معرفی انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 ؛ یک کارتون پاکستانی که باید ببینید

معرفی انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 ؛ یک کارتون پاکستانی که باید ببینید


منبع: پلازا

6

1402/5/3

15:53


معرفی انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 ؛ یک کارتون پاکستانی که باید ببینید

انیمیشن اللهیار و صد گل خدا یک کارتون پاکستانی جدید است که در سال 2023 منتشر شد. در ادامه این مطلب با معرفی کامل انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 همراه شما هستیم.

حتی اگر از طرفداران کارتون و انیمیشن باشید، ممکن است هیچوقت نام کارتونی پاکستانی به گوشتان نخورده باشد و چندان اخباری از روند انیمیشن‌سازی در این کشور نداشته باشید. اما کشور پاکستان نیز مانند هر کشور دیگری برای ساخت محصولات فرهنگی مختص کودکان و نوجوانان می‌کوشد و در سال 2023 نیز یک انیمیشن جدید دارد.

کارتون اللهیار و صد گل خدا به نویسندگی و کارگردانی عزیر ظاهر خان (Uzair Zaheer Khan) ساخته شد. این کارگردان پیش از این کارتون اللهیار و افسانه مارخور (Allahyar and the Legend of Markhor) را در سال 2018 ساخته بود و این کارتون در واقع ادامه نسخه 2018 آن خواهد بود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی انیمیشن اللهیار و صد گل خدا همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ پخش انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

ژانر کارتون اللهیار و صد گل خدا ماجراجویی و علمی تخیلی است. چندی پیش تریلر انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 منتشر و سپس این اثر در تاریخ 28 ژوئن 2023 (7 تیر 1402) در پاکستان اکران شد. مدت زمان این انیمیشن نیز 90 دقیقه است.

داستان انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

داستان انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

در ادامه با خلاصه کارتون اللهیار و صد گل خدا همراه شما هستیم. داستان درباره پسری به نام اللهیار است که به کمک دوست خود چاکور باید راهی یک سرزمین جدید شود تا پدرش را که زندانی ربات‌هایی چوبی‌ هستند نجات دهد. این انیمیشن درباره حمایت از محیط زیست است و می‌خواهد توضیح دهد که از بین رفتن درختان و پوشش سبز چه عواقبی دارد.

بازیگران انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

در این قسمت قصد داریم تا صداپیشگان این اثر که خود از بین افراد سرشناس پاکستان هستند را به شما معرفی کنیم.

علی ظفر

بازیگران انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

علی ظفر (Ali Zafar) خواننده، آهنگساز، مدل، بازیگر، نقاش و تهیه‌کننده اهل پاکستان در 18 مه 1980 (28 اردیبهشت 1359) به دنیا آمد. او ابتدا کار خود را از تلویزیون پاکستان شروع کرد و سپس با خوانندگی و آهنگسازی‌های خود به شهرت رسید. این شهرت او را در هند نیز معروف کرد و به عنوان بازیگر در این سینما نیز حضور داشت. او یک نامزدی جوایز فیلم‌فیر را در کارنامه خود دارد و از معروف‌ترین آثار علی ظفر باید به  Huqa Pani، Tere Bin Laden، Mere Brother Ki Dulhan، Chashme Baddoor و Dear Zindagi اشاره کنیم. او صداپیشه یکی از شخصیت‌های مهم انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 است.

اقرا عزیز

هنرپیشه های کارتون اللهیار و صد گل خدا

اقرا عزیز (Iqra Aziz) بازیگر پاکستانی در 24 نوامبر 1997 (3 آذر 1376) به دنیا آمد. او کار خود را ابتدا در تلویزیون اردو شروع کرد و در سال 2014 با فیلم Kissey Apna Kahein وارد سینما شد‌. این هنرپیشه را عمدتا بخاطر ایفای نقش آیجا در سریال Suno Chanda می‌شناسند‌. او تا کنون صاحب جوایز مختلفی در پاکستان شده است. از مهمترین ایفای نقش‌های او باید به Choti Si Zindagi، Ranjha Ranjha Kardi، Jhooti و Khuda Aur Muhabbat 3 اشاره کنیم.

همایون سعید

تریلر انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023

همایون سعید (Humayun Saeed) بازیگر و تهیه‌کننده پاکستانی در 27 ژوئیه 1971 (5 مرداد 1350) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1995 شروع کرد و تا کنون در سریال‌های زیادی در این کشور حضور داشته است. او همچنین در چند فیلم نیز ایفای نقش داشته و یک استودیوی تهیه فیلم نیز تاسیس کرده است‌. همایون سعید در کارتون اللهیار و صد گل خدا صداپیشگی یکی از نقش‌های اصلی را انجام می‌دهد.

بشری انصاری

نمرات انیمیشن اللهیار و صد گل خدا

بشری انصاری (Bushra Ansari) کمدین، خواننده، بازیگر و نمایشنامه‌نویس اهل پاکستان در 20 ژوئیه 1956 (29 تیر 1335) به دنیا آمد و کار خود را از دهه 60 میلادی به عنوان یک بازیگر کودک شروع کرد. او تا کنون جوایز گوناگونی در پاکستان برنده شده است و نشان افتخار این کشور را نیز دارد. از آثار معروف بشری انصاری باید به Kuch Dil Ne Kaha، Jab We Wed، Deewar-e-Shab و Ho Mann Jahaan اشاره کنیم.

سایر  هنرپیشه های کارتون اللهیار و صد گل خدا عبارتند از:

  • میرا (Meera)
  • اظفر جعفری (Azfar Jafri)
  • آنوم زایدی (Anum Zaidi)

نقد کارتون اللهیار و صد گل خدا

وقتی به محیط این انیمیشن نگاه بیاندازید، می‌بینید که ساخت انیمیشن در آن به شکل تحسین برانگیزی انجام شده است. فضای انیمیشن نیز دلنشین است و با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. شخصیت‌ها کاملا قابل درک و جذاب هستند به طوری که باعث بالا رفتن نمرات انیمیشن اللهیار و صد گل خدا می‌شوند. در مجموع این کارتون نه تنها از نسخه قبلی خود بهتر عمل کرده، بلکه یک انیمیشن خانوادگی و ماجراجویی با نکات اخلاقی بسیار مفید است. شما می‌توانید در این مطلب با بهترین انیمیشن های ماجراجویی آشنا شوید.

کلام آخر

نقد کارتون اللهیار و صد گل خدا

با معرفی و بررسی انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم هرآنچه درباره این اثر می‌دانیم، با شما به اشتراک بگذاریم. آیا قصد دانلود انیمیشن Allahyar and the 100 Flowers of God 2023 را دارید؟ لطفا پس از تماشای این اثر نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو