چگونه شارژ رایتل بخریم؟ بهترین روش خرید شارژ رایتل

منبع: آرگا

3

1402/4/26

12:46


شرکت ارتباطی رایتل، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطی ایران بعد از همراه اول و ایرانسل است. رایتل از آغاز فعالیت‌های خود با ارائه خدمات منحصر به فرد توانست کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. گرچه تعداد کاربران رایتل به طور کاملا دقیق مشخص نیست؛ اما آمارها از تعداد بالای کاربران و افزایش تدریجی آن‌ها حکایت دارند.

چگونه شارژ رایتل بخریم؟ بهترین روش خرید شارژ رایتل

رایتل در کنار ارائه خدمات گوناگون، روش‌های مختلفی را نیز برای خرید شارژ رایتل فراهم کرده است. اگر شما نیز از کاربران رایتل هستید و می‌خواهید بهترین روش‌های خرید رایتل را بشناسید با این مطلب همراه شوید.

روش‌های خرید شارژ رایتل

همانطور که گفتیم روش‌های متعددی برای خرید شارژ رایتل وجود دارد. با این حال ما تنها به برخی از بهترین روش‌ها اشاره کرده‌ایم. این روش‌ها عبارتند از خرید از سامانه رایتل، خرید از دیجی پی، خرید از تلفنبانک‌ها، خرید از خودپردازها، خرید از اپلیکیشن‌های پرداخت و خرید از کدهای دستوری.

خرید از سامانه رایتل

مراجعه به سایت رایتل یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های خرید شارژ رایتل است. وقتی وارد صفحه نخست سایت رایتل شوید با چند گزینه خرید شارژ مستقیم عادی، خرید شارژ شورانگیز و خرید کارت شارژ (با مبالغ مختلف) مواجه خواهید شد. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از طرح‌ها را انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر این، کد دستوری #۲۰۰* نیز برای خرید شارژ رایتل در نظر گرفته شده است. روش‌های خرید از سایت رایتل و یا کد دستوری معرفی شده بسیار آسان است. البته در روش‌های فوق وارد کردن اطلاعات و دریافت رمز دوم یا پویا برای خرید شارژ الزامی است.

خرید از دیجی پی

دیجی پی نیز از دیگر راه‌های آسان و امن برای خرید شارژ رایتل و بسته اینترنت است. برای خرید شارژ از رایتل در گام اول باید اپلیکیشن دیجی پی را نصب کنید. بعد از نصب اگر وارد اپ شوید گزینه خرید شارژ را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر این گزینه، شرکت‌های ارتباطی از جمله رایتل را مشاهده خواهید کرد. خرید با این روش نیز به وارد کردن اطلاعات بانکی نیازمند است. البته اگر یک بار این کار را انجام دهید در مراحل بعدی به وارد کردن تمام اطلاعات بانکی نیاز نیست؛ زیرا اطلاعات بانکی شما در اپلیکیشن ثبت می‌شود.

خرید با اپلیکیشن دیجی پی به روش دیگری نیز امکان‌پذیر است. این روش، خرید از کیف پول دیجی پی است. برای استفاده از کیف پول دیجی پی، باید کیف پول خود را فعال و شارژ نمایید. خرید از کیف پول یک مزیت بسیار خوب و استثنائی دارد. این مزیت، عدم نیاز به رمز دوم است. یعنی شما می‌توانید به راحتی و بدون وارد کردن رمز دوم اقدام به خرید کنید. با کیف پول می‌توانید از امکانات دیگر همچون خرید کالا یا حتی انتقال پول نیز استفاده کنید.

خرید از تلفنبانک‌ها

اکثر تلفنبانک‌ها نیز خدمات مربوط به خرید شارژ را ارائه می‌دهند. البته علاوه بر تلفنبانک‌ها، سامانه‌های بانکی نیز از خدمات مشابه برخوردار هستند. برای خرید شارژ از تلفنبانک‌ها نیز باید وارد اپلیکیشن شوید و بر قسمت خرید شارژ کلیک کنید. در این قسمت، انواع مختلف شارژها، بسته‌ها و… به طور دقیق مشخص شده است. خرید شارژ رایتل از تلفنبانک‌ها نیز معمولا به رمز دوم نیاز ندارد.

از طرفی روش‌های خرید از تلفنبانک‌ها نیز متنوع است. به عنوان نمونه یکی از روش‌ها که البته تنها در برخی از تلفنبانک‌ها وجود دارد، روش خرید خودکار است. اگر خرید خودکار را فعال کنید، بعد از اتمام شارژ، خط شما به صورت خودکار شارژ می‌شود و مبلغ آن از حساب شما کسر می‌گردد.

 خرید از خودپردازها

خودپردازها نیز با ارائه امکانات مختلف از جمله خرید شارژ، روش دیگری برای تهیه و خرید انواع شارژها هستند. البته خرید شارژ از خودپردازها نیازمند مراجعه حضوری به خودپرداز است و دردسرهای خاص خود را دارد. مثلا ممکن است شما مجبور شوید چند دقیقه در صف خودپرداز منتظر شوید تا بالاخره نوبت شما برسد.

خرید از اپلیکیشن‌های پرداخت

علاوه بر اپلیکیشن دیجی پی، اپلیکیشن‌های پرداخت دیگری نیز وجود دارند که خدمات خرید شارژ رایتل را ارائه می‌دهند. تعداد این اپلیکیشن‌ها بسیار متنوع و متعدد است. هف هشتاد، آپ، همراه کارت، تاپ و ۷۲۴ برخی از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت هستند. برای خرید از اکثر این اپلیکیشن‌ها نیز باید رمز دوم و یا پویا را وارد کنید. با این حال خرید از اپلیکیشن‌های فوق نیز بسیار آسان و امن است.

کدهای دستوری

علاوه بر کد دستوری #۲۰۰* کدهای دستوری دیگری نیز برای خرید شارژ رایتل وجود دارند. #۱۴۴* یا #۱۴۰* و… برخی از این کدها هستند. تعداد کدهای دستوری ارائه دهنده شارژ رایتل نیز بسیار زیاد هستند. با این حال شما بر حسب نیاز و امکاناتی که کدهای دستوری ارائه می‌دهند می‌توانید بهترین کد دستوری را انتخاب کنید و برای خط خود شارژ تهیه کنید.

سخن نهایی

روش‌های خرید شارژ رایتل و سایر شرکت‌های ارتباطی بسیار زیاد و متنوع است. بر این اساس ما نیز از بین تمامی روش‌ها، به چند نمونه از بهترین روش‌های خرید شارژ اشاره کردیم. بهترین روش خرید شارژ، روشی است که در سرعت بالا و بدون نیاز به رمز دوم، خدمات شارژ را ارائه می‌دهد.

این سرویس نیز همانطور که مشاهده کردید بیشتر به کیف پول‌های دیجیتال مانند کیف پول دیجی پی و برخی از تلفن بانک‌ها مربوط است. از این رو اگر جزء کاربران پرمصرف شارژ هستید استفاده از کیف پول برای شما بسیار بهتر است. در غیر این صورت می‌توانید از سایر روش‌ها نیز اشاره کنید. مورد دیگه ای که باید در نظر بگیرید استفاد از اپلیکیشن های پرداختی علاوه بر خرید شارژ امکانات دیگری مانند خرید مستقیم بسته اینترنت نیز در اختیار شما قرار می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو