عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها

عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها


منبع: وقت مد

3

1402/4/27

11:42


راهنمای مطالعه1 عطرها چه ویژگی را در مورد افراد مشخص می‌کنند؟2 دیور عطر محبوب ادل3 آنجلینا جولی و رایحه هلو4 بیانسه و عطر فرشتگان کیلیان5 عطری که با کیت میدلتون به شهرت رسید6 مگان مارکل و نت‌هایی از ساحل7 ریحانا و برند لوکس کیلیان8 اما استون و عطری ملایم از شنل9 ویکتوریا بکهام و رایحه …

عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها

زندگی سلبریتی‌ها همیشه جذاب و پرکشش است؛ این آدم‌های سرشناس پر رمز و راز که هر کدام طرف‌دارهای پروپا قرصی دارند. همهٔ ما خواه‌ناخواه علاقه داریم بدانیم در زندگی خصوصی این چهره‌های معروف چه می‌گذرد؟

این موضوع حتی ما را به جستجو درباره عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها کنجکاو می‌کند. شما چه طرف‌دار سلبریتی خاصی باشی چه نباشی دوست داری بدانی آنها از چه عطری استفاده می‌کنند؟

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

یا یادی اسپلش و اسپری مورد استفاده‌شان چیست؟ آیا آنها عطر ورساچه را ترجیح می‌دهند یا گوچی، شنل، دیور و …


عطرها چه ویژگی را در مورد افراد مشخص می‌کنند؟

افراد خوش‌پوش و خوش استایل فقط به لباس و کیف و کفش خود توجه نمی‌کنند؛ ریزه‌کاری‌ها در شیک‌بودن بسیار تاثیرگذار هستند و البته در کنار همهٔ اینها انتخاب یک عطر خوش‌بو کلید اصلی آراستگی و خوش‌پوشی است.

لباس خواب

دنیای عطر زنانه دنیای گسترده‌ای است پر از حس و بوهای گوناگون؛ از سرد و گرم و تلخ‌ و شیرین گرفته تا رایحه میوه، گل‌ها و گیاهان مختلف که هر کدام طیف وسیعی در این دنیای خوش‌عطر و بو دارند.

به همین خاطر انتخاب هر عطر بخش زیادی از سلیقهٔ هر شخصی را نمایان می‌کند.

به طور خلاصه، رایحه‌ای که از شما به اطرافیانتان می‌رسد، در اینکه چه سلیقه‌ای دارید بسیار اهمیت دارد. در این میان جالب است که با سلیقه سلبریتی‌ها در انتخاب عطر آشنا شوید.

هر چند که معمولاً آدم‌ها از عطرهای مختلف استفاده می‌کنند؛ اما همیشه یک عطر است که نشانه شخصی فرد است و اطرافیان او را با آن بو به یاد می‌آوردند.

سلبریتی‌ها هم از این ویژگی دور نیستند و قطعاً عطرهای مختلفی دارند؛ اما یک عطر است که عطر مورد علاقه و همیشگی سلبریتی محبوبتان می‌تواند باشد.

برای شما در این مطلب لیستی از بهترین عطرهای زنانه مورد علاقه سلبریتی‌ها را آماده کرده‌ایم.

دیور عطر محبوب ادل

ادل را به‌عنوان یکی از ملکه‌های موسیقی می‌شناسند. خواننده‌ای که از هر قشر و گروه سنی طرف‌دار پروپا قرصش هستند. همهٔ ما برای قدرت صدا، اصالت و شخصیت او احترام قائلیم.

پس جای تعجب ندارد انتخاب همیشگی او از عطرهای برند دیور باشد. او می‌گوید از نوجوانی تا الان عطر Hypnotic Poison دیور همیشه روی میز آرایشش بوده است.

این عطر رایحه وانیل ملایم دارد و یکی از خوشبوترین و اصیل‌ترین عطرهای دنیاست.

آنجلینا جولی و رایحه هلو

رپ31تر

آنجلینا جولی هنرپیشه سرشناس هالیوود است که در عرصه اجتماعی هم فعالیت زیادی دارد.

این بازیگر نیکوکار عطر Histoires de Parfums 1969 را به‌عنوان عطر محبوبش برگزیده است. با بو کردن این عطر ابتدا بوی هلو به مشام شما می‌رسد و سپس ردی از هل، میخک و در آخر شکلات تلخ و قوه را حس می‌کنید.

انتخاب این عطر گران‌قیمت می‌تواند استایلی درخشان مانند این ستاره هالیوود به شما بدهد.

بیانسه و عطر فرشتگان کیلیان

هنگامی که بیانسه در تور کنسرت هایش در بریتانیا بود؛ خبرنگاران او را در حال خرید وسایل و اقلام موردعلاقه‌اش در لندن شکار کردند.

یکی از این اقلام، خرید عطر محبوبش بود. رایحه انتخابی او by Kilian Angels’ Share است. یک رایحه کلاسیک از مجموعه مشروبات الکلی این برند.

لباس خواب

این عطر خوش‌بو از رایحه وانیل گرم و دارچین روی پایه‌ای از چوب صندل ترکیب می‌شود. برند بای کیلیان از برندهای لوکس فرانسوی است که در سال 2007 ایجاد شد و در این سال‌ها 38 عطر و ادکلن به بازار عرضه کرده است.

عطری که با کیت میدلتون به شهرت رسید

رپ31تر

پرنسس خوش‌پوش و دوست‌داشتنی بریتانیا یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیاست.

خیلی از خانم‌ها در سراسر دنیا از کیت میدلتون برای تیپ و استایل خود الگو می‌گیرند.

او آن‌قدر محبوب است که وقتی افشا شد در روز عروسی‌اش از عطر Illuminum White Gardenia Petals استفاده کرده است؛ درخواست‌ها برای خرید این عطر به طرز عجیبی افزایش یافت.

در نهایت این عطر به شهرت جهانی رسید و حتی قیمتش بالا رفت. گلبرگ‌های سفید گاردنیا برندی کوچک بود ولی یک‌شبه به اوج موفقیت رسید.

این عطر رایحه گلی ملایم دارد و از قبل از ازدواج با شاهزاده ویلیام عطر موردعلاقهٔ کیت بوده است.

مگان مارکل و نت‌هایی از ساحل

مگان مارکل به روایت وبلاگ سابقش به‌شدت عاشق عطر و ادکلن است. او نوشته است: «عطر یکی از آن چیزهای مورد علاقه‌ام است.

تا این اندازه که اگر از خانه بیرون بیایم و عطر نزده باشم دوباره به خانه برمی‌گردم.» عطر محبوب مگان عطر جو مالون Wood Sage & sea salt است که رایحه‌هایی مانند مرکبات، جلبک دریایی، نمک و گل ختمی دارد.

این عطر روزانهٔ فوق‌العاده شیک یادآور دریا و ساحل است. گفته می‌شود یکی دیگر از عطرهای مورد علاقه مگان Bvlgari Blv ll است که در مراسم و مناسبت‌ها از آن استفاده می‌کند.

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

ریحانا و برند لوکس کیلیان

از رایحه‌های محبوب و موردپسندی که توسط برند Kilian، طراحی و تولیدشده است، رایحه موسوم به love با نام کامل لاو، دونت بی شای (Love,Don’t Be Shy) است.

عطر عاشق باش و خجالت نکش یکی از محبوب‌ترین عطرهای سلبریتی‌ها از جمله ریحاناست. جنیفر لارنس و کاردی بی هم اعلام کرده‌اند که این عطر از عطرهای موردعلاقه‌شان است.

عطر Kilian Love Don’t Be Shy از ترکیب رایحه‌های وانیل، گل ختمی، شکوفه پرتقال و گل یاس به‌دست‌آمده است؛ حاصل این همنشینی عطری شیرین، گرم و جذاب درست مانند این خواننده خوش‌صدا و دوست‌داشتنی شده است.

اما استون و عطری ملایم از شنل

عطر Chanel Les Exclusifs de Chanel Gardénia ترکیب ملایم از شکوفه‌های پرتقال، گاردنیا و گل سرخ است. اما استون سال‌هاست که به این عطر ملایم وفادار است و اعتقاد دارد شب‌ها قبل از خواب، وقتی کمی از این عطر را به خود می‌زند، احساس آرامش پیدا می‌کند.

مثل اینکه عطرهای شنل با خواب بازیگرهای هالیوود ارتباط خاصی دارد. سالها قبل زمانی که مرلین مونروی افسانه ای بیان کرد تنها چیزی که هنگام خواب به خود میزند عطر Chanel No. 5 است، این برند را تا ابد در تاریخ دنیای عطر جاودانه کرد.

لباس خواب

ویکتوریا بکهام و رایحه شیرین میوه‌ای

رپ31تر

ویکتوریا بکهام خواننده سال‌های دور و طراح مد و لباس امروز می‌تواند مرجع مناسبی برای انتخاب عطر باشد.

این سلبریتی که در دنیای مد همیشه صاحب سبک بوده است در پیج اینستاگرام خود از عطر Room Service از برند تخصصی Vilhelm Parfumerie به‌عنوان یک عطر فوق‌العاده شیک یاد کرد؛ همین موضوع باعث توجه بیشتر مردم به Room Service به‌عنوان عطر مورد علاقه ویکتوریا بکهام شد.

ترکیبات این عطر از نارنگی تازه ماندریان، شاتوت، مشک و… است که به‌عنوان عطری شیرین شناخته می‌شود.

هیلی بیبر و رایحه گل یاس

هیلی بیبر؛ از سلبریتی‌های پرطرف‌دار نسل جوان که به همراه همسر محبوبش همیشه مورد توجه عکاسان و خبرنگاران است.

او که خود مؤسس برند مراقبت از پوست Rhode است یکی از طرف‌داران بزرگ رایحه گل یاس و گل صدتومانی در عطر Ex Nihilo Fleur Narcotique است.

او می‌گوید: «این عطر را چند سالی است که استفاده می‌کنم و دوباره همیشه به آن برمی‌گردم.» بعضی عطرها همین خاصیت را دارند؛ هرچقدر که سعی داشته باشید، عطرهای دیگری برای جایگزینی پیدا کنید، باز هم دلتان پیش بو و رایحه آن عطر قدیمی مانده است.

کلام آخر

اگر همیشه به عطر و بوی چهره‌های محبوبتان فکر می‌کردید این مطلب قصد داشت به شما بگوید عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها چیست تا با دانستن آن برای خرید عطر خود الهام بگیرید. اما در نهایت سلیقه و احساس شماست که با نت‌های یک عطر ارتباط برقرار می‌کند.

در دنیای عطرسازی به رایحه‌های مختلف در یک عطر نت‌های آن عطر می‌گویند. نت‌های ابتدایی که معمولاً سبک‌تر هستند و سریع‌تر از بین می‌روند. نت‌های قلبی که واقعی‌ترین حس عطر هستند و حدود 70 درصد رایحهٔ آن را تشکیل می‌دهند. نت‌های پایه که از نت‌های دیگر حمایت می‌کنند و قوی‌ترین یا ماندگارترین رایحه را دارند. حالا می‌توانید با آگاهی بیشتر از میزان قدرت رایحه های مختلف در یک عطر آن را انتخاب کنید و از حس کردن آن روی پوست بدنتان لذت ببرید.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را انجام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو