بیوگرافی آرمان درویش درسریال عقرب عاشق

منبع: زیبامون

5

1402/5/2

13:08


در ادامه این بخش از زیبامون بیوگرافی کاملی از آرمان درویش، بازیگر سریال عقرب عاشق را آماده کردیم

بیوگرافی آرمان درویش درسریال عقرب عاشق

 تاریخ تولد:۲۹ امرداد ۱۳۶۶

محل تولد: الشتر لرستان (بزرگ شده شهرستان ملایر)  

تحصیلات: ۳سال در رشته کارگردانی و ۳سال دررشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل کرد و هردو رشته را نیمه کاره رها کرده است

 

تفریحات و علاقمندی های آرمان درویش

آرمان درویش به نویسندگی و فیلمسازی بیشتر از بازیگری علاقمند است. او مدتی هم در مطبوعات به نوشتن مقالات سینمایی مشغول بود.وی از ۱۳ سالگی بیشتر فیلم‌ های مهم جهان را دنبال می‌ کرده و از همان زمان ناخودآگاه سطح سلیقه سینمایی‌ اش هم بالا رفته است.او به سفر، طبیعت گردی و موتور سواری علاقمند است . و به مدلینگ نیز می پردازد.

 

ارمان درویش

عکس ارمان درویش

 

ازدواج آرمان درویش

آرمان درویش درحال حاضر مجرد است. وی  درسال ۹۸مدتی با یاس سنجری منشی صحنه سینما و دختر ژاله صامتی نامزد بود که این رابطه به جدایی ختم شد.

 

ارمان درویش و نامزدش

 

ارمان درویش در کنار ژاله صامتی و دخترش

 

قد آرمان درویش

قد آرمان درویش حدود ۱۷۹ سانتیمتر است .

 

عکس قدی ارمان درویش

 

خانواده آرمان درویش

آرمان درویش در خانواده ای هنردوست متولد شده است .او یک برادر به نام آیت دارد.مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی است که ایشان هم بازیگر هستن و برای اولین بار درفیلم پسرکشی در مقابل آرمان مقابل دوربین رفتن.

 

عکس ارمان درویش و مادرش

 

نظر و عقیده آرمان درویش در مورد خودش

او معتقداست که اهل برنامه ریزی نیست و با اعتقاد به خدا امورات را پیش میبرد.آرمان درویش می گوید:

رابطه من با خدا و زندگی مثل چتربازی است که از هواپیما می پره و لذت می بره چرا که میدونه چتری او را نگه خواهد داشت و آن چتر برای من خداست.

آرمان به بازیگری خیلی علاقه ندارد و بیشتر دوستدار فیلمسازیست ودوست دارد خودش اثری را خلق کند.او فیلمنامه را تمرین نمی کند.

 

عکس سیاه و سفید از ارمان درویش

 

آرمان درویش در سریال عقرب عاشق

آرمان درویش در نقش بهداد درسریال عقرب عاشق به کارگردانی  حسین سهیلی زاده که درژانر تخیلی ،عاشقانه و اجتماعی ساخته شده ، نقشی متفاوت را ایفا کرده . وی در این سریال با بازیگر نامدار محمدرضا فروتن همبازی است.

این سریال دومین همکاری آرمان با حسین سهیلی زاده است. وی پیش ازاین درسریال ملکه گدایان با سهیلی زاده همکاری داشته است.

 

ارمان درویش در سریال عقرب عاشق

 

آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی

در فیلم کمدی انسانی آرمان درویش نقش متفاوتی را ایفا کرده است.او دراین فیلم باید هم نقش یک بوکسور هم یک نظامی و هم یک نقاش را همزمان ایفا میکرد که طی بازه زمانی ۲۰  سالگی تا ۵۳ سالگی یک قدرت فیزیکی به او اضافه میشود که به همین علت به قدرت بدنی زیاد وآشنایی با یکسری فنون نیاز داشت.او برای صرفا ۲سکانس از این فیلم ۶ماه تمرین بوکس داشته که بتواند از پس این نقش دشوار بربیاید والبته حاصل این زحمات هم دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تامیل نروژ شد.ازجمله موارد جذاب فیلمنامه کمدی انسانی اینست که شخصیت ها طوری نگارش شده اند که نیازی به صدازدن آنها با نامشان نیست.یا به عبارتی در فیلمنامه شخصیت ها اسم ندارند.کمدی انسانی فیلمی بسیار کم دیالوگ و بیشتر بصری است که برای شخصیت اصلی آن کمترین دیالوگ درنظر گرفته شده و بیشتربازیگرباید بازی بدن را در دستور کار خود قرار دهد که  همین امر بازیگری را برای درویش سخت تر کرده اما او به خوبی از پس این امر برمی آید.

 

ارمان درویش در فیلم کمدی انسانی

 

جوایز و افتخارات آرمان درویش

آرمان درویش برای بازی در فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی برنده‌ جایزه‌ بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شده است.

 

تصویر ارمان درویش

 

عکس ارمان درویش با کت سفید

 

آغاز فعالیت بازیگری آرمان درویش

آرمان درویش به واسطه آشنایی با شهاب حسینی درسال ۹۴ به سروش محمدزاده برای ایفای نقش طاهر در فیلم چهارشنبه معرفی گردید. اوبابازی دراین فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت ودر نظرسنجی مجله فیلم بیشترین رای رو بعدازنوید محمدزاده درابدویک روز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد آورد.

 

ارمان درویش در کنار شهاب حسینی

 

شهرت آرمان درویش

آرمان درویش با ایفای نقش البرز شمس در کنار باران کوثری در سریال ملکه گدایان حسین سهیلی زاده درسال ۱۴۰۱در شبکه خانگی به شهرت رسید.

 

ارمان درویش در سریال ملکه گدایان

 

اینستاگرام آرمان درویش

Arman Darvish | آرمان درویش (@armandarvish.official)

 

ارمان درویش در اینستاگرام

 

فیلم های سینمایی با بازی آرمان درویش

 

کارگردان

 

نام فیلم

سال تولید

ردیف

سروش محمدزاده

چهارشنبه

۱۳۹۴

۱

شبیر شیرازی

خورشید نیمه شب

۱۳۹۴

۲

محمد پرویزی

لابی

۱۳۹۵

۳

مسعود جعفری جوزانی

پشت دیوار سکوت

۱۳۹۵

۴

محمد هادی کریمی

کمدی انسانی

۱۳۹۵

۵

رامین سهراب

لایه های دروغ

۱۳۹۶

۶

شهاب حسینی

مقیمان ناکجا

۱۳۹۶

۷

امین تبار

بازی های مردانه

۱۳۹۶

۸

مسعود بخشی

یلدا

۱۳۹۷

۹

محمدعلی سجادی

سودابه

۱۳۹۷

۱۰

محمدهادی کریمی

پسرکشی

۱۳۹۸

۱۱

امیر پورکیان

موافقت اصولی

۱۳۹۸

۱۲

 

 

از میان فیلمهایی که آرمان درویش بازی کرده فیلم های لابی – مقیمان ناکجا – بازی های مردانه – سودابه و موافقت اصولی اکران نشده اند.

 

ارمان درویش با گریم عجیب

آرمان درویش در فیلم بازی های مردانه

 

آرمان درویش در نمایش خانگی

 

کارگردان

نام فیلم

سال تولید

حسین سهیلی زاده

ملکه گدایان

۱۴۰۰

حسین سهیلی زاده

عقرب عاشق

۱۴۰۲

 

 

نگاهی بر فیلم های آرمان درویش

 

  • موافقت اصولی : این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیرپورکیان در سال ۹۸ ساخته شد که سید ضیا هاشمی تهیه کنندگی آنرا برعهده داشت.پورکیان در این فیلم معضلات و مشکلات جامعه را بادیدی طنزگونه به معرض نمایش می گذارد.دراین فیلم آرمان درویش  با گریمی متفاوت ظاهر میشود. و درکنار هنرمندانی چون بنیامین بهادری ،و بهاره افشاری و بیتا فرهی به ایفای نقش می پردازد.

 

تصویر متفاوت از ارمان درویش

 

  • پسرکشی: پسرکشی فیلمی به کارگردانی محمدهادی کریمی است.که در سال ۹۸ ساخته شده وتهیه کننده آن صادق یاری می باشد.دراین فیلم برای اولین بار آرمان درویش با مادرش شهناز نصرتی به ایفای نقش می پردازد.داستان این فیلم دررابطه با روابط خانواده ایست که بخاطر باور های غلط دچار بحران میشوندو داستان در دو دهه ۴۰ و ۷۰ میگذرد.

 

ارمان درویش در فیلم پسرکشی

 

  • چهارشنبهاین فیلم به کارگردانی سروش محمدزاده درسال ۹۴ ساخته شده .آرمان درویش دو روز قبل از شروع فیلمبرداری به گروه بازیگران این فیلم برای ایفای نقش اصلی اضافه شد . درابتدا بازیگر دیگری برای این نقش درنظر گرفته شده بود که با انصراف او شهاب حسینی با آشنایی و رفاقتی که با آرمان داشت او را به پروژه معرفی کرد.داستان این فیلم حول ماجرای ۲برادر است که پدرشان را ازدست داده اند و دچار چالش هایی در خانواده هستن،که شهاب حسینی و آرمان درویش نقش این دو را بازی می کنند.

از بازیگران مطرح دیگر این فیلم می توان هستی مهدوی فر و نسیم ادبی را نام برد .

 

ارمان درویش در فیلم چهارشنبه

 

  • خورشید نیمه شبخورشید نیمه شب فیلمی اقتباسی به کارگردانی شبیر شیرازیست که در سال ۹۴ ساخته شده است.فیلمنامه این اثر با اقتباس از نمایشنامه خرس های پاندای ماتئی ویسنی یک نوشته شده و آرمان درویش دراین فیلم نقش یک خواننده را بازی میکند که اوردوز کرده و یک هفته با یک فرشته زندگی می کند که رضا یزدانی به جای آرمان می خواند و او لب میزند.

 

  • لابیلابی فیلمی اپیزودیک و رئالیستی است به کارگردانی محمد پرویزی، که در هر اپیزود داستان های متفاوتی از اتفاقاتی که درلابی یک هتل رخ می دهد را به نمایش می گذارد.آرمان درویش دراین فیلم برای سومین بارپس از فیلم های چهارشنبه و خورشید نیمه شب با شهاب حسینی هم بازی میشود.

 

  • یلدا:یلدا فیلمی به کارگردانی ونویسندگی مسعود بخشی است که علی مصفا به همراه ژاک بیدو و ماریان دومولن ازسرمایه گذاران آن بوده است.داستان یلدا درمورد زن  جوانی است که به مرگ محکوم شده و دلیل محکومیتش قتل همسرش توسط اوست.اودرشب یلدا به برنامه تلویزیونی دعوت میشود که از دختر مقتول رضایت بگیرد اما در پشت صحنه اتفاقاتی رخ می دهد که چالش فیلم از اینجا آغاز می گردد.این فیلم درجشنواره فجر ۳۷ به نمایش درآمد.این فیلم درجشنواره فیلمهای مستقل ساندنس برای اولین بار اکران جهانی شدوبااستقبال خوب تماشاگران رو به رو شد.این فیلم همچنین در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، سوئیس، ترکیه ،کانادا، اوکراین و... هم اکران شد. در فرانسه درروز نخست و دوم اکران جزو موفق ترین فیلم های جدول اکران فرانسه بود.

 

ارمان درویش در برنامه یلدا

 

  • بازی های مردانه:فیلم بازی های مردانه به کارگردانی امین تبار و تهیه کنندگی وحید رحمتی درسال ۹۶ تولید شده است. داستان فیلم درستایش سینما و در فضای سوررئال می گذرد و درباره مردی است که بارها می میرد و دوباره زنده میشود. آرمان درویش دراین فیلم هم با گریمی خاص و متفاوت ظاهر شده است.

 

  • مقیمان ناکجا:مقیمان ناکجا دومین فیلم بلند شهاب حسینی با فیلمنامه ای اقتباسی است. که فیلمنامه آن از نمایشنامه مهمانسرای امانوئل اشمیت نویسنده فرانسوی اقتباس شده است. آرمان درویش دراین فیلم نقش فردی را بازی میکند که در حالت کما روحش میان سپیدی و سیاهی سرگردان است. ازدیگر بازیگران مطرح این فیلم می توان به پرینا ز ایزدیار اشاره کرد.

 

  • لایه های دروغ: فیلمی اکشن که محصول مشترک ایران و فنلاند است به کارگردانی رامین سهراب و تهیه کنندگی محسن صرافی و رامین سهراب بامشارکت بنیاد سینمایی فارابی درسال ۱۴۰۰ تولید شده است.آرمان درویش دراین فیلم درنقش فرهاد ظاهر میشود. داستان فیلم درمورد آتش نشانی است که فردی را از سانحه ای نجات می دهد و اتفاقاتی برایش رخ می دهد که مابقی داستان حول آن ماجراها پیش می رود.

 

  • پشت دیوار سکوت:این فیلم به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی درسال ۹۵ به مقوله پرچالش ایدز میپردازد.وهشتمین ساخته این کارگردان پیشکسوت است.دراین فیلم آرمان درویش با بازیگران پیشکسوت و نامداری چون امین تارخ، رویا تیموریان، پرویز پورحسینی، فریبا متخصص وسحر جعفری جوزانی به ایفای نقش می پردازد.

 

ارمان درویش در فیلم پشت دیوار سکوت

 

  • سودابه:محمدعلی سجادی درسال ۹۷ این فیلم ملودرام جنایی را براساس یک داستان واقعی ساخت .دراین فیلم نیز آرمان درویش درکنار بازیگران نامداری چون رویا تیموریان، ستاره اسکندری ورضا بابک به ایفای نقش می پردازد.

 

تصویر ارمان درویش

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو