریک دیستوپیایی پیش می‌رود.

Vash the Stampede مردی است که جایزه 60,000,000,000 دلاری روی سرش دارد. دلیل آن: او یک شرور بی‌رحم است که همه کسانی را که با او مخالف هستند می‌کشد و کل شهرها را برای سرگرمی با خاک یکسان می‌کند. همین لقب «طوفان انسان‌نما» را برای او به ارمغان آورده است. او هر جا که می‌رود ردی از مرگ و ویرانی به جا می‌گذارد، و هر کسی اگر تماس چشمی با او برقرار کند جانش را از دست می‌دهد. در واقع، وش باور دارد که او یک فرد مهربان است که فکر می‌کند هرگز جانی را نگرفته و به هر قیمتی از خشونت اجتناب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های استودیو مدهاوس

Claymore

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Claymore (2007)

در دنیای تاریک و وحشیانه Claymore، رزمندگان معروف به Claymores، هیبریدهای نیمه انسانی و نیمه هیولا، در زمین پرسه می‌زنند تا موجودات هیولایی معروف به یوما را شکار کنند. این انیمه بینندگان را با جو دلهره آور، نبردهای شدید و معضلات اخلاقی که توسط شخصیت‌های اصلی آن روبرو هستند، مجذوب خود می‌کند. Claymore به مضامین مبارزات وجودی، شیاطین درونی و فداکاری‌های انجام شده در پیگیری عدالت می‌پردازد.

Blade

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Blade (2011)

بلید که به عنوان یک نیمه خون آشام، نیمه انسان متولد شده است، دارای قدرت و توانایی‌های باورنکردنی است که او را به یک حریف سرسخت برای موجودات خونخوار شب تبدیل می کند. بلید در تلاش خود برای از بین بردن تهدید خون آشام، اسرار تاریک را کشف می‌کند و با دشمنان قدرتمند مقابله می‌کند. Blade با نبردهای پرمخاطره، پیچش‌های داستانی جذاب و کاوش عمیق در اساطیر خون آشام، تجربه‌ای پر آدرنالین و جوی تاریک شبیه به دنیای Hellsing را ارائه می‌دهد.

Black Lagoon

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Black Lagoon (2006)

Black Lagoon که یک انیمه کمدی اکشن بسیار عالی از استودیو مدهاوس است, به مدت دو فصل پخش شد و درباره سوءاستفاده‌های شرکت Lagoon، گروهی از دزدان‌دریایی که در دهه 1990 کالاها را در دریاهای آسیایی قاچاق می‌کردند، می‌باشد. شخصیت اصلی این انیمه، راک، مردی عادی است که کار روزانه خود را رها می‌کند تا به یک مزدور تبدیل شود و به دزدان دریایی که او را ربوده‌اند بپیوندد. Black Lagoon به دلیل سکانس‌های اکشن حماسه‌ای، مدیریت بهتر شخصیت‌های زن مانند ریوی، و تعادل کمدی تاریک و اکشن خشن، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران انیمه قرار گرفت.

Blood+

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Blood+ (2005)

در این انیمه که حول محور سایا اوتوناشی، یک دانش آموز به ظاهر معمولی که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، به ترکیبی جذاب از ترس، اکشن و درام بپردازید. با این حال، هنگامی که موجودی هیولا به نام Chiropteran به مدرسه او حمله می‌کند، هویت واقعی سایا به عنوان یک قاتل خون آشام قدرتمند آشکار می‌شود.

هنگامی که او مأموریتی را برای کشف حقیقت در مورد منشأ خود و مقابله با تهدید Chiropteran آغاز می‌کند، سفر سایا به یکی از سفرهای خودیابی، فداکاری و مبارزه برای محافظت از کسانی که دوستشان دارد تبدیل می‌شود. Blood+ با طرح قانع‌کننده، داستان‌گویی پر احساس، و نبردهای شدید، روایتی جذاب و تاریک جوی را ارائه می‌کند که برای طرفداران دنیای ماوراء طبیعی و پر اکشن Hellsing جذاب خواهد بود.

Trinity Blood

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Trinity Blood (2005)

خود را در دنیایی غوطه ور کنید که در آن خون آشام‌ها و انسان‌ها در یک تعادل ظریف با هم زندگی می‌کنند و جنگ بین جناح‌ها جهان را در هرج و مرج فرو می‌برد. Trinity Blood داستان Abel Nightroad، Crusnik را دنبال می‌کند – خون آشامی که از خون آشام‌های دیگر تغذیه می‌کند.

به عنوان یک مامور واتیکان، هابیل وظیفه دارد درگیری فزاینده بین انسان‌ها و خون آشام‌ها را بررسی کند و از یک جنگ همه جانبه جلوگیری کند. Trinity Blood با فتنه‌های سیاسی پیچیده، شخصیت‌های پیچیده و جلوه‌های بصری گوتیک خیره‌کننده، تجربه‌ای گیرا و جوی را ارائه می‌کند که عناصر فراطبیعی را با درام سیاسی ترکیب می‌کند، بسیار شبیه به دنیای Hellsing می‌باشد.

Devil May Cry

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Devil May Cry (2007)

در ادامه مقاله بهترین انیمه های شبیه Hellsing ، با دانته، یک شکارچی شیاطین آرام و کاریزماتیک با گذشته‌ای مرموز، وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز برای شکار شیطان شوید. Devil May Cry فرارهای دانته را دنبال می‌کند و او با دشمنان شیطانی مختلف روبرو می‌شود و در دنیایی پر از خطرات ماوراء طبیعی حرکت می‌کند. Devil May Cry با سکانس‌های اکشن شیک، طنز و عناصر فراطبیعی خود، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و پر اکشن را ارائه می‌کند که برای طرفداران دنیای تاریک و شدید Hellsing جذاب خواهد بود.

Black Butler

بهترین انیمه های شبیه Hellsing

Black Butler (2008)

در انتهای مقاله محبوب ترین انیمه های شبیه Hellsing ، هنگامی که خانواده یک پسر جوان قتل عام می‌شود، او قول انتقام می‌گیرد و آرزو می‌کند که شرکت تولید اسباب بازی خانواده‌اش را رهبری کند. برای انتقام گیری، او حتی روح خود را به شیطانی می‌فروشد که او را تسخیر می‌کند و به شکل یک خدمتکار وفادار در می آید.

در میان مسئولیت‌های او به‌عنوان یک پیشخدمت معمولی بریتانیایی و پسری که در حال انتقام است، یک روایت فانتزی جالب متولد می‌شود که همچنین ایده‌آل‌های بلند و عالی جامعه ویکتوریا را بررسی می‌کند. انیمه Black Butler یکی از برترین انیمه های ویکتوریایی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Hellsing سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو