علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی مشخص شد +فیلم و عکس

منبع: شبونه

5

1402/4/26

02:09


دستگیری و بازداشت محمد صادقی توسط پلیس جنجال زیادی را به وجود اورده است و ویدیو دستگیری این بازیگر خبرساز شد. علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی محمد صادقی بازیگر سریال بی‌همگان و افرا که توانسته بود در عرصه بازیگری موفق عمل کند به علت حواشی که برای خود به وجود آورده بود خیلی زود …

دستگیری و بازداشت محمد صادقی توسط پلیس جنجال زیادی را به وجود اورده است و ویدیو دستگیری این بازیگر خبرساز شد.

علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی مشخص شد +فیلم و عکس

علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر سریال بی‌همگان و افرا که توانسته بود در عرصه بازیگری موفق عمل کند به علت حواشی که برای خود به وجود آورده بود خیلی زود از دنیای بازیگری کنار گذاشته شد .

پوشیدن لباس‌های زنانه و همچنین آرایش دخترانه باعث شده بود که این بازیگر مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

علت دستگیری و بازداشت محمد صادقی مشخص شد +فیلم و عکس

محمد صادقی با انتشار تصاویری از خود با لباس‌های زنانه این شائبه را به وجود آورده بود که او تغییر جنسیت داده است و برخی دیگر معتقد بودند که او میل همجنس‌گرایی دارد.

بعد از این حواشی ویدیویی از محمد صادقی در اینستاگرام منتشر شد که او نسبت به پلیس گشت ارشاد واکنش تندی نشان داده و حتی ماموران نیروی انتظامی را تهدید به قتل می‌کنند.

فیلم تهدید پلیس توسط محمد صادقی

این اظهارات محمد صادقی باعث شد که پلیس برای دستگیری او اقدام کند.

لایو محمد صادقی حین دستگیری

در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ محمد صادقی به یکباره لایوی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که پلیس برای دستگیری او اقدام کرده بودند و این بازیگر به تراس منزلش رفته بود و پلیس را تهدید می‌کرد که اگر جلو بیایند خود را به پایین پرتاب خواهد کرد.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون بوده سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند او با سریال افرا بی‌همگان به شهرت فراوانی دست یافت چرا که این سریال‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شدند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو