استوری توهین محسن کیایی به داریوش ارجمند +عکس

منبع: شبونه

9

1402/4/26

17:14


محسن کیایی در استوری توهین امیز به داریوش ارجمند اهانت کرد! ماجرای از این قرار است که داریوش ارجمند بابت بودجه ای که ابراهیم رئیسی برای هنرمندان پیشکسوت در نظر گرفته بود تشکر کرد که تشکر او با واکنش تند محسن کیایی همراه شد و این بازیگر پیشکوست “بی ارجمند” خطاب کرد. استوری توهین محسن …

محسن کیایی در استوری توهین امیز به داریوش ارجمند اهانت کرد! ماجرای از این قرار است که داریوش ارجمند بابت بودجه ای که ابراهیم رئیسی برای هنرمندان پیشکسوت در نظر گرفته بود تشکر کرد که تشکر او با واکنش تند محسن کیایی همراه شد و این بازیگر پیشکوست “بی ارجمند” خطاب کرد.

استوری توهین محسن کیایی به داریوش ارجمند +عکس

استوری توهین محسن کیایی به داریوش ارجمند

چند پیش داریوش ارجمند از ابراهیم رئیسی خواسته بود که بودجه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت (که داریوش ارجمد رئیس آن است) پرداخت کند و در نهایت 20 میلیارد تومان برای این موسسه تعلق گرفت و داریوش ارجمند نیز بابت این بودجه از ابراهیم رئیسی تشکر کرد.

حالا محسن کیایی که از این قدرانی اقای ارجمند خوشش نیامده در اینستاگرامش نوشت: بین ارجمند بودن و بی ارجمند بودن من بی ارجمند بودن رو انتخاب میکنم.

استوری توهین محسن کیایی به داریوش ارجمند +عکس

صحبت های داریوش ارجمند

دارویش ارجمند همچنین گفته بود:

بلاهایی که آمریکایی ها در طی سالیان بر سر ما درآورده‌اند بسیار زیاد است. از زدن هواپیما گرفته‌ تا حمایت از منافقین. عید غدیر را تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ما دنباله رو شیوه و سیرت علی (ع) باشیم. حاشیه‌هایی که اخیرا در فضای مزاجی نسبت به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت رخ داده است‌ را فراموش‌ کنید. من به این فضا می‌گویم مزاجی و نه مجازی چراکه حرف‌هایشان از روی مزاج است. این مؤسسه فارغ از همه فضاسازی‌هایی که نسبت به آن وجود دارد کار خودش را انجام می‌دهد و جلو می‌رود چه کسانی قبولش داشته‌ باشند و چه نداشته باشند و از دورترین نقاط ایران از خاش گرفته‌ هنرمندان را حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است که داریوش ارجمند عموی برزو ارجمند میباشد که این روزها به عنوان یک عنصر ضدانقلاب شناخته میشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو