خرید اینترنت همراه اول ، کدام بسته به صرفه‌تر است؟

منبع: تکراتو

6

1402/4/26

11:45


خرید اینترنت همراه اول فرآیندی است که در ابتدا نیاز به انتخاب بهترین و ایده‌آل‌ترین بسته‌ها دارد. به همین دلیل قبل از ثبت سفارش باید نسبت به پیداکردن بسته‌های به صرفه‌تر اقدام کرد.

خرید اینترنت همراه اول ، کدام بسته به صرفه‌تر است؟

خرید اینترنت همراه اول فرآیندی است که در ابتدا نیاز به انتخاب بهترین و ایده‌آل‌ترین بسته‌ها دارد. به همین دلیل قبل از ثبت سفارش باید نسبت به پیداکردن بسته‌های به صرفه‌تر اقدام کرد.

ازاین‌رو اگر شما هم به‌دنبال خرید اینترنت همراه اول هستید و نمی‌دانید که چه بسته‌ای برایتان مناسب است، در این مقاله با ما همراه باشید.

علت این است که قصد داریم تا با معرفی چند بسته به‌صرفه، شرایط خرید اینترنت همراه اول را برایتان راحت کرده و یک روش ثبت سفارش آنلاین و سریع را به شما معرفی کنیم.

معرفی بسته‌های به‌صرفه اینترنت همراه اول

بسته‌اینترنت همراه اول را معمولا از نظر حجم و قیمت مورد بررسی قرار می‌دهند. به همین دلیل توجه داشته باشید که بهترین بسته اینترنتی همراه اول از نظر حجم، نوع 15 گیگابایت 4 ماهه است که با قیمت 62 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

اما به‌جز مورد گفته‌شده باید بدانید که همراه اول بسته‌های اینترنتی خود را در 4 نوع آلفاپلاس، اینترنت همراهی، مدار فیروزه‌ای و کارت شارژ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شرایط استفاده از هر کدام از آنها بهشرح زیر است:

  • آلفاپلاس: این بسته‌ها به سرعت بالا شهرت دارند و مخصوص کسانی هستند که شغل و سبک زندگی آنها به اینترنت وابسته است.
  • اینترنت همراهی: بسته‌های اینترنت همراهی معمولا با توجه به الگوی مصرف مشتری‌ها و کاربران، یک سری بسته‌های مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد خواهد داد.
  • مدار فیروزه‌ای: درصورتی‌که نیاز به بسته‌های کوتاه‌مدت با قیمتی مناسب داشته باشید، مدار فیروزه‌ای بهترین پاسخ به نیاز شماست.
  • کارت شارژ: فقط کسانی که سیمکارت اعتباری همراه اول را دارند، قادر به بهره‌مندی از کارت شارژ هستند که نحوه فعال‌سازی آن از طریق درج کد *10*126# صورت می‌گیرد.

معرفی بهترین روش آنلاین خرید اینترنت همراه اول

برای خرید بسته‌های اینترنت همراه اول، راهکارهای زیادی وجود دارد که اگر بخواهیم بهترین روش را از نظر سرعت، امنیت و کارایی معرفی کنیم به سوپراپلیکیشن تاپ خواهیم رسید.

توجه داشته باشید که از طریق تاپ قادر به خرید بسته‌های اینترنتی همراه اول در مدت‌زمان کمتر از 30 ثانیه خواهید بود. همچنین لازم به ذکر است که پلتفرم تاپ امکان انجام این کار را هم از طریق وب‌سایت و هم اپلیکیشن خود فراهم کرده که در ادامه نحوه خرید و ثبت سفارش اینترنت همراه اول را از هر 2 طریق، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

روش خرید اینترنت همراه اول از طریق وب‌سایت تاپ

با مراجعه به وب‌سایت این سوپراپلیکیشن و رفتن به بخش شارژ و بسته همراه اول با یک کادر روبه‌رو خواهید شد که نوع طراحی و استفاده از آن کاملا یوزرفرندلی بوده و با پرکردن اطلاعات هر کادر، بهسادگی به درگاه پرداختی متصل خواهید شد که تحت نظر بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت می‌کند.

خرید اینترنت همراه اول ، کدام بسته به صرفه‌تر است؟

نحوه خرید بسته‌های اینترنت همراه اول به‌کمک سوپراپلیکیشن تاپ

برای خرید شارژ و بسته‌های اینترنت همراه اول، کافی‌است در سوپراپلیکیشن تاپ، گزینه شارژ را انتخاب کنید. بعد از آن شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و اپراتور مورد نظرتان را که همراه اول است، انتخاب کنید. در این مرحله نوبت به کلیک روی میزان شارژ یا بسته‌ای که در نظر دارید می‌رسد. در نهایت یا از طریق کیف پول حساب‌تان یا اتصال مستقیم به درگاه پرداخت امن و سریع تاپ، قادر به تسویه‌حساب خواهید بود.

معرفی سوپراپلیکیشن تاپ با 73 سرویس کاربردی

تاپ اپلیکیشنی است که علاوه بر به‌وجود آوردن امکان خرید اینترنت همراه اول دارای 73 سرویس کاربردی دیگر است که هر کدام از آنها در دسته‌بندی‌های خودرو، تفریح و گردش، فین‌تک و پرداخت، مالی و اعتباری و بازار سرمایه قرار می‌گیرند. این خدمات عبارت‌اند از:

  • خودرو: در این بخش همه سرویس‌های مربوط به پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، پارک حاشیه‌ای و طرح ترافیک و کاهش آلودگی قرار می‌گیرد.
  • تفریح و گردش: اگر قصد بهره‌مندی از خدماتی نظیر استعلام ممنوع‌الخروجی، خرید انواع بلیط‌های هواپیما، اتوبوس و قطار، تسهیلات سفر و عوارض خروج از کشور را دارید، تاپ پاسخگوی نیازهای شماست.
  • فین‌تک و پرداخت: خرید شارژ و بسته اینترنتی از همه اپراتورها، همچنین پرداخت قبض آب، برق، گاز و تلفن از طریق سوپراپلیکیشن تاپ ممکن است.
  • مالی و اعتباری: در این بخش همه خدمات مورد نیاز نظیر همراه بانک پارسیان، افتتاح حساب غیر حضوری، کارت هدیه مجازی و سامانه صیاد موجود است.
  • بازار سرمایه: درصورتی‌که قصد ورود به بازار سرمایه را دارید و نیازمند سرویس‌هایی مثل احراز هویت سجام، سهام دولت، حق تقدم سهام، توکن ققنوس و سود سهام هستید، می‌توانید به نصب اپلیکیشن تاپ به این نیازها پاسخ دهید.

خرید اینترنت همراه اول ، کدام بسته به صرفه‌تر است؟

جمع‌بندی

خرید اینترنت همراه اول اقدامی است که برای همه افرادی که از این اپراتور استفاده می‌کنند، لازم و ضروری محسوب می‌شود. به همین دلیل در ابتدا باید به‌دنبال یک بسته به‌صرفه گشت و بعد از آن از طریق پلتفرم امن و سریعی مثل سوپراپلیکیشن تاپ، مراحل پرداخت و اتصال به بانک مرکزی را سپری کرد.

دقت داشته باشید که تاپ، اپلیکیشنی است که در کنار انجام خدمات فین‌تک و پرداخت، دارای 73 سرویس کاربردی دیگر است که تمام نیازهای شما را از بابت خدماتی که مربوط به بستر دیجیتال می‌شوند، پاسخ خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو