بهترین مانگاهای کمدی 2023 و تمام دوران

بهترین مانگاهای کمدی 2023 و تمام دوران


منبع: فیگار

6

1402/5/1

15:31


بهترین مانگاهای کمدی دارای داستان‌های بسیار خنده داری هستند. در ادامه این نوشتار به معرفی محبوب ترین مانگاهای کمدی خواهیم پرداخت.

بهترین مانگاهای کمدی 2023 و تمام دوران

بهترین مانگاهای کمدی دارای داستان‌های بسیار خنده داری هستند. در ادامه این نوشتار به معرفی محبوب ترین مانگاهای کمدی خواهیم پرداخت.

به دنیای مانگا قدم بگذارید، جایی که خنده و طنز در صفحات برخی از لذت‌بخش‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین داستان‌ها فراوان است. مانگای کمدی یک فرار لذت بخش از عادی و خوانندگان را در سفرهایی پر از موقعیت های غم انگیز، شخصیت‌های عجیب و غریب و سوء تفاهم‌های خنده دار ارائه می‌دهد.

بهترین مانگاهای کمدی

جذاب ترین مانگا های کمدی تاریخ

شما می‌توانید فهرست بهترین مانگاهای کمدی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانگاهای کمدی

بهترین مانگاهای کمدی

این ژانر از گریزهای عجیب کودکان شیطون گرفته تا مزخرفات جنون آمیز بزرگسالان عجیب و غریب، لبخند را به چهره خوانندگان کوچک و بزرگ می آورد. بنابراین، برای شروع سفری از طریق بهترین مانگای کمدی آماده شوید، جایی که خنده ابرقدرت نهایی است و شوخ طبعی حکمفرماست. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین مانگاهای کمدی همراه ما بمانید تا با جذاب ترین مانگاهای کمدی 2023 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

One-Punch Man

بهترین مانگاهای کمدی

One-Punch Man

در ابتدای مقاله بهترین مانگاهای کمدی ، سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man

Yotsuba To

بهترین مانگاهای کمدی

Yotsuba To

به دنیای دلگرم و لذت بخش Yotsuba To خوش آمدید، یک مانگای کمدی که حول ماجراهای عجیب و غریب Yotsuba، یک دختر پنج ساله سرزنده و کنجکاو می‌چرخد. هر فصل دوز تازه‌ای از شیطنت‌های بی گناه را به ارمغان می آورد زیرا Yotsuba زندگی روزمره را با اشتیاق افسارگسیخته و تخیل بی حد و حصر کودک بررسی می‌کند.

تعامل او با همسایگان و دوستانش، همراه با ترس از ساده ترین چیزها، فضایی جذاب و حس خوبی ایجاد می‌کند که خوانندگان در هر سنی می‌توانند از آن لذت ببرند. Yotsuba To یک یادآوری لذت بخش برای یافتن شادی در چیزهای کوچک و در آغوش گرفتن شگفتی‌های دنیای اطرافمان است.

Mob Psycho 100

بهترین مانگاهای کمدی

Mob Psycho 100

Kageyama Shigeo از Mob Psycho 100 یک دانش آموز قدرتمند کلاس هشتم است که نمی‌خواهد از قدرت خود برای توجه ناخواسته‌ای که می‌تواند برای او به ارمغان بیاورد استفاده کند. در عوض، تنها اولویت او دوستی با دختری است که او آن را دوست دارد. اما مشکلات دردسر‌ساز او را از زندگی یک نوجوان معمولی کاملا دور می‌کند.

شیگو که با نام موب نیز شناخته می‌شود، شخصیتی غیرمتعارف را به وجود می‌آورد، زیرا برخلاف سایر قهرمان‌های شونن، قدرت‌هایش او را سرگرم نمی‌کنند. به این ترتیب، رفتار مرده او شبیه سایتاما از انیمه One Punch Man است. در واقع، Mob Psycho 100 و One Punch Man هر دو اثر نویسنده وب کامیک، ONE می‌باشد.

Grand Blue Dreaming

بهترین مانگاهای کمدی

Grand Blue Dreaming

مانگای Grand Blue با تمرکز بر روی جوانان، دوستی، عشق و ماجراهای خنده‌دار و کمدی، خوانندگان را درگیر خود می‌کند. داستان‌های این مانگا از طریق شخصیت‌های جذاب و خنده‌دار، به خوانندگان احساس آشنایی می‌دهد و قابلیت ارتباط با آن‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، طراحی شخصیت‌ها و تصاویر رنگارنگ آن، باعث می‌شود که مانگای Grand Blue به یکی از بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی تبدیل شود.

Haikyuu

بهترین مانگاهای کمدی

Haikyuu

هیناتا شویو بعد از دیدن مسابقات والیبال کشوری علاقه‌ی ناگهانی به ورزش والیبال پیدا می‌کند و عضو تیم والیبال مدرسه می‌شود، اما تیم شویو بعد از روبرو شدن با قوی‌ترین تیم دبیرستان می‌بازد و حذف می‌شود. هیناتا شویو بعد از باخت نه تنها علاقه‌ی خودش را از دست نمی‌دهد، بلکه ترغیب می‌شود تا انتقام بگیرد. حضور این مانگا در فهرست جذاب ترین مانگا های کمدی تاریخ یک اولویت برای ما بود.

Gintama

بهترین مانگاهای کمدی

Gintama

ادو شهری است که در سراسر کشور نشاط و جاه طلبی سامورایی‌ها را در خود جای داده است. با این حال، پس از تسلیم شدن ژاپن فئودالی به بیگانگان قدرتمند معروف به “آمانتو”، این آرزوها اکنون دست نیافتنی به نظر می‌رسد. با بازسازی حکومت شوگانی که زمانی پرنفوذ بود، قانون جدیدی تصویب شد که فوراً همه شمشیرها را در ملاء عام ممنوع می کند.

اینجاست که گینتوکی ساکاتا وارد می‌شود، مردی با موهای نقره‌ای عجیب و غریب که همیشه یک شمشیر چوبی را با خود حمل می‌کند و با وجود ممنوعیت، عنوان خود به عنوان یک سامورایی را حفظ می‌کند. به عنوان بنیانگذار Yorozuya، یک تجارت کوچک برای مشاغل عجیب و غریب، Gintoki اغلب برای کمک به افراد دیگر تلاش می‌کند – البته معمولاً به روش‌های نسبتاً عجیب و غیرقابل پیش بینی.

Kaguya Sama: Love Is War

بهترین مانگاهای کمدی

Kaguya Sama: Love Is War

اعضای نخبه شورای دانش آموزی آکادمی شوچیین به بازی‌های روز به روز رقابتی خود ادامه می‌دهند. رئیس شورا، میوکی شیروگانه، هر روز با معاون رئیس جمهور کاگویا شینومییا درگیر می‌شود و هر کدام با هم می‌جنگند تا یکدیگر را فریب دهند تا به عشق خود اعتراف کنند. کاگویا در محدوده سخت خانواده ثروتمند و سختگیر خود مبارزه می‌کند، در حالی که با شیروگانه و بقیه دوستانش گرم و گرم‌تر می‌شود.

در همین حال، یوو ایشیگامی، خزانه‌دار شورا، تحت فشار احساساتش به تسوبامه کویاسو، یک دارن آموز محبوب که به القای اعتماد به نفس در او کمک می‌کند، می‌باشد. میکو آینو، جدیدترین عضو شورای دانش آموزی، در حالی که تلاش می‌کند بر قوانین اخلاقی اقتدارگرایانه خود غلبه کند، به ایشیگامی قانون شکن نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War

Slam Dunk

بهترین مانگاهای کمدی

Slam Dunk

“هانامیچی ساکوراگی”، نوجوانی بلند قامت با موهای قرمز، شخصیتی پرشور و قدرت جسمی بیش از سنش، در سال اول خود در دبیرستان “شوهوکو”، با امید پایان دادن به رکورد رد شدن از سوی دختران و پیدا کردن دوست دختری شروع به تحصیل می‌کند. با این حال، شهرت او به عنوان یک جانی و ویرانگر پیش از او می‌رود و اکثر دانش‌آموزان همکلاسی‌اش مانند طاعون از او دوری می‌کنند. او در پایان روز اول تحصیلی خود با دو فکر قوی باقی می‌ماند: “من بسکتبال را نمی‌پسندم” و “من به دوست دختری نیاز دارم”.

“هاروکو آکاگی”، که از گذشته‌ی بدرفتاری “هانامیچی” بی‌اطلاع است، به قد بلندش توجه می‌کند و بی‌خود از او می‌پرسد که آیا بسکتبال را دوست دارد یا نه. پس از اینکه شگفت زده می‌شود که یک دختر با او صحبت می‌کند، عملاً علیه خودش، پاسخ مثبتی می‌دهد.

Renai Daikou

بهترین مانگاهای کمدی

Renai Daikou

نیمه ژاپنی نیمه سوئدی ماری ماریا وینتر ناناسه همه چیز در زندگی دارد. او در خانواده ای مرفه در اسکاندیناوی و آمریکا بزرگ شده است، او در بین دختران محبوب است و ظاهر خوبی دارد. با این حال، او یک چیز را از دست داده است: او نمی‌تواند با پسرها صحبت کند! پس از برداشتن کتابی درباره عشق در کتابخانه، یک آگهی مشکوک در پشت آن پیدا کرد.

این تبلیغ برای آژانس عشق بود، سرویسی که به یک “حرفه ای عاشق” قول می‌داد عشق شما را به شما رسیدگی کند. وقتی او آن را اسکن می‌کند، یک مامور به نام “Kon-chan” بیرون می‌آید و به او قول می‌دهد که به او کمک کند عاشق دوستش شود.

Yumeochi: Dreaming of Falling for You

بهترین مانگاهای کمدی

Yumeochi: Dreaming of Falling for You

در انتهای مقاله بهترین مانگاهای کمدی ، حتی در دانشگاه، چونو در حسرت های گذشته دوران دبیرستان خود گیر کرده است. روزهای کسل کننده او وقتی با کتابی مرموز روبرو می شود ناگهان به پایان می رسد… کتابی که به او اجازه می دهد برگردد و زندگی دبیرستانی خود را در رویاهایش دوباره انجام دهد. چونو و دختران رویاهایش را دنبال کنید تا جوانان هدر رفته خود را تغییر دهند!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگاهای کمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو