ده تا از مهمترین عوامل تاثیرگذار در هزینه جوانسازی پوست کدام است؟

منبع: زیت نت

5

1402/4/28

13:00


همه ما فارق از زن بودن یا مرد بودن برای افزایش اعتماد به نفس و احساس آرامش در خود، به…

همه ما فارق از زن بودن یا مرد بودن برای افزایش اعتماد به نفس و احساس آرامش در خود، به زیبایی چهره صورت و سلامتی اعضای بدنمان اهمیت فراوانی می دهیم. در این میان افراد با افزایش سن برای حفظ جوانی خود دست به اقداماتی می زنند.

جوانسازی پوست

عوامل تاثیرگذار بر پیر شدن پوست

با افزایش سن، بروز عوامل مختلف ژنتیکی، افزایش رادیکال های آزاد در پوست بر اثر تابش نور خورشید یا آلودگی هوا، کم آب شدن بدن با گذشت زمان و عوامل مهم و موثر دیگر چین و چروک هایی بر پوست مان آشکار می شود که نشانه هایی از پیر پوستی است. همین موضوع باعث شده است تا افراد در سنین مختلف و حتی از سنین پایین و جوانی، روش های مختلف برای جوانسازی پوست را انجام دهند.

تا کنون روش های مختلفی برای جوانسازی پوست کشف شده اند و توسط پزشکان متخصص اجرا می شوند. در واقع به مرور زمان و با پیشرفت دانش پزشکی تکنیک های مختلفی برای جوانسازی پوست ابداع شده اند که در ادامه به معرفی برخی از این تکنیک ها می پردازیم.

تکنیک های جوانسازی پوست

هر یک از روش های عنوان شده ، برای جوانسازی پوست صورت افراد به کار برده می شوند.

  1. لیزر اندولیفت
  2. هایفوتراپی
  3. کربوکسی تراپی
  4. تزریق ژل
  5. تزریق چربی
  6. تزریق بوتاکس

ملاک انتخاب روش های مختلف جوانسازی پوست

این روش ها با توجه به وضعیت پوست بیمار، میزان چین و چروکهای پوست صورت، شدت و عمق چین و چروکها، سن فرد و…. برای مقابله با پیر پوستی و حفظ طراوت و شادابی پوست توسط پزشک متخصص انتخاب می شود. طبیعتاً انجام هر یک از روش های فوق هزینه هایی برای بیماران خواهد داشت، بی شک عوامل مختلفی بر هزینه های جوانسازی پوست صورت اثر گذار خواهند بود که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه های جوانسازی پوست

هزینه های جوانسازی پوست، به عوامل مختلفی مانند نوع روش درمانی، تعداد جلسات، لوکیشن ارائه خدمات، تخصص و تجربه پزشک، منطقه درمان پوست، شرایط پوستی، تخفیف ها و بسته های درمانی بستگی دارد .

عوامل متعددی وجود دارند که تعیین کننده هزینه جوانسازی پوست می شوند. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

نوع روش درمانی در جوانسازی پوست

نوع روش درمانی برای هر مشکل پوستی متفاوت است و بستگی به نوع مشکل پوستی، نوع پوست، تاریخچه پزشکی فرد و سایر عوامل دارد.

روش های جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

روش لیزر CO2 این روش برای درمان چین و چروک های عمیق، جوش ها و لک های پوستی استفاده می شود. که با استفاده از لیزر با قدرت بالا، لایه های بالایی پوست را حذف می کند و باعث تشدید رشد بافت جدید پوست می شود.

لیزر Nd: YAG این روش برای درمان جوش ها، لک های پوستی و ترک های پوستی در پوست های تیره و دارای پیگمانتاسیون بیشتر استفاده می شود. این روش با استفاده از لیزر نور قوی، لایه های پوست را حذف می کند و باعث تحریک رشد بافت جدید پوست می شود.

IPL ( نور متقاطع شدید) این روش برای درمان لک های پوستی، کک و مک، چین و چروک ها و ترک های پوستی استفاده می شود. این روش با استفاده از نور با قدرت بالا، به بخش های پوستی که دارای پیگمانتاسیون بیشتر هستند، تابش داده می شود و باعث کاهش آنها می شود.

RF (رادیو فرکانسی) این روش برای درمان چین و چروک ها، لک های پوستی و جوش ها استفاده می شود. این روش با استفاده از امواج رادیویی، بافت پوست را تحریک می کند و باعث تحریک رشد بافت جدید پوست می شود.

در هر صورت، برای تعیین نوع روش درمانی مناسب برای مشکل پوستی شما، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

تعداد جلسات لازم برای متد جوانسازی پوست

تعداد جلسات لازم برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب توسط پزشک متخصص پوست مشخص می شود. بدون شک هر چه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد هزینه ی درمان هم بالاتر می رود.

نوع پوست و میزان و عمق چین و چروک ها

نوع پوست به میزان لحاظ چربی و خشکی و حساسیت بر هزینه های درمان اثر گذار است. همچنین بمیزان و عمق چین و چروکها و در حقیقت شدت آسیب وارد شده به پوست شما در تعیین هزینه ی جوانسازی پوست تان موثر است.

ناحیه مورد نظر در پوست

کار کردن در بعضی از نواحی حساس تر است و به تبحر و تجربه ی بیشتری نیاز دارد.

ناحیه درمان جوانسازی پوست

اینکه کدام ناحیه از صورت یا بدن تحت مداوا قرار می گیرد بر هزینه ی تمام شده اثر گذار است.

میزان مهارت و تجربه پزشک

معمولاً حق الزحمه پزشکان مجرب از حق الزحمه پزشکان تازه کار بیشتر است.

امکانات و تجهیزات کلینیک ایران در سعادت اباد

هر چه دستگاه های پزشکی به روز تر و پیشرفته تر باشند بر هزینه ی درمان اثر بیشتری خواهد داشت.

ناحیه تحت درمان و گستردگی آن

گستردگی ناحیه تحت درمان، نیازمند استفاده از کار بیشتر و مواد بیشتر است و در نهایت در هزینه ی تمام شده اثر گذار خواهد بود.

کیفیت مواد تزریقی

بی تردید کیفیت و مرغوبیت مواد تزریقی نقش تعیین کننده ای بر هزینه های درمانی دارد.

هزینه آزمایش ‌های قبل از تزریق

بعضی از روش های جوانسازی نیازمند انجام آزمایشات خاصی قبل از تزریق می باشند و این موضوع بر میزان هزینه های درمانی اثر گذار خواهد بود.

هزینه لوکیشن عامل تاثیرگذار در هزینه جوانسازی

جوانسازی پوست

جوان سازی پوست یکی از روش های پرطرفدار درمان پوست است که از روش های نوین و پیشرفته در این زمینه است. این روش برای درمان چین و چروک ها، جوش ها، لک های پوست و دیگر مشکلات پوستی استفاده می شود. هزینه لوکیشن در جوان سازی پوست، بستگی به محل ارائه خدمات، تخصص و تجربه پزشک، نوع لوکیشن و تعداد جلسات مورد نیاز دارد.

برای تعیین هزینه دقیق لوکیشن در جوان سازی پوست، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و اطلاعاتی در مورد هزینه ها، روش های درمانی و چگونگی انجام آن را دریافت کنید. همچنین، برای کاهش هزینه ها، می توانید از تخفیف ها، پیشنهادات و بسته های درمانی استفاده کنید که برخی از مراکز لوکیشن پوستی ارائه می دهند.

سخن آخر

در انتها باید این نکته را یادآوری کنیم که انجام جوانسازی پوست باید در کلینیک معتبر پوست و مو انجام شود. ویژگی های یک کلینیک معتبر مانند کلینیک ایران در سعادت‌آباد این است که مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت به همراه استاندارد های لازم باشد.

اگر شما قصد انجام خدمات مزوتراپی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک ایران از حضور ارزشمند پزشکان مجرب و امکانات پیشرفته ی این مرکز نهایت استفاده را ببرید. برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های ۰۲۱۷۵۱۱۳ و ۰۹۱۲۴۱۴۵۱۳۲ در تماس باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو