فیلم تهدید پلیس توسط محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون +حواشی

منبع: شبونه

4

1402/4/26

21:20


محمد صادقی روز گذشته در لایو اینستاگرام لحظه بازداشت خود را به صورت زنده به اشتراک گذاشت و باعث شد همه کاربران فضای مجازی از این اتفاق باخبر شوند! فیلم تهدید پلیس توسط محمد صادقی https://video.shaboneh.com/news/sadeghii.mp4 در این لایو دیده میشد که محمد صادقی به اتاقی رفته و صدای ضربه زدن به درب خانه اش …

فیلم تهدید پلیس توسط محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون +حواشی

محمد صادقی روز گذشته در لایو اینستاگرام لحظه بازداشت خود را به صورت زنده به اشتراک گذاشت و باعث شد همه کاربران فضای مجازی از این اتفاق باخبر شوند!

فیلم تهدید پلیس توسط محمد صادقی

در این لایو دیده میشد که محمد صادقی به اتاقی رفته و صدای ضربه زدن به درب خانه اش می آید بعد از ورود پلیس به خانه محمد صادقی این بازیگر به تراس رفته و آنها را تهدید کرد اگر جلو بیایند خود را به پایین پرت خواهد کرد او سپس خود را از تراس منزلش به پایین آویزان کرد که با حضور اتش نشانی شرایط برای نجات و بازداشت او محیا شد.

علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی مشخص شد +فیلم و عکس

تصاویر زنانه محمد صادقی

قبل‌تر تصاویر نامتعارف و آرایش صورت بازیگر بی همگان با ناخن‌های لاک زده شده بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. اما اینبار با تهدید کردن ماموران به قتل باعث شد تا وی را دستگیر کنند؛ در ادامه ویدئوی تهدید کردن ماموران توسط محمد صادقی و فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی توسط ماموران را ببینید.

در این ویدیو که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، محمد صادقی با ناخن‌های لاک زده و گوشواره‌های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می‌کند.

تهدید پلیس به قتل

محمد صادقی؛ بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

براساس این خبر صادقی که ۳۸ سال دارد متوجه حضور ماموران شده بود قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور عوامل آتش‌نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

انتشار عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان با تیپ و آرایش زنانه در حال رژلب زدن و گوشواره از ساعاتی پیش بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران مواجه شده است.

علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی مشخص شد +فیلم و عکس

لایو محمد صادقی حین دستگیری

در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ محمد صادقی به یکباره لایوی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که پلیس برای دستگیری او اقدام کرده بودند و این بازیگر به تراس منزلش رفته بود و پلیس را تهدید می‌کرد که اگر جلو بیایند خود را به پایین پرتاب خواهد کرد.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون بوده سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند او با سریال افرا بی‌همگان به شهرت فراوانی دست یافت چرا که این سریال‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شدند

منبع فیگار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو