استوری های جنجالی شهره قمر و تشکیل پرونده قضایی برای این بازیگر پرحاشیه

منبع: روزیاتو

3

1402/5/4

16:36


استوری های جنجالی شهره قمر و تشکیل پرونده قضایی برای این بازیگر پرحاشیه

استوری های جنجالی شهره قمر و تشکیل پرونده قضایی برای این بازیگر پرحاشیه

شهره قمر بازیگر پرحاشیه سینما در ۲۴ ساعت اخیر بار دیگر جنجال تازه‌ای خلق کرد. او با انتشار استوری های انتقادی و توهین آمیز نسبت به مسئولین، با تشکیل پرونده از جانب قوه قضائیه مواجه شده است.

شهره قمر پیش‌تر هم بارها خبرساز شده بود؛ ازجمله با اتهام زدن به ترانه علیدوستی و متهم کردن این بازیگر به «جاسوسی علیه نظام و براندازی»، اما حالا خود با انتشار استوری‌هایی به شدت به مسئولین نظام تاخته و از الفاظ زننده‌ای استفاده کرده که روزیاتو قادر به انتشار آنها نیست. او که تا همین چند وقت پیش موضع متفاوتی نسب به مسائل سیاسی داشت، پا را از این هم فراتر گذاشته و برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل آرزوی سلامتی کرده است.

تشکیل پرونده قضایی برای بازیگر زن پرحاشیه

در میان استوری‌های شب گذشته شهره قمر، مطالبی درباره ایام محرم و امام حسین (ع) نیز به چشم می‌خورد که یکی از آنها محتوای عجیبی دارد.

خبرگزاری فارس با اطلاع‌رسانی درباره تشکیل پرونده برای این بازیگر نوشت:

در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعا‌ها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر به نام شهره قمر، که موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد. گفتنی است پرونده مذکور در دادسرای تهران در حال رسیدگی است.

فارس همچنین این تصاویر را که تنها نمونه‌ای کوچک از استوری‌های این بازیگر است منتشر کرده است:

تشکیل پرونده قضایی برای بازیگر زن پرحاشیه

جنجال های شهره قمر یکی دوتا نیست. او یک‌بار مدعی شد «من تنها بازیگر مطلق سینمای ایرانم» و بار دیگر ترانه علیدوستی و هانیه توسلی را به ریاکاری متهم کرد و ادعا کرد که جنبش me too را خودش آغاز کرده است.

او همچنین ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید به مرگ کرد، پیشنهاد اعدام بازیگران سریال شهرزاد را داد. محمدرضا شجریان و سحر قریشی نیز از کلام تند او در امان نماندند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو