تریلر جدید از فیلم The Creator منتشر شد !

منبع: فیگار

4

1402/4/27

14:19


فیلم سینمایی خالق یکی از جدیدترین فیلم‌های 2023 است که ژانرعلمی تخیلی و اکشن دارد و اخیرا تریلر جدید از فیلم The Creator منتشر شد.

تریلر جدید از فیلم The Creator منتشر شد !

فیلم سینمایی خالق یکی از جدیدترین فیلم‌های 2023 است که ژانرعلمی تخیلی و اکشن دارد و اخیرا تریلر جدید از فیلم The Creator منتشر شد.

خالق یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی گرت ادواردز بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته ادواردز و کریس ویتز و داستانی از ادواردز است. در این فیلم جان دیوید واشنگتن، جما چان، کن واتانابه، استرجیل سیمپسون، مادلین یونا ویلز و آلیسون جنی ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی سریال Wolf 

تریلر جدید از فیلم The Creator

تریلر فیلم خالق 2023

The Creator قرار است در 29 سپتامبر 2023 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود. در میان یک جنگ آینده بین نسل بشر و نیروهای هوش مصنوعی، جاشوا، یک مامور سابق نیروهای ویژه که غمگین از ناپدید شدن همسرش است، استخدام می‌شود تا خالق، معمار گریزان هوش مصنوعی پیشرفته را که توسعه داده، شکار و بکشد. یک سلاح اسرارآمیز که قدرت پایان دادن به جنگ و بشر را دارد.

در فوریه 2020، گرت ادواردز برای کارگردانی و نوشتن یک پروژه علمی تخیلی بدون عنوان برای New Regency برای تولید، به همراه تهیه‌کننده ادواردز Rogue One: A Star Wars Story (2016)، کری هارت به عنوان تهیه‌کننده قرارداد امضا کرد.

تریلر جدید از فیلم The Creator 

تریلر فیلم خالق 2023

فیلم سینمایی The Creator

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم خالق 2023 را ببینید: 

در ماه مه 2021، جان دیوید واشنگتن به عنوان بازیگر اعلام شد، و عنوان کاری فیلم به عنوان عشق واقعی نشان داده شد. در ژوئن 2021، جما چان، دنی مک براید، و بندیکت وونگ برای بازی کردن وارد مذاکره شدند. مشارکت چان و وانگ در ژانویه 2022 تایید شد، با آلیسون جانی، استورگیل سیمپسون، و مارک منچاکا به بازیگران پیوستند. گزارش شده است که سیمپسون مسئولیت مک براید را بر عهده می‌گیرد که به دلیل درگیری‌های برنامه ریزی پروژه را ترک کرد. در فوریه 2022، کن واتانابه به بازیگران پیوست تا جایگزین وونگ شود، او نیز به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی مجبور به ترک تحصیل شد. واتانابه قبلاً در گودزیلا (2014) با ادواردز کار کرده بود.

با بودجه تولید تخمینی (قبل از مشوق های مالیاتی) 86.1 میلیون دلار، عکاسی اصلی در 17 ژانویه 2022 در تایلند آغاز شد و گریگ فریزر و اورن سافر به عنوان فیلمبردار مشغول به کار شدند. فیلمبرداری در 30 مه 2022 به پایان رسید. جلوه‌های بصری توسط Industrial Light & Magic ارائه شد.

The Creator قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در سینماهای معمولی و IMAX اکران شود. این فیلم با پارامونت پیکچرز PAW Patrol: The Mighty Movie رقابت خواهد کرد. قرار بود در ابتدا در 6 اکتبر 2023 اکران شود قبل از اینکه در CinemaCon در 26 آوریل 2023 اعلام شود که فیلم یک هفته افزایش خواهد یافت.

فیلم سینمایی The Creator

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو