90 درصد مردم از حل این معما عاجزند | تست هوش

3

1402/4/27

13:05


90 درصد مردم از حل این معما عاجزند | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

در آزمون امروز با یک مشکل ریاضی روبرو خواهید شد. آیا می دانستید که بسیاری از نمادهای ریاضی تا قرن شانزدهم اختراع نشدند؟

در واقع، قبل از ایجاد آنها، معادلات با کلمات نوشته می شد. این روش چندان کارآمد نبود و ریاضیدانان اغلب در حل آنها کند بودند. خوشبختانه، به لطف علائم، موضوع توانست توسعه یابد و محبوب شود.

چگونه پاسخ این محاسبه را پیدا کنم؟

حل این مسئله ریاضی خیلی پیچیده نیست. با این حال، شما باید استراتژیک باشید. هنگامی که با یک معادله ریاضی روبرو می شوید، باید به صورت روشمند و گام به گام پیش بروید. اولین قدم خواندن و درک درخواست است. هنگامی که متوجه شدید با چه چیزی روبرو هستید، باید عملیاتی را اجرا کنید که به راه حل منجر می شود.

آزمون امروز نسبتاً ساده است، بدون x ناشناخته برای یافتن یا فرمول پیچیده برای استفاده. با این حال، شما باید اصول اولیه را بدانید و از همان اولین عملیات اشتباه نکنید. به هر حال ریاضی یک علم دقیق است و کوچکترین خطا در نتیجه نهایی تاثیر دارد.

پس جایی برای خطا نیست. با کمی روش و حوصله، یافتن پاسخ آسان است. باهوش ترین ها می توانند پاسخ را در کمتر از 30 ثانیه پیدا کنند، اما شما چطور؟

برای حل این معمای ریاضی باید چند قانون اساسی ریاضی را رعایت کنید. سپس باید فرمول ها یا عملیات مناسب را انتخاب کنید.

در این صورت دو راه برای یافتن پاسخ این معما وجود دارد. اولین و ساده ترین، به استفاده از سه شکل عملیات نیاز دارد.

.

.

.

برای دیدن تست هوش های بیشتر و سنجش هوشتان اینجا کلیک کنید.

.

.

علاوه بر این، 3 مرحله برای رسیدن به راه حل نهایی لازم است. دومی می تواند غریزی تر باشد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منطق ریاضی و مهارت های حساب ذهنی خود تکیه کنید.

در اینجا ساده ترین راه برای یافتن پاسخ این عملیات وجود دارد. از قوانین اولویت ریاضی که به عنوان قوانین ترتیب عملیات نیز شناخته می شود استفاده کنید. طبق این قوانین ابتدا باید پرانتز و سپس ضرب یا تقسیم و در نهایت جمع یا تفریق حل شود.

آیا راه حل این تست یعنی 9 را پیدا کرده اید؟ تبریک می گویم! برای کسانی که پاسخی ندارند، در اینجا توضیحات آمده است.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو